Officieel wel ja.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat lijkt me te vroeg
Het album verschijnt officieel pas maandag.
Normaal gesproken horen muziekwinkels zich daar dan ook aan te houden ...quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:18 schreef Murray het volgende:
[..]
Officieel wel ja.
Dat is al iets beter nieuws, al gaat mijn voorkeur uit naar De Kuip!quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik hoorde van een medewerker van de postbank dat U2 liever niet in de Arena zou willen spelen maar bij voorkeur in het Gerledome... dat zijn wel 60.000 bezoekers minder over 3 dagen. Lijkt me sterk dat ze uit principe zoveel geld kwijtraken.
Nee, ik haal hem maandag gewoon.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Normaal gesproken horen muziekwinkels zich daar dan ook aan te houden ...
Jij hebt het officiële album ook al binnen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal er zeker nog wel vaker naar luisteren natuurlijk, en misschien wordt mijn mening dan nog wel anders, wie weet!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Patser.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:40 schreef Duvel het volgende:
Zo, en dan ga ik nu eens mijn zojuist aangeschafte special edition met boekje etc. open maken.Ben benieuwd!
't Boekje ehmm..quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:46 schreef Murray het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Boekje ehmm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:46 schreef Duvel het volgende:
Ik zal mijn "ervaringen" na de eerste keer luisteren even netjes verbergen...Ben het niet met je eens. Ik moet wel bekennen dat U2 de afgelopen 5 jaar of meer niet meer het niveau heeft gehaald van de periode Joshua Tree en Under A blood red sky, maar ik vind ze nog steeds erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal er zeker nog wel vaker naar luisteren natuurlijk, en misschien wordt mijn mening dan nog wel anders, wie weet!
Maar smaken verschillen en dat is prima.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Boekje ehmm..Ja is dat hele boek nou zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar maanden geleden was het nog fotoboek met foto's van Anton Corbijn van 42 pagina's. :')![]()
Ja dat dacht ik ook te hebben gelezen...quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:54 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja is dat hele boek nou zo?
Paar maanden geleden was het nog fotoboek met foto's van Anton Corbijn van 42 pagina's.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:50 schreef Neva het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef Duvel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm nu breng je mij aan het twijfelen.....quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook te hebben gelezen... :')
Ff tellen...twee bladzijden met bandfoto's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |