ghe ghe! nnlache jonge!quote:Op maandag 15 november 2004 14:27 schreef Chillbeer het volgende:
*MWUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*
Stelletje dombo's![]()
Haha = irl/msn
Hihi = sms/msn
Got it??
Mee eens, echter lomp is ook een suf modewoordje aan het worden, wat te pas en te onpas wordt gebruiktquote:Op maandag 15 november 2004 13:50 schreef Litso het volgende:
Damn wat klinkt dat nichterig
Laatst op msn iemand... dat vind ik al erg maar het gaat nog. Maar vandaag zei iemand in mijn klas gewoon letterlijk 'hihi'.
Klinkt echt lomp
kijkt na nickname en denkt hihi, wel iets voor een lord of darkness. notquote:Op maandag 15 november 2004 14:36 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
och, zeg ik ook wel eens hoor.. ook als mn vriendin er bij is oid,.
vind et normaal..
maja thats me
Eeh.. doe es nietquote:Op maandag 15 november 2004 14:21 schreef Steve-O2 het volgende:
Ach, een nickname als ߨúÐêWyN is gay genoeg om dat te compenserenquote:Op maandag 15 november 2004 15:59 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
heb ik (gelukkig) nog nooit in mijn omgeving horen zeggen...
moet jij niet kinderdiefje spelen bij de c1000?quote:Op maandag 15 november 2004 16:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, een nickname als ߨúÐêWyN is gay genoeg om dat te compenseren
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:14 schreef Litso het volgende:
Ja das bij de c1000 vlakbij waar ik op school zat ook.
Er werd gewoon teveel gejat en een klasgenoot heeft de filiaalchef op zijn neus getimmerd
Ik heb ze trouwens wel flink teruggepakt door gewoon in het weekend extra veel te jatten
Wat is het doel van deze post?quote:Op maandag 15 november 2004 16:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
moet jij niet kinderdiefje spelen bij de c1000?
[..]
Meisjes mogen het wel zeggen, das liefquote:Op maandag 15 november 2004 17:23 schreef Zusjevan het volgende:
Geen excuus mogelijk!
'Hihi' is altijd (ik herhaal, altijd) fout, zowel voor mannen als vrouwen, zowel op msn/mail/sms als in real life.
Dat klinkt toch helemaal nergens naar!!![]()
![]()
Ik ben ook sufquote:Op maandag 15 november 2004 19:36 schreef =HellFire= het volgende:
Mensen die LOL in het echt zeggen vink ook wel behoorlijk suf eigenlijk.Maak er dan LOLLIG van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |