Nee!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Jij?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb gisteren mn haar zelf bijgeknipt
quote:en nee, geen foto's
Daarvoor zou je eerst "the naughty" moeten hebben gedaan, tochquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:33 schreef BVO het volgende:
Ook niemand van mij trouwens, zover ik weet..
Nee, maar de kans is zo onwaarschijnlijk klein dat ik het pas ga doen wanneer de misselijkheid nog een paar dagen aanhoud.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:41 schreef ZOWIEE het volgende:
had je nou nog een test gedaan?
Doe je soms niet aan sex dat de kans zo klein isquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar de kans is zo onwaarschijnlijk klein dat ik het pas ga doen wanneer de misselijkheid nog een paar dagen aanhoud.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:50 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Doe je soms niet aan sex dat de kans zo klein is
ohja stom van me zegquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alsof ik dat ga vertellen in een topic waar jongens lezen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar de kans is zo onwaarschijnlijk klein dat ik het pas ga doen wanneer de misselijkheid nog een paar dagen aanhoud.
Tante Christine vertelt over de bloemetjes en de bijtjes.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarvoor zou je eerst "the naughty" moeten hebben gedaan, toch
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Tante Christine vertelt over de bloemetjes en de bijtjes..
Het gaat over de CITO-toets.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:12 schreef niksan het volgende:
[..]
test...dé test....
of zit ik helemaal verkeerd
nee...ff serieusquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Het gaat over de CITO-toets.
Ach, ik ben al vijf dagen misselijk, en toen ging iedereen hier roepen dat ik zwanger was, en zo komen de roddels de wereld inquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:30 schreef niksan het volgende:
[..]
nee...ff serieus
maar je denkt zelf van niet?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, ik ben al vijf dagen misselijk, en toen ging iedereen hier roepen dat ik zwanger was, en zo komen de roddels de wereld in
Dacht dat jij al weg was?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey je bent beter ! Tijd voor Canada? ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |