Ja,weet ik het hoe je het schrijft.Intresse in een rol?quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:14 schreef dabadbass het volgende:
Acedemisch Ziekenhuis?
Shitquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:29 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben personeelschef![]()
Maar... is 21 oktober al niet geweest,volgens mij bedoel je 21 november
![]()
dnl_dnl@hotmail.comquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:53 schreef Orginial het volgende:
Digispeed,wat is je msn?![]()
Owkee.Heb je al een idee voor de site?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
dnl_dnl@hotmail.com
ben nu op mijn werk en ben pas rond 18.30 thuis
Of hoe we die poppetjes gaan doen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Owkee.Heb je al een idee voor de site?![]()
Lizzy van Tellegen.Je bent de dochter van Esmee van Tellegen en je moeder heeft een eigen modeacedemie.Jij zit op het Primary College en krijgt verkering met Joost.Je vrienden zijn Iris,Cody en Joostquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:19 schreef Nano het volgende:
Lizzy Harma,klinkt leuk!
Hoe oud is ze?Waar woont ze?Waar werkt ze of school?
fuck you met je verkering met joost.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lizzy van Tellegen.Je bent de dochter van Esmee van Tellegen en je moeder heeft een eigen modeacedemie.Jij zit op het Primary College en krijgt verkering met Joost.Je vrienden zijn Iris,Cody en Joost![]()
Het word anders wel erg ONM achtig hequote:Op dinsdag 16 november 2004 17:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lizzy van Tellegen.Je bent de dochter van Esmee van Tellegen en je moeder heeft een eigen modeacedemie.Jij zit op het Primary College en krijgt verkering met Joost.Je vrienden zijn Iris,Cody en Joost![]()
Inderdaad. Zou wel heel erg toevalig zijn als ook hier twee ouders vechten om geld terwijl hun kinderen verliefd op elkaar worden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het word anders wel erg ONM achtig he![]()
Dat van Bigmac is beter denk ik...dus niet iets krijgen met Joost![]()
I`m the bossquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:40 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Zou wel heel erg toevalig zijn als ook hier twee ouders vechten om geld terwijl hun kinderen verliefd op elkaar worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |