Dit ter gelegenheid van het 35 jarige bestaan van ST.
Kijk voor het programma op onderstaande url: http://www.bbc.co.uk/cult/startrek/whatson.shtml
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 13-09-2001 11:28]
Maar toch bedankt voor de tip
quote:Jammer dat ze die film niet uitzenden ja
Ohh, ik dacht dat het een Adult Night was met een grote Federation/Klingon/Romulan/Cardassian/Bajoran/Borg/Dominion orgie
quote:LOL
Ohh, ik dacht dat het een Adult Night was met een grote Federation/Klingon/Romulan/Cardassian/Bajoran/Borg/Dominion orgie
wat krijgen we dan voorgeschoteld?
Star Trek: Anal Frontier
Star Trek: The search for Cock
quote:LOL
Op donderdag 13 september 2001 20:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ohh, ik dacht dat het een Adult Night was met een grote Federation/Klingon/Romulan/Cardassian/Bajoran/Borg/Dominion orgieMaar toch bedankt voor de tip
Maar dit is alsnog gaaf, thanx!
[Dit bericht is gewijzigd door STING op 14-09-2001 12:51]
quote:Hadden ze dat niet op zaterdagnacht kunne doen. Ik moet morgen werken
Op zondag 16 september 2001 14:56 schreef Xhorder het volgende:
Vanavond!
quote:Bedankt!!!
Op zondag 16 september 2001 14:56 schreef Xhorder het volgende:
Vanavond!
Dit is de link naar de viewers choice, waar je kunt stemmen welke aflevering er ook nog uitgezonden gaat worden vanavond.
Ik heb zelf op Captain Janeway - Counterpoint gestemd omdat die nog niet zo uitgekauwd is als bv City On The Edge Of Forever, die kent iedereen nu zo langzamerhand wel! Counterpoint heeft een super plot en is duidelijk een van de beste Voyager/Janeway afleveringen: ik vind 'm fantastisch!
Je kunt tot 22.15 vanavond stemmen dus doe dat vooral (en vooral op Counterpoint ok , die wil ik echt zien vanavond)
quote:Uw wens is mijn bevel.... Voor jou ook even op Counterpoint gestemt.
Op zondag 16 september 2001 18:11 schreef Zzzzoem het volgende:
Je kunt tot 22.15 vanavond stemmen dus doe dat vooral (en vooral op Counterpoint ok, die wil ik echt zien vanavond)
quote:
Op zondag 16 september 2001 18:15 schreef cptmarco het volgende:
Uw wens is mijn bevel.... Voor jou ook even op Counterpoint gestemt.
quote:"the one with the whales"?
Op maandag 17 september 2001 00:40 schreef nomis het volgende:
k zit nu die film te kijken
Ik vond de Star Trek Night wel geinig, alleen hij was volgens mij wat minder rijk dan de vorige die op BBC kwam. (5 jaar geleden geloof ik)
Toen Counterpoint begon, ben ik maar gaan slapen, want die afl. heb ik al tevaak gezien
Van mij mag de BBC wel vaker dit soort dingen doen (tis gewoon een verademing om kwaliteitstv te kijken zonder die hinderlijke reclame).
Misschien een Battlestar Galactica Night de volgende keer ?
quote:Ja, dat had DS9 best vaak. Naast de serieuze afleveringen zaten er altijd goede humoristische afleveringen tussen. Ik vond het jammer dat Far Beyond The Stars niet had gewonnen. Dat is één van de beste DS9 afleveringen. Het mag dan wel niet met ruimtegevechten zijn, maar het verhaal van deze aflevering is verschrikkelijk goed. (+ dat je de acteurs allemaal ziet zonder maskers en shmink)
Die DS9 aflevering was echt meesterlijk. Nog niet eerder gezien.
....
Ik vond de DS9 ep bovenal humoristisch, het leek soms wel een sitcom aflevering.
Ik vond trouwens de uitgekozen afleveringen van VOY en TNG niet echt spectaculair goed. Als Picard de eerste Borg aflevering van TNG had gekozen dan had die zeker gewonnen. Ook de VOY aflevering was nou niet echt het hoogtepunt van de serie (IMO). Die van TOS ken ik niet echt. Ik had hem wel eens gezien, maar dat is lang geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |