abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1626940
Foto's waarop Bert (van Ernie) samen met de Saoedische terrorist Osama Bin Laden is te zien, hebben tot verontwaardigde reacties geleid.

De begeleidende tekst op de site 'Bert is Evil' (roadskate.de/bertisevil) vermeldt dat Bert samenwerkt met Bin Laden. Laatstgenoemde wordt gezien als mogelijk brein achter de aanslagen in New York en Washington. De betreffende 'foto' was overigens al ver vóór de recente aanslagen op de site te zien.

De site, die zelf start met een pagina waarop verteld wordt dat de site niet is bedoeld voor kinderen, toont vele foto's van Bert. De kinderheld staat onder meer naast Adolf Hitler, wordt afgebeeld als lid van de Ku Klux Klan en gezien als moordenaar van de Amerikaanse president John F. Kennedy.

'Beneden alle peil'
Eindredacteur A. Boschhuizen van de Nederlandse versie van 'Sesamstraat' noemt de foto's beneden alle peil. "Het liefst zou ik er gewoon niet op reageren", verzucht Boschhuizen. "We hebben de site altijd willen afdoen als puberale grappenmakerij, maar dit overschrijdt elke grens van redelijkheid." Op diverse andere internetsites spreken websurfers hun afkeuring uit over de foto's.

Voor zover bekend bij de Nederlandse eindredacteur, heeft moederbedrijf Sesame Workshop in New York nooit actie kunnen ondernemen tegen de site. De 'Bert is Evil'site is daar zelf ook erg verbaasd over, zo is op die site te lezen.

Bron: Telegraaf.nl

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 13 september 2001 @ 14:03:56 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1626957
Bert is Evil bestaat al zooo lang. Ik heb wel een andere afbeeldig gezien van bert met een afstandbeniening in z'n handen en een vliegtuigje dat de toren net wil gaan raken...

nou.. wat een lol.

donderdag 13 september 2001 @ 14:06:05 #3
374 beelzebub
master of disaster
pi_1626976
Die gasten moeten nou niet gaan janken, die site bestaat al jaren.
pi_1626985
quote:
Op donderdag 13 september 2001 14:02 schreef Zapper het volgende:
Op diverse andere internetsites spreken websurfers hun afkeuring uit over de foto's.
Hier niet voor zover.

Die pagina is al zooo oud. voor de 3e keer...

O+. Ripley. O+.
pi_1626988
quote:
Op donderdag 13 september 2001 14:06 schreef beelzebub het volgende:
Die gasten moeten nou niet gaan janken, die site bestaat al jaren.
Inderdaad wat een gezeur.....zoeken naar iets heet dat...

maar dat ik evil was wist ik langer...

donderdag 13 september 2001 @ 14:08:32 #6
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1626990
Oude zooi. Die foto is al zo oud.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1627028
quote:
Op donderdag 13 september 2001 14:08 schreef links234 het volgende:
Yep.

Zielige mierenneukers die lui...

donderdag 13 september 2001 @ 14:14:51 #8
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_1627035
ja en dan gaat er zometeen iemand zeuren over rotten.com
dat zijn echt van die zites die iedereen bezoekt als ze voor het eerst internet hebben
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
  donderdag 13 september 2001 @ 14:16:20 #9
10692 nomad
Green on... GO!
pi_1627047
ja jongens, als ze HIER al problemen mee hebben, laat ze dan es naar rotten.com surfen plz. das nog es andere 'koek'!

persoonlijk vind ik het grote onzin om hier ophef over te gaan maken

(euh, het levert btw wel weer een lekker aantal hits op bij 'Bert is evil'...)

hoorde ik daar een biertje roepen?
pi_1627048
quote:
Op donderdag 13 september 2001 14:08 schreef links234 het volgende:
idd.
pi_1627077
Ben ik ook evil als ik zeg dat ik 'm grappig vind?
pi_1627080
Lijkt mij overbodig te vermelden waarom dit op slot gaat in AN&M.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')