dat was de Christelijk leider 1500 jaar terug ook, maar je mag er mij best mee confronteren hoor.quote:Op maandag 15 november 2004 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eeuwen geleden was dat normaal dus puhleaaaaze![]()
Het wordt nergens ontkent, maar wel telkens weer ter sprake gebracht. Om een discussie te starten ? Alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 15 november 2004 17:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tuurlijk weten zij dat die omgang naar huidige maatstaven pervers is, maar daarom hoeft het niet ontkend te worden.
Heel vreemd allemaal. El Moumni de gevreesde imam uit Rotterdam werd 2 jaar geleden door een NL rechter vrijgesproken van 'homohaat'. Nu autochtonen de sexuele geaardheid van de Profeet (VZMH) aan de kaak stellen, mag dat ineens niet.quote:Op maandag 15 november 2004 14:41 schreef MDF het volgende:
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1100501163729.html
[i]Pamflet 'Mohammed pedofiel' verwijderd
Het is idd de eerste keer dat ik dit hoorquote:Op maandag 15 november 2004 17:47 schreef bakfiets het volgende:
[..]
mag dat ineens niet.
Moet je auditie doen voor zo'n slachtofferrol ?quote:Ik noem het meten met 2 maten van de heersende kaste waardoor dit land gebukt gaat onder een fnuikende rechtsongelijkheid.
Je denkt niet dat het opruiend overkomt, zo'n pamflet op een moskee ?quote:Op maandag 15 november 2004 17:52 schreef Tikorev het volgende:
Belachelijk dat de politie zoiets verwijdert. Welke zin is wettelijk niet toegestaan?
Er was er eentje in de brievenbus gedaan. Die heeft de politie dus niet van een moskee verwijderd. De rest hing neem ik aan gewoon op straat.quote:Op maandag 15 november 2004 17:59 schreef Gallo het volgende:
[..]
Je denkt niet dat het opruiend overkomt, zo'n pamflet op een moskee ?
quote:De politie heeft afgelopen weekeinde in verschillende plaatsen in West-Friesland ongeveer veertig tot vijftig pamfletten verwijderd met teksten als 'Mohammed een pedofiel'.
D'r ontgaat je wel meer. Denk je dat posters met "God is dood en Jezus is een homo !" lang blijven zitten op een kerk ? "Hitler had gelijk !" op een synagoge ? Denk eens na zeg pubertje.quote:Op maandag 15 november 2004 18:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom dit racistisch of opruiend zou zijn ontgaat me volledig.
Dan nog is het opruiend, en dus niet toegstaan in de openbare ruimte. Bovendien is wildplakken illegaal.quote:Op maandag 15 november 2004 18:04 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Er was er eentje in de brievenbus gedaan. Die heeft de politie dus niet van een moskee verwijderd. De rest hing neem ik aan gewoon op straat.
[..]
Ik zie totaal niet hoe die tekst iets te maken heeft met opruien. Kortom, erg kortzichtig van de politie.quote:Op maandag 15 november 2004 18:08 schreef Gallo het volgende:
[..]
Dan nog is het opruiend, en dus niet toegstaan in de openbare ruimte. Bovendien is wildplakken illegaal.
Nee, omdat je net zo'n malloot bent. Vreemd hoor.quote:Op maandag 15 november 2004 18:11 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik zie totaal niet hoe die tekst iets te maken heeft met opruien.
Dat was in veel landen ooit heel normaal. In India gebeurt het nog steeds wel (ondanks het feit dat het bij wet verboden is).quote:Op maandag 15 november 2004 15:14 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Kun je mij dan nog 5 vijftigplussers opnoemen die trouwde met een meisje van zes? Ik weet dat men vroeger jong trouwde, kinderen onderling, maar ik heb nog nooit gehoord dat het normaal was voor volwassen mannen om met kleuters te trouwen.
quote:Op maandag 15 november 2004 18:12 schreef Gallo het volgende:
[..]
Nee, omdat je net zo'n malloot bent.
Sja, jij vindt het niet opruiend omdat je ook een moslim-hater bent die alles aanpakt om moslims te schofferen en beledigen. Dat zijn toch argumenten ? Je mag het gerust tegenspreken hoor, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 15 november 2004 18:17 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Fantastische argumenten weer!
Dat gaat meer over kinderen met kinderen. Ouderen met kinderen gebeurt meer onder moslims. En typisch genoeg is het onder hindoes ook ontstaan na de islamitische overheersing (maar dat is weer een ander verhaal).quote:Op maandag 15 november 2004 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat was in veel landen ooit heel normaal. In India gebeurt het nog steeds wel (ondanks het feit dat het bij wet verboden is).
Beledigen <> opruien.quote:Op maandag 15 november 2004 18:19 schreef Gallo het volgende:
[..]
Sja, jij vindt het niet opruiend omdat je ook een moslim-hater bent die alles aanpakt om moslims te schofferen en beledigen.
Ik dacht toch te lezen dat Moslims wel een hoog incasseringsvermogen hebben........quote:Op maandag 15 november 2004 18:19 schreef Gallo het volgende:
[..]
Sja, jij vindt het niet opruiend omdat je ook een moslim-hater bent die alles aanpakt om moslims te schofferen en beledigen. Dat zijn toch argumenten ? Je mag het gerust tegenspreken hoor, ik ben benieuwd.
Ik weet nog een paar leuke pamfletten die historisch correct zijn:quote:Op maandag 15 november 2004 18:30 schreef Tikorev het volgende:
[..]
...
Ook iemand afgeslacht daarvoor?quote:Op maandag 15 november 2004 18:35 schreef NorthernStar het volgende:
Een paar jaar geleden werd de reclamecampagne
"Is er koffie na de dood?"
van een verzekeringsmaatschappij gestopt omdat de christenen zich te gekwetst voelden.
Even ter vergelijking.
En dat heeft wat te maken met dit topic ?quote:Op maandag 15 november 2004 18:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ook iemand afgeslacht daarvoor?
Iemand afgeslacht voor de pamfletten?quote:Op maandag 15 november 2004 18:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ook iemand afgeslacht daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |