Feestje bij r8al en Flow?quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:15 schreef omegaproject het volgende:
Voordelen aan klein zijndie reacties
Maareh, wat doet iedereen hier eigenlijk met out en nieuw? (dus niet oud en nieuw)
Flow, hebben wij (dwz Ik, Ben, Bart, Jij etc... ) eigenlijk al plannen?
Geniaalquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:15 schreef omegaproject het volgende:
Voordelen aan klein zijndie reacties
Ben moet werken tot 10 uur, maar in een wijk waar waarschijnlijk de pleuris uitbreekt (vorig jaar die rellen) dus kan zijn dat hij dan langer moet blijven.quote:Maareh, wat doet iedereen hier eigenlijk met out en nieuw? (dus niet oud en nieuw)
Flow, hebben wij (dwz Ik, Ben, Bart, Jij etc... ) eigenlijk al plannen?
Als je zo dom bent om het pakketje je niet eerst open te maken dan verdien je het gewoon om opgelicht te wordenquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:14 schreef blieblie het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=442920&c=122
Voor de onwetenden![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:35 schreef blieblie het volgende:
Naar de stad met O&N is ruk.
Wat een onzin zeg, enigste wat klopt is dat het druk is dan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Allemaal mensen die -net als met carnaval- verplicht gezellig lopen doen, tering drukte overal en toch nog vechten.
Jeuj.
Ik zit in dubio, vorig jaar was wel gezellig (maar toen was ik er pas om 5 uurquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:35 schreef blieblie het volgende:
Naar de stad met O&N is ruk.
En mensen irriteren zich als het niet druk is al aan het mintse of geringste, dus kun je nagaan als het wel druk is.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:50 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, enigste wat klopt is dat het druk is dan.
niet mee eensquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
En mensen irriteren zich als het niet druk is al aan het mintse of geringste, dus kun je nagaan als het wel druk is.
Huiliequote:Op dinsdag 16 november 2004 13:01 schreef Partygurl het volgende:
Ik moet 2 januari werken, arme ik
Toen hebben we om 2.00u in het zwembad gezeten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:55 schreef FlowDesign het volgende:
Ja of gewoon idd tot een uur of 4 thuis blijven en dan pas naar de stad, dan heb je geen kaartje nodig
Vorig jaar ben ik ook niet naar de stad geweest.
2e kerstdag ook, nog erger huiliequote:Op dinsdag 16 november 2004 13:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Huilie
Deze dan mét SLiquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
Laurens: gaaf moederbord, alleen (nog) geen SLi erop: http://www.tweakers.net/nieuws/35080
Nee ... ik ook niet volgensmij ... hebben we toen zo lang bij Joost thuis gezeten? Ja hè?quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:55 schreef FlowDesign het volgende:
Ja of gewoon idd tot een uur of 4 thuis blijven en dan pas naar de stad, dan heb je geen kaartje nodig
Vorig jaar ben ik ook niet naar de stad geweest.
ja dusquote:Toen hebben we om 2.00u in het zwembad gezeten.
BTW, dat was dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |