abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23332857
quote:
Op maandag 15 november 2004 14:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Eeuwen geleden was dat normaal dus puhleaaaaze
dat was de Christelijk leider 1500 jaar terug ook, maar je mag er mij best mee confronteren hoor.

Wat maakt het uberhaupt uit? je mag oude Handelshuizen toch ook bekritiseren dat zij niet echt humaan met de slaven zijn omgesprongen? Tuurlijk weten zij dat die omgang naar huidige maatstaven pervers is, maar daarom hoeft het niet ontkend te worden.
Yeah baby Yeah!
pi_23332945
Mohammed is alleen een pedofiel naar huidige maatstaven, de geschiedenis van de superieure westerse cultuur zit vol pedofielen en incestieuze mafkezen. Nogal nutteloos zo'n pamflet of discussie. Het zijn niet moslims die massaal hun kinderen misbruiken.
pi_23332978
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:41 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tuurlijk weten zij dat die omgang naar huidige maatstaven pervers is, maar daarom hoeft het niet ontkend te worden.
Het wordt nergens ontkent, maar wel telkens weer ter sprake gebracht. Om een discussie te starten ? Alsjeblieft zeg.
  maandag 15 november 2004 @ 17:47:36 #54
108028 bakfiets
Islam watcher
pi_23332988
quote:
Op maandag 15 november 2004 14:41 schreef MDF het volgende:
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1100501163729.html

[i]Pamflet 'Mohammed pedofiel' verwijderd
Heel vreemd allemaal. El Moumni de gevreesde imam uit Rotterdam werd 2 jaar geleden door een NL rechter vrijgesproken van 'homohaat'. Nu autochtonen de sexuele geaardheid van de Profeet (VZMH) aan de kaak stellen, mag dat ineens niet.

Ik noem het meten met 2 maten van de heersende kaste waardoor dit land gebukt gaat onder een fnuikende rechtsongelijkheid.
Broeders en zusters van de blijde boodschap: kom tot inkeer!
pi_23333034
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:47 schreef bakfiets het volgende:

[..]

mag dat ineens niet.
Het is idd de eerste keer dat ik dit hoor
quote:
Ik noem het meten met 2 maten van de heersende kaste waardoor dit land gebukt gaat onder een fnuikende rechtsongelijkheid.
Moet je auditie doen voor zo'n slachtofferrol ?
pi_23333082
Belachelijk dat de politie zoiets verwijdert. Welke zin is wettelijk niet toegestaan?

Je schiet weinig op met zo'n tekst, maar ik vind niet dat de politie het daarom hoeft weg te halen. Posters van Loesje halen ze ook niet weg...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_23333223
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:52 schreef Tikorev het volgende:
Belachelijk dat de politie zoiets verwijdert. Welke zin is wettelijk niet toegestaan?
Je denkt niet dat het opruiend overkomt, zo'n pamflet op een moskee ?
pi_23333259
Wat een onzin, de "profeet" Mohammed was een pedofiele en moordende ezelverkoper. Waarom dit racistisch of opruiend zou zijn ontgaat me volledig.
pi_23333345
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:59 schreef Gallo het volgende:

[..]

Je denkt niet dat het opruiend overkomt, zo'n pamflet op een moskee ?
Er was er eentje in de brievenbus gedaan. Die heeft de politie dus niet van een moskee verwijderd. De rest hing neem ik aan gewoon op straat.
quote:
De politie heeft afgelopen weekeinde in verschillende plaatsen in West-Friesland ongeveer veertig tot vijftig pamfletten verwijderd met teksten als 'Mohammed een pedofiel'.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_23333394
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom dit racistisch of opruiend zou zijn ontgaat me volledig.
D'r ontgaat je wel meer. Denk je dat posters met "God is dood en Jezus is een homo !" lang blijven zitten op een kerk ? "Hitler had gelijk !" op een synagoge ? Denk eens na zeg pubertje.
pi_23333425
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:04 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Er was er eentje in de brievenbus gedaan. Die heeft de politie dus niet van een moskee verwijderd. De rest hing neem ik aan gewoon op straat.
[..]
Dan nog is het opruiend, en dus niet toegstaan in de openbare ruimte. Bovendien is wildplakken illegaal.
pi_23333492
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:08 schreef Gallo het volgende:

[..]

Dan nog is het opruiend, en dus niet toegstaan in de openbare ruimte. Bovendien is wildplakken illegaal.
Ik zie totaal niet hoe die tekst iets te maken heeft met opruien. Kortom, erg kortzichtig van de politie.
pi_23333522
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:11 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik zie totaal niet hoe die tekst iets te maken heeft met opruien.
Nee, omdat je net zo'n malloot bent. Vreemd hoor.
pi_23333552
quote:
Op maandag 15 november 2004 15:14 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Kun je mij dan nog 5 vijftigplussers opnoemen die trouwde met een meisje van zes? Ik weet dat men vroeger jong trouwde, kinderen onderling, maar ik heb nog nooit gehoord dat het normaal was voor volwassen mannen om met kleuters te trouwen.
Dat was in veel landen ooit heel normaal. In India gebeurt het nog steeds wel (ondanks het feit dat het bij wet verboden is).
pi_23333585
Gallo, je slaat keer op keer de spijker op zijn kop. Ik vind dat er minstens een standbeeld van je moet komen op de Dam. Misschien dat het jou lukt om nuchter te blijven nadenken en te argumenteren omdat je geen moslim bent en zodoende niet tot vlam wordt gebracht. Mijn respect heb je
pi_23333621
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:12 schreef Gallo het volgende:

[..]

Nee, omdat je net zo'n malloot bent.
Fantastische argumenten weer!
pi_23333672
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:17 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Fantastische argumenten weer!
Sja, jij vindt het niet opruiend omdat je ook een moslim-hater bent die alles aanpakt om moslims te schofferen en beledigen. Dat zijn toch argumenten ? Je mag het gerust tegenspreken hoor, ik ben benieuwd.
pi_23333867
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat was in veel landen ooit heel normaal. In India gebeurt het nog steeds wel (ondanks het feit dat het bij wet verboden is).
Dat gaat meer over kinderen met kinderen. Ouderen met kinderen gebeurt meer onder moslims. En typisch genoeg is het onder hindoes ook ontstaan na de islamitische overheersing (maar dat is weer een ander verhaal).
pi_23333888
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:19 schreef Gallo het volgende:

[..]

Sja, jij vindt het niet opruiend omdat je ook een moslim-hater bent die alles aanpakt om moslims te schofferen en beledigen.
Beledigen <> opruien.

De eerste opmerking lijkt mij een historische feit.
De tweede een poëtische uiting van een onheilspellend gevoel.
De derde een persoonlijke overdenking van de schrijver.

Dus nogmaals, volgens mij schiet je weinig op met zo'n actie maar illegaal of opruiend is het volgens mij niet.

En je suggestieve opmerkingen kun je in het vervolg wel achterwege laten. Eerst kom je zelf met de stelling aanzetten dat de tekst opruiend is en als ik dan vervolgens op een discussie forum vraag waarom je dat vindt kom je meteen aan met 'je bent een malloot' en 'je bent een moslimhater'. Probeer eens een keer een beetje beschaafd te discussiëren.
pi_23333963
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:19 schreef Gallo het volgende:

[..]

Sja, jij vindt het niet opruiend omdat je ook een moslim-hater bent die alles aanpakt om moslims te schofferen en beledigen. Dat zijn toch argumenten ? Je mag het gerust tegenspreken hoor, ik ben benieuwd.
Ik dacht toch te lezen dat Moslims wel een hoog incasseringsvermogen hebben........

Ook onzin dus.
pi_23333990
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:30 schreef Tikorev het volgende:

[..]

...
Ik weet nog een paar leuke pamfletten die historisch correct zijn:

"Christenen neuken hun eigen kinderen" "Joden zijn verantwoordelijk voor de moord op Jezus" "Jezus was een hoerenloper" "Nederlanders zijn genocideplegers" "Hitler was een groots staatsman"

Zouden die mogen, denk je ?
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 18:35:46 #72
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23334002
Een paar jaar geleden werd de reclamecampagne

"Is er koffie na de dood?"

van een verzekeringsmaatschappij gestopt omdat de christenen zich te gekwetst voelden.

Even ter vergelijking.
pi_23334074
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:35 schreef NorthernStar het volgende:
Een paar jaar geleden werd de reclamecampagne

"Is er koffie na de dood?"

van een verzekeringsmaatschappij gestopt omdat de christenen zich te gekwetst voelden.

Even ter vergelijking.
Ook iemand afgeslacht daarvoor?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_23334113
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:39 schreef Oblivion het volgende:

[..]

En dat heeft wat te maken met dit topic ?
pi_23334116
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:39 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Iemand afgeslacht voor de pamfletten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')