Precies, en in het kader van die vrije meningsuiting laat ik morgen een vliegtuigje boven Amsterdam vliegen met de tekst "Hitler had gelijk". Toch ? Of zou de politie dat ook niet goedkeuren ? Geen vrije meningsuiting ? Verdorie zeg.quote:Op maandag 15 november 2004 19:18 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En als dat wel het geval was geweest had de politie het wel verwijderd?
Mohammed en Jezus lijken mij zelf verantwoordelijk voor hun eigen daden. Daar hoeft de politie zoveel duizend jaar later echt niet de vrije meningsuiting voor aan te tasten.
Gokje......... 500.000?quote:Op maandag 15 november 2004 19:19 schreef XiChico het volgende:
Discriminatie! .. Weet je wel hoeveel Mohammeds er zijn in NL!?
Als je echt een dergelijk statement wilt maken, hang je er 'Mohammed B. had gelijk' achterquote:Op maandag 15 november 2004 19:21 schreef Gallo het volgende:
[..]
Precies, en in het kader van die vrije meningsuiting laat ik morgen een vliegtuigje boven Amsterdam vliegen met de tekst "Hitler had gelijk". Toch ? Of zou de politie dat ook niet goedkeuren ? Geen vrije meningsuiting ? Verdorie zeg.
Je zou het bijna doen om de hypocritie aan te tonen die aanwezig is in dit landquote:Op maandag 15 november 2004 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je echt een dergelijk statement wilt maken, hang je er 'Mohammed B. had gelijk' achter![]()
Vanuit een moslim bekeken had Hitler gelijk.quote:Op maandag 15 november 2004 19:21 schreef Gallo het volgende:
[..]
Precies, en in het kader van die vrije meningsuiting laat ik morgen een vliegtuigje boven Amsterdam vliegen met de tekst "Hitler had gelijk". Toch ? Of zou de politie dat ook niet goedkeuren ? Geen vrije meningsuiting ? Verdorie zeg.
Dat is geen historisch feit, dus een totaal niet toe doende opmerking.quote:Op maandag 15 november 2004 19:21 schreef Gallo het volgende:
[..]
Precies, en in het kader van die vrije meningsuiting laat ik morgen een vliegtuigje boven Amsterdam vliegen met de tekst "Hitler had gelijk". Toch ?
Het is een mening toch ?quote:Op maandag 15 november 2004 19:24 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat is geen historisch feit, dus een totaal niet toe doende opmerking.
Nee? Want...?quote:Op maandag 15 november 2004 19:24 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat is geen historisch feit, dus een totaal niet toe doende opmerking.
Ja knul, wat wil je daar nu mee zeggen?quote:Op maandag 15 november 2004 19:25 schreef Gallo het volgende:
[..]
Het is een mening toch ?
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 15 november 2004 19:25 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ja knul, wat wil je daar nu mee zeggen?
quote:Op maandag 15 november 2004 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee? Want...?
Dat hangt maar helemaal van je standpunt af. Er zijn zat mensen op de wereld, waaronder historici, die inderdaad vinden dat Hitler gelijk had.
Oh, net als roepen 'Mohammed was een pedofiel' omdat hij dat volgens hedendaagse maatstaven zou zijn? Dat bedoel je toch? Een mening?quote:Op maandag 15 november 2004 19:26 schreef Biggs. het volgende:
[..]
![]()
Het blijft een mening
Dat Mohammed een pedofiel was is wel historisch correct ? Grappig dat je de gehele Koran afdoet als een sprookjesboek, maar dat wel gelooft.quote:Op maandag 15 november 2004 19:26 schreef Biggs. het volgende:
[..]
![]()
Het blijft een mening
Omdat hij suggereerde dat de tekst 'Jezus was een timmerman' ook verwijderd zou worden als timmerman zijn niet maatschappelijk geaccepteerd zou zijn. Toen zei ik dat de politie de vrijheid van meningsuiting niet hoeft in te perken voor een historisch feit, ook als de context daar omheen door de jaren heen veranderd.quote:Op maandag 15 november 2004 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee? Want...?
Sinds wanneer moet een mening onderbouwd zijn om te worden toegelaten ? Verzin je dat net omdat het je zo uitkomt ?quote:Op maandag 15 november 2004 19:30 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Omdat hij suggereerde dat de tekst 'Jezus was een timmerman' ook verwijderd zou worden als timmerman zijn niet maatschappelijk geaccepteerd zou zijn. Toen zei ik dat de politie de vrijheid van meningsuiting niet hoeft in te perken voor een historisch feit, ook als de context daar omheen door de jaren heen veranderd.
En toen kwam hij aanzetten met ieyts over een vliegtuigje en dat Hitler volgens hem gelijk had of zoiets. Dat vond ik een niet toe doende opmerking.
Lees dit topic eens door idioot. Ik heb nooit zoiets beweerd. Ik constateer alleen dat hitler had gelijk'' een mening is.quote:Op maandag 15 november 2004 19:28 schreef Gallo het volgende:
[..]
Dat Mohammed een pedofiel was is wel historisch correct ? Grappig dat je de gehele Koran afdoet als een sprookjesboek, maar dat wel gelooft.
quote:Op maandag 15 november 2004 19:26 schreef Gallo het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting.
Dat Mohammed een pedofiel was, wel? Dan graag een niet islam-gerelateerde bron. Dus geen Koran-vers, Haddieth of anderszins, maar een onafhankelijke bron.quote:Op maandag 15 november 2004 19:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]Ja en? Wat wil je daar nu mee zeggen?
Ik zei dat de politie de vrijheid van meningsuiting niet hoeft aan te tasten vanwege een historisch feit. Jouw extreme mening over Hitler is geen historisch feit.
Dat hoeft niet knul, integendeel zelfs. Maar dat lijkt mij een heel andere discussie.quote:Op maandag 15 november 2004 19:32 schreef Gallo het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een mening onderbouwd zijn om te worden toegelaten ?
Het is geen historisch feit, het staat in de Koran. "Mohammed is een pedofiel" is dus een niet historisch onderbouwde mening. Mogen van jou niet historisch onderbouwde meningen wel weggehaald worden ?quote:Op maandag 15 november 2004 19:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]Ja en? Wat wil je daar nu mee zeggen?
Ik zei dat de politie de vrijheid van meningsuiting niet hoeft aan te tasten vanwege een historisch feit.
God zal toch geen kinderverkrachter als zijn boodschapper hebben uitgekozen? Of wel dan.quote:Op maandag 15 november 2004 14:46 schreef Loedertje het volgende:
Wat boeit het iemand of Mohammed eeuwen geleden sex had met een minderjarige?
Nou en is iedereen katholiek dan ?quote:(anno 2004 doet men hier in de Katholieke kerk nog steeds niet echt moeilijk over dus waar héb je het in vredesnaam over?)
Dus "Hitler had gelijk" mag ook ? Het past prima in deze discussie lijkt me.quote:Op maandag 15 november 2004 19:35 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat hoeft niet knul, integendeel zelfs. Maar dat lijkt mij een heel andere discussie.
Waarom een niet islam-gerelateerde bron als in de islamitische wereld zelf breed wordt aangenomen dat Aisha 9 was toen ze werd ontmaagd? Waarom zou ik zoiets betwistenquote:Op maandag 15 november 2004 19:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan graag een niet islam-gerelateerde bron. Dus geen Koran-vers, Haddieth of anderszins, maar een onafhankelijke bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |