Als je drastisch verliest, ben je dus el_maikel, en als je wint ben je big_macquote:Op maandag 15 november 2004 21:07 schreef _bigmac_ het volgende:
@Zowie eerst effe de awards afwachten.
Hij zei 21 november.quote:Op maandag 15 november 2004 21:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Haha:D
Die Originial is ook een ei hij zegt vanavond om 21:00 eerste soap afl is hij zelf nergens te zien
Wat is dat toch met dat wachten hier in show steedsquote:Op maandag 15 november 2004 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zei 21 november.
quote:Op maandag 15 november 2004 21:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ongeduldigste User - _bigmac_
Haha daar is niks van gelogenquote:Op maandag 15 november 2004 21:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ongeduldigste User - _bigmac_
wat is jou Dick Bruna avatar eigelijk liefquote:Op maandag 15 november 2004 22:23 schreef toetatoet het volgende:
Hondjuh op school
Okequote:Op maandag 15 november 2004 22:54 schreef Christine het volgende:
Leuke foto's toetatoet![]()
@bigmac: Ik was vandaag nog steeds ziek, dus de wereldreis stellen we uit.
@BVO: Ik maak wel een keer een nieuw plaatje voor de OP.
jaaa Nijntje is liefquote:Op maandag 15 november 2004 22:25 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat is jou Dick Bruna avatar eigelijk lief![]()
dankje! en ben je echt ziek? aaahquote:Op maandag 15 november 2004 22:54 schreef Christine het volgende:
Leuke foto's toetatoet![]()
hahahaquote:Op maandag 15 november 2004 23:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of gewoon schoolziek? [afbeelding]
Je bent toch niet zonder mij vertrokken... ?quote:Op maandag 15 november 2004 22:59 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Oke![]()
Stel je er niet te veel van voorquote:Op maandag 15 november 2004 23:29 schreef toetatoet het volgende:
[..]
hahaha![]()
maar dat is ze niet denk ik hoordan kan ze nl geen hoi tegen mij zeggen als ze me weer ziet lopen
![]()
Ben ook maar 1 uurtje naar school geweest.Pw-weekquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Stel je er niet te veel van voor
En ja, ik ben al sinds vrijdag ziekGisteren ben ik wel naar school geweest, maar na één les ben ik weer naar huis gegaan. Ook vandaag voel ik me nog kotsmisselijk
de rest is over, alleen die misselijkheid blijft... bah!
Ik ben vandaag en donderdag vrij. Morgen ook, maar dan heb ik een vergadering met mijn projectgroepje. Ik hoop dan weer beter te zijnquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:24 schreef toetatoet het volgende:
Ik ben vandaag vrij en donderdag en vrijdag ook
Beterschap voor Christine
Ik ben niet vrijquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben vandaag en donderdag vrij. Morgen ook, maar dan heb ik een vergadering met mijn projectgroepje. Ik hoop dan weer beter te zijn
Misschien ben je wel zwangerquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:23 schreef Christine het volgende:
alleen die misselijkheid blijft... bah!
Ik zit eraan te denken om een test te halen, vanmiddag. Maar ik ben veel te misselijk om de straat op te gaanquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien ben je wel zwanger![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |