abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23335029
Discriminatie! .. Weet je wel hoeveel Mohammeds er zijn in NL!?
pi_23335073
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:18 schreef Tikorev het volgende:

[..]

En als dat wel het geval was geweest had de politie het wel verwijderd?

Mohammed en Jezus lijken mij zelf verantwoordelijk voor hun eigen daden. Daar hoeft de politie zoveel duizend jaar later echt niet de vrije meningsuiting voor aan te tasten.
Precies, en in het kader van die vrije meningsuiting laat ik morgen een vliegtuigje boven Amsterdam vliegen met de tekst "Hitler had gelijk". Toch ? Of zou de politie dat ook niet goedkeuren ? Geen vrije meningsuiting ? Verdorie zeg.
pi_23335109
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:19 schreef XiChico het volgende:
Discriminatie! .. Weet je wel hoeveel Mohammeds er zijn in NL!?
Gokje......... 500.000?
  maandag 15 november 2004 @ 19:22:52 #129
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_23335112
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:21 schreef Gallo het volgende:

[..]

Precies, en in het kader van die vrije meningsuiting laat ik morgen een vliegtuigje boven Amsterdam vliegen met de tekst "Hitler had gelijk". Toch ? Of zou de politie dat ook niet goedkeuren ? Geen vrije meningsuiting ? Verdorie zeg.
Als je echt een dergelijk statement wilt maken, hang je er 'Mohammed B. had gelijk' achter
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_23335137
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als je echt een dergelijk statement wilt maken, hang je er 'Mohammed B. had gelijk' achter
Je zou het bijna doen om de hypocritie aan te tonen die aanwezig is in dit land
pi_23335141
quote:

[..]

Vanuit een moslim bekeken had Hitler gelijk.
pi_23335158
quote:

[..]

Precies, en in het kader van die vrije meningsuiting laat ik morgen een vliegtuigje boven Amsterdam vliegen met de tekst "Hitler had gelijk". Toch ?
Dat is geen historisch feit, dus een totaal niet toe doende opmerking.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_23335182
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:24 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Het is een mening toch ?
  maandag 15 november 2004 @ 19:25:46 #134
66444 Lord_Vetinari
pi_23335201
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:24 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nee? Want...?

Dat hangt maar helemaal van je standpunt af. Er zijn zat mensen op de wereld, waaronder historici, die inderdaad vinden dat Hitler gelijk had.
pi_23335207
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:25 schreef Gallo het volgende:

[..]

Het is een mening toch ?
Ja knul, wat wil je daar nu mee zeggen?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_23335232
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:25 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ja knul, wat wil je daar nu mee zeggen?
Vrijheid van meningsuiting.
pi_23335235
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee? Want...?

Dat hangt maar helemaal van je standpunt af. Er zijn zat mensen op de wereld, waaronder historici, die inderdaad vinden dat Hitler gelijk had.

Het blijft een mening
  maandag 15 november 2004 @ 19:27:48 #138
66444 Lord_Vetinari
pi_23335258
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:26 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Het blijft een mening
Oh, net als roepen 'Mohammed was een pedofiel' omdat hij dat volgens hedendaagse maatstaven zou zijn? Dat bedoel je toch? Een mening?
pi_23335286
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:26 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Het blijft een mening
Dat Mohammed een pedofiel was is wel historisch correct ? Grappig dat je de gehele Koran afdoet als een sprookjesboek, maar dat wel gelooft.
pi_23335329
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee? Want...?
Omdat hij suggereerde dat de tekst 'Jezus was een timmerman' ook verwijderd zou worden als timmerman zijn niet maatschappelijk geaccepteerd zou zijn. Toen zei ik dat de politie de vrijheid van meningsuiting niet hoeft in te perken voor een historisch feit, ook als de context daar omheen door de jaren heen veranderd.

En toen kwam hij aanzetten met ieyts over een vliegtuigje en dat Hitler volgens hem gelijk had of zoiets. Dat vond ik een niet toe doende opmerking.
pi_23335396
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:30 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Omdat hij suggereerde dat de tekst 'Jezus was een timmerman' ook verwijderd zou worden als timmerman zijn niet maatschappelijk geaccepteerd zou zijn. Toen zei ik dat de politie de vrijheid van meningsuiting niet hoeft in te perken voor een historisch feit, ook als de context daar omheen door de jaren heen veranderd.

En toen kwam hij aanzetten met ieyts over een vliegtuigje en dat Hitler volgens hem gelijk had of zoiets. Dat vond ik een niet toe doende opmerking.
Sinds wanneer moet een mening onderbouwd zijn om te worden toegelaten ? Verzin je dat net omdat het je zo uitkomt ?
pi_23335401
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:28 schreef Gallo het volgende:

[..]

Dat Mohammed een pedofiel was is wel historisch correct ? Grappig dat je de gehele Koran afdoet als een sprookjesboek, maar dat wel gelooft.
Lees dit topic eens door idioot. Ik heb nooit zoiets beweerd. Ik constateer alleen dat hitler had gelijk'' een mening is.
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 19:32:34 #143
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23335411
"Yahweh is een massamoordenaar"

a. hoelang zou dat hangen?

b. waarom zou je het in willen ophangen?
pi_23335452
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:26 schreef Gallo het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting.
Ja en? Wat wil je daar nu mee zeggen?

Ik zei dat de politie de vrijheid van meningsuiting niet hoeft aan te tasten vanwege een historisch feit. Jouw extreme mening over Hitler is geen historisch feit.
  maandag 15 november 2004 @ 19:35:39 #145
66444 Lord_Vetinari
pi_23335495
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:34 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik zei dat de politie de vrijheid van meningsuiting niet hoeft aan te tasten vanwege een historisch feit. Jouw extreme mening over Hitler is geen historisch feit.
Dat Mohammed een pedofiel was, wel? Dan graag een niet islam-gerelateerde bron. Dus geen Koran-vers, Haddieth of anderszins, maar een onafhankelijke bron.
pi_23335501
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:32 schreef Gallo het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet een mening onderbouwd zijn om te worden toegelaten ?
Dat hoeft niet knul, integendeel zelfs. Maar dat lijkt mij een heel andere discussie.
pi_23335519
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:34 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik zei dat de politie de vrijheid van meningsuiting niet hoeft aan te tasten vanwege een historisch feit.
Het is geen historisch feit, het staat in de Koran. "Mohammed is een pedofiel" is dus een niet historisch onderbouwde mening. Mogen van jou niet historisch onderbouwde meningen wel weggehaald worden ?
  maandag 15 november 2004 @ 19:37:13 #148
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_23335549
quote:
Op maandag 15 november 2004 14:46 schreef Loedertje het volgende:
Wat boeit het iemand of Mohammed eeuwen geleden sex had met een minderjarige?
God zal toch geen kinderverkrachter als zijn boodschapper hebben uitgekozen? Of wel dan.
quote:
(anno 2004 doet men hier in de Katholieke kerk nog steeds niet echt moeilijk over dus waar héb je het in vredesnaam over?)
Nou en is iedereen katholiek dan ?

En die pedofilie wordt niet door de katholieke kerk gepropageerd. Pedofielen zoeken elkaar nu eenmaal op om elkaars hand boven het hoofd te houden.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_23335559
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:35 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat hoeft niet knul, integendeel zelfs. Maar dat lijkt mij een heel andere discussie.
Dus "Hitler had gelijk" mag ook ? Het past prima in deze discussie lijkt me.
pi_23335578
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dan graag een niet islam-gerelateerde bron. Dus geen Koran-vers, Haddieth of anderszins, maar een onafhankelijke bron.
Waarom een niet islam-gerelateerde bron als in de islamitische wereld zelf breed wordt aangenomen dat Aisha 9 was toen ze werd ontmaagd? Waarom zou ik zoiets betwisten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')