leuk! welke kleur?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:16 schreef Airelle het volgende:
* kamer geschilderd vandaag
Op zijn Mondriaans?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:16 schreef Airelle het volgende:
* kamer geschilderd vandaag
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:26 schreef toetatoet het volgende:
Stoer, ik wil mn kamer appelgroen hebben............moet ik wel eerst een kamer hebben
Den Haagquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar wil je op kamers gaan?
Band Aid - Do they know it's Christmas?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:29 schreef Orginial het volgende:
Ik hoor net op NOORDZEE FM het nieuwe lied voor dat goede doel:
we world? ofzoietz![]()
in ieder geval: Bagger![]()
Aha.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:30 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Den Haag
mooie stad achter de duinen, lange poten en het plein![]()
nah zo mooi is het er nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aha.
Ik ben er volgens mij 2x geweest. Maar dat was vroeger.
Dus ik kan niet zeggen of het mooi is.
Kom gezellig hier in het oosten wonen!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:32 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nah zo mooi is het er niet
maarja je moet toch ergens wonen he![]()
Het oosten heb je Deventer-City hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom gezellig hier in het oosten wonen!!!
Weg van de grote steden...
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doetinchemquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:34 schreef Airelle het volgende:
[..].
Da's niks vergeleken met A'dam, Den Haag of Rotterdam.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:34 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Het oosten heb je Deventer-City hoor![]()
nou nee, heb brabant al een keer geprobeerd maar dat was niksquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie speel je dan ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:40 schreef toetatoet het volgende:
jaja tuurlijk, ik hoor nu ook bij de hoofdrolspelers
Heb je het niet zo op die feestende boeren met een zachte g?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:37 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nou nee, heb brabant al een keer geprobeerd maar dat was niks
Dat woord zal best bestaan.quote:Ik ben echt een randstadse (bestaat dat woord wel)
Nee niet echt neequote:Op dinsdag 16 november 2004 17:41 schreef Bupatih het volgende:
Heb je het niet zo op die feestende boeren met een zachte g?
Ik woon ook niet in de grote stad hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:41 schreef Bupatih het volgende:
Dat woord zal best bestaan.
Maar ik heb nog nooit in een grote stad gewoond, dus ik weet niet hoe het voelt.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:45 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Nee niet echt nee
Nou, ik vind Den Haag anders een best grote stad hoorquote:Ik woon ook niet in de grote stad hoor
Ik ben nieuwkomer toetatoet die schrikt van alle verhalenquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wie speel je dan ?
Ik woon niet in Den Haagquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:47 schreef Bupatih het volgende:
Nou, ik vind Den Haag anders een best grote stad hoor
Of bedoel je dat je in een buitenwijk van DH woont ofzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |