droge shag went misschien wel maar ik vind het toch niet echt lekker roken. En sigaretten heb ik ook wel, maar ik vind het toch zonde om een nog bijna volle buil shag weg te gooien..quote:Op maandag 15 november 2004 23:05 schreef Vlindur het volgende:
Voor TS: het enige wat ik ken is aardappelschillen, en idd sroog roken went wel, of gewoon overstappen op sigaretten.
Skiczukie: als je alleen maar loopt te zieken kun je dat ook wel ergens anders doen.
Roken is sowiezo (goed zo Inso?) sonde.quote:Op maandag 15 november 2004 23:08 schreef hibe het volgende:
[..]
droge shag went misschien wel maar ik vind het toch niet echt lekker roken. En sigaretten heb ik ook wel, maar ik vind het toch zonde om een nog bijna volle buil shag weg te gooien..
helaas een beetje te ver weg om mee terug te gaan, anders had ik dat wel gedaan iddquote:Op maandag 15 november 2004 23:10 schreef Vlindur het volgende:
hibe: Je kan er nog mee terug gaan, met een beetje goed verhaal krijg je wel een nieuwe hoor.
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:Op maandag 15 november 2004 23:27 schreef hibe het volgende:
maar het shaggie wat ik gedraaid had was wel beter te roken als dat shaggie wat ik eerst had.
En nu is het waarschijnlijk weer droog genoeg zodat je er een heerlijke peuk van kunt draaien.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:26 schreef hibe het volgende:
nou ik heb het getest met een vochtig keukenpapiertje in de shag. Deze heb ik er vanmorgen uitgehaald en toen was de shag behoorlijk vochtig.. dat was dus ook niets, want dan wil ie niet zo branden. en heb het net nog een keer geprobeerd, maar helaas
een vochtig keukenpapiertje werkt dus niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |