Lot was dat geloof ik ja.quote:Op maandag 15 november 2004 18:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je van twee meiden die hun pa dronken voeren om seks met hem te hebben?
quote:Op maandag 15 november 2004 18:59 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Nee, met 16 jarige kinderen.
Eerder maak ik mij zorgen over ons vee en met name de arme geitjes.
Als argumenten ontbreken, zien de gansjes van geest hun kans waar.quote:Op maandag 15 november 2004 17:50 schreef Gallo het volgende:
Moet je auditie doen voor zo'n slachtofferrol ?
Itt jou val ik christenen niet aan vanwege misbruik door een paar piesters. Ik geef de vergelijkingen alleen maar om jou in te laten zien hoe onzinnig je redenaties zijn. Vergeefse moeite, vrees ik.quote:Op maandag 15 november 2004 18:59 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ja echt waar hoor! Dat laat een heel ander licht op de zaak schijnen of niet...
Ik snapte die chronische alle-moslims-zijn-altijd-100%-ok-want-er-bestaan-ook-foute-christenen modus van jou al niet...
In plaats van een discussie over geile Mohammed en zijn 6-jarige schatje wordt het een discussie over christenen?quote:Op maandag 15 november 2004 18:56 schreef NorthernStar het volgende:
Abraham trouwde met zijn halfzuster.
Ga daar de joden en christenen mee lastig vallen.
En als je de bijbel napluist zullen er vast nog wel wat seksuele taboes voorbij komen. Kun je het calvinistische hart ophalen.
Jezus liet zijn voeten door een prostituee zalven...... Mohammed wilde ze onthoofden.quote:Op maandag 15 november 2004 19:03 schreef fjs het volgende:
Maar het gaat om de verkondigers van het geloof. En zet dan Jezus eens tegenover Mohammed. Ik kan niets vinden wat Jezus verkeerd deed.
Jezus bracht het geloof met Liefde => Mohammed met de zwaard
En zo kun je nog wel even doorgaan.
Jezus had in deze tijd TBS + dwangverpleging gekregen. Dat was echt een sicko.quote:Op maandag 15 november 2004 19:03 schreef fjs het volgende:
Maar het gaat om de verkondigers van het geloof. En zet dan Jezus eens tegenover Mohammed. Ik kan niets vinden wat Jezus verkeerd deed.
Geen fixatie, maar een visie op de moslim cultuur.quote:Op maandag 15 november 2004 19:05 schreef NorthernStar het volgende:
Is dit nu een uiting van de oosterse of westerse seksuele fixatie?
Het christendom gaat uit van onbaatzuchtige naastenliefde, de islam gebruikt het zwaard als argument.quote:Op maandag 15 november 2004 19:03 schreef fjs het volgende:
Jezus bracht het geloof met Liefde => Mohammed met de zwaard
En zo kun je nog wel even doorgaan.
ik denk het uitmelken van een erg lange sik...quote:Op maandag 15 november 2004 19:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nog een voorbeeld.
Is dit nu een uiting van de oosterse of westerse seksuele fixatie?
niet echt, maar goed, jij gelooft het en dat magquote:Op maandag 15 november 2004 19:08 schreef bakfiets het volgende:
[..]
Het christendom gaat uit van onbaatzuchtige naastenliefde, de islam gebruikt het zwaard als argument.
Mijn redenatie? Mijn redenatie was dat deze teksten weinig nut hebben maar niet illegaal zijn en dat de politie daarom iets te voorbarig is met het verwijderen ervan.quote:Op maandag 15 november 2004 19:04 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ik geef de vergelijkingen alleen maar om jou in te laten zien hoe onzinnig je redenaties zijn. Vergeefse moeite, vrees ik.
Het Leger des Heils misschien, de gemiddelde christen is vooral geïntresseerd in zijn eigen welvaart.quote:Op maandag 15 november 2004 19:08 schreef bakfiets het volgende:
[..]
Het christendom gaat uit van onbaatzuchtige naastenliefde
Ook dat.quote:Op maandag 15 november 2004 19:08 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk het uitmelken van een erg lange sik...
De politie bewaakt de openbare orde, en als dit soort pamfletten die kunnen verstoren haalt de politie die weg. Zo simpel is het. Dat jij niet inziet dat dit soort pamfletten opruiend zijn was voor mij de reden aan te tonen dat gelijkwaardige pamfletten over het christendom ook niet zouden blijven hangen. Vergeefse moeite dus. Ga wat positiefs doen met je haat en frustraties.quote:Op maandag 15 november 2004 19:09 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Mijn redenatie? Mijn redenatie was dat deze teksten weinig nu hebben maar niet illegaal zijn en dat de politie daarom iets te voorbarig is met het verwijderen ervan.
Maar goed dat het niet op een pamflet staatquote:Op maandag 15 november 2004 19:10 schreef bakfiets het volgende:
-
makkelijk hoor 'discussieren'quote:Op maandag 15 november 2004 19:11 schreef bakfiets het volgende:
-
Hang een pamflet op met de tekst...quote:Op maandag 15 november 2004 19:12 schreef Gallo het volgende:
[..]
Dat jij niet inziet dat dit soort pamfletten opruiend zijn was voor mij de reden aan te tonen dat gelijkwaardige pamfletten over het christendom ook niet zouden blijven hangen. Vergeefse moeite dus.
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat alle moslims even lekker in de slachtofferrol worden geduwdquote:Op maandag 15 november 2004 19:12 schreef Gallo het volgende:
[..]
De politie bewaakt de openbare orde, en als dit soort pamfletten die kunnen verstoren haalt de politie die weg. Zo simpel is het. Dat jij niet inziet dat dit soort pamfletten opruiend zijn was voor mij de reden aan te tonen dat gelijkwaardige pamfletten over het christendom ook niet zouden blijven hangen. Vergeefse moeite dus. Ga wat positiefs doen met je haat en frustraties.
Ik wist niet dat timmermannen maatschappelijk uitgekotst werden, weer wat geleerd.quote:Op maandag 15 november 2004 19:14 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Hang een pamflet op met de tekst...
'Jezus was een timmerman'
...en geen agent die hem zal weghalen.
Kortom, je hebt geen ruk aangetoond.
En als dat wel het geval was geweest had de politie het wel verwijderd?quote:Op maandag 15 november 2004 19:16 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat timmermannen maatschappelijk uitgekotst werden, weer wat geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |