GB heeft inmiddels bevestigd dat het NIET, ik herhaal NIET waar is.
That's all..
(thanks to RTL 5 )
van mij mag ook hier een slotje op
Dat bedoelde ik dus in mijn thread in Feedback
grtz,
-Maverick-
quote:En mijn threads over Golfer ook!
Op donderdag 13 september 2001 14:12 schreef -Maverick- het volgende:
Klopt, werd gelijk door golfer afgedaan als paniekpost, terwijl dr inderdaad door minimaal 3 tv stations melding van werd gemaakt, zij het dan nog niet officieel bevestigd... maar wel gelijk op slot gegooidDat bedoelde ik dus in mijn thread in Feedback
grtz,
-Maverick-
quote:Tja, dan kun je de meeste allochtonentopics ook wel sluiten. Die zijn ook schromelijk overdreven.
Op donderdag 13 september 2001 14:18 schreef Jarno het volgende:
Eh. Misschien ligt het aan mij hoor, maar waarom open je een topic over iets dat niet waar is?
quote:Lees: "Zou heel misschien, eventueel, als het even kan, niet met zeker maar toch wel mogelijk, hoogstwaarschijnlijk bijna zeker..." Dit zijn dus die vervelende aannames die persbureaus binnen krijgen. Et voila, een gerucht is de wereld in geholpen.
Op donderdag 13 september 2001 14:25 schreef Mza het volgende:
We hoeven toch niet te wachten tot het nieuws officieel door de regering is bevestigd of zo. Het is een gerucht, maar wel een heel interresante. En het is ook nog eens goed mogelijk aangezien Irak er wel degelijk iets mee te maken kan hebben.
quote:Maar er worden al sinds de Golf-oorlog bombardementen op Irak uitgevoerd...
Op donderdag 13 september 2001 14:25 schreef Mza het volgende:
We hoeven toch niet te wachten tot het nieuws officieel door de regering is bevestigd of zo. Het is een gerucht, maar wel een heel interresante. En het is ook nog eens goed mogelijk aangezien Irak er wel degelijk iets mee te maken kan hebben.
quote:Ik bevestig helemaal niets.
Op donderdag 13 september 2001 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
GB heeft inmiddels bevestigd dat het NIET, ik herhaal NIET waar is.
quote:Dat ten eerste, en voor mij blijven het geruchten totdat cnn er vol van staat en met zijn camara's al paraat staat op het zand van iraq om daar een "mooie" show weg te geven.
Op donderdag 13 september 2001 14:36 schreef Smike het volgende:[..]
Maar er worden al sinds de Golf-oorlog bombardementen op Irak uitgevoerd...
quote:Kunt u dat misschien bevestigen?
Op donderdag 13 september 2001 14:37 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik bevestig helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |