abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 november 2004 @ 23:04:40 #1
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_23318458
Ik ben een liefhebber van het observeren van mensen. Actie-reactie, altijd leuk om te zien.

Zo stond ik ook afgelopen zaterdag aan de bar mijn ogen weer uit te kijken. Je ziet mannen en vrouwen met elkaar praten.

Nu valt het mij heel erg op dat er mannen (jongens) bestaan die, als ze met een vrouw (meid) staan te praten, behoorlijk losse handjes hebben.

Voorbeeldje:

Ik zie een jongen met een meisje praten. En ik zie dat de jongen constant zijn rechterhand op de schouder of heup van het meisje legt. Op zich zou je zeggen, leuk stel, maar deze figuren doen dat ook als ze elkaar bijna niet kennen...

Ik ervaar dit om te zien al als behoorlijk irritant. Maar hoe staat de vrouw hiertegenover?

Als ik een vrouw was zou ik het persoonlijk niet op prijs stellen en zou de poging dus snel stranden.

En hoe zit het als een vrouw dit bij een man zou doen? Dit zou een hele andere situatie geven, aangezien een man normaalgesproken niet vies is van vrouwelijk contact (lees=losse vrouwenhandjes).

Nu weet ik dat mijn mening behoorlijk irrelevant is. Vandaar mijn vraag aan Fok! om hierop te reageren, omdat hun mening natuurlijk heilig is .

Mocht deze topic verplaatst worden naar R&P, gelieve dan de TS een unban te geven op dat subforum (maar in LIF staat het topic ook prima vind ik).
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_23318482
Goed topic. Even terugvinden dit.
slettebak [@] gmail.com
  zondag 14 november 2004 @ 23:05:59 #3
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23318492
Geweldig, om bij het uitgaan het gedrag van anderen (vooral jongens idd) te bestuderen. Ik moet ook altijd heel erg lachen om van die 'haantjes' die de hele avond stoer lopen te doen en uiteindelijk toch alleen naar huis moeten
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zondag 14 november 2004 @ 23:07:14 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23318525
Als ik iets vrijwel nooit zie in Nederland is het wel losse handjes bij mannen, integendeel zelfs.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zondag 14 november 2004 @ 23:09:01 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_23318575
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:07 schreef Posdnous het volgende:
Als ik iets vrijwel nooit zie in Nederland is het wel losse handjes bij mannen, integendeel zelfs.
inderdaad...zoiets is mij eigenlijk nooit opgevallen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 14 november 2004 @ 23:09:21 #6
39510 R2cksson
pi_23318582
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:05 schreef JaWi het volgende:
Goed topic. Even terugvinden dit.
Zeg heer JW. Zou u zo vriendelijk willen zijn dan ook inhoudelijk te reageren op de OP?

In uw geval dus een antwoord op de vraag, versier jij op die 'handtastelijke' manier vrouwen. Versier je op die manier meisjes. En hoe zou jij zo'n benaderingspoging van een vrouw/meisje vinden.

Bedankt en tot ziens. .

[ Bericht 1% gewijzigd door R2cksson op 14-11-2004 23:12:54 (Verschil tussen vrouwen en meisjes benadrukt.) ]
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zondag 14 november 2004 @ 23:11:39 #7
39510 R2cksson
pi_23318632
quote:
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:09 schreef Abbadon het volgende:

[..]

inderdaad...zoiets is mij eigenlijk nooit opgevallen...
VEEL beter opletten dan...

Ik heb het die bewuste zaterdag (om over andere dagen maar te zwijgen) zeker bij 4 verschillende 'koppels' mogen aanschouwen.

Nogmaals mijn vraag om een beetje inhoudelijk te reageren en te antwoorden op de gestelde vragen.
pi_23318748
valt mij nooit op, ik zou het zelf niet zo snel doen.. maar ik ben iemand die te lui is om te versieren
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_23318766
Je hebt gelijk. Als er een jongen met me komt praten probeert hij al gauw zogenaamd subtiel een hand op mijn kont of heup te leggen. Erger is het nog als je nietsvermoedend staat te dansen en er komt er ineens 1 tegen je aanrijden. Meestal zie ik het van tevoren al aankomen en stuur ik afwijzende blikken, of ik ga een eindje verderop dansen.
pi_23318785
quote:
Ik zie het ook zelden...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23318839
Ik vind dat soort gozers altijd zulke slijmballen. Het zou bij mezelf niet eens in me gedachten schieten om een meisje op dat soort plaatsen aan te raken als ik d'r niet kende.... je begint met praten en van daaruit ga je verder. Niet andersom, althans niet binnen mijn normen & waarden.
pi_23318853
Er is trouwens een positieve correlatie tussen hoeveelheid genuttigde drank en handtastelijkheden
pi_23318876
Ik denk dat het niet meer dan normaal is om te laten merken dat je het meisje/de vrouw in kwestie ook fysiek aantrekkelijk vindt. Je gaat namelijk geen meisjes versieren door de hele avond angstvallig minstens een meter van haar af te staan en af te sluiten met ferme handdruk. Maar je moet natuurlijk geen meisjes aan gaan randen die niet enigzins laten blijken dat ze jou ook leuk vinden, of het gesprek beginnen door een arm om haar heen te slaan.
En daarbij, je maant mensen ook gewoon opzij in een cafe door een hand op hun rug ofzo te drukken.
The uproar of one hand clapping.
  zondag 14 november 2004 @ 23:22:46 #14
39510 R2cksson
pi_23318954
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:16 schreef Xennia het volgende:
Je hebt gelijk. Als er een jongen met me komt praten probeert hij al gauw zogenaamd subtiel een hand op mijn kont of heup te leggen.
Op dit soort pogingen doel ik dus ook. Het valt mij meteen op. Ik kan me ook niet voorstellen dat je op die manier bij een 'kwaliteitsmeid' goede punten kan scoren.
pi_23318972
quote:
. Erger is het nog als je nietsvermoedend staat te dansen en er komt er ineens 1 tegen je aanrijden.
God, ja! Wat is dat irritant.
Denk je eerst, oh, er duwt iemand tegen me aan.
Draai je je om staat er zo'n mongool suggestief tegen je aan te rijen.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  zondag 14 november 2004 @ 23:26:04 #16
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_23319043
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:22 schreef R2cksson het volgende:

[..]

'kwaliteitsmeid' .
Die houden we erin!
pi_23319059
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:22 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Op dit soort pogingen doel ik dus ook. Het valt mij meteen op. Ik kan me ook niet voorstellen dat je op die manier bij een 'kwaliteitsmeid' goede punten kan scoren.
En als ik dan hun hand weg duw roepen ze verontwaardigd dat ik arrogant ben (wat trouwens ook zo is, maar dat staat hier los van)
pi_23319092
Ja ach losse handjes.

Vaak is een streling ook erotisch en kan het bepaalde gevoelens opwekken bij de andere persoon. Kijk als je natuurlijk gelijk je hand op d'r billen legt is niet echt subtiel, maar geleidelijk strelen of een arm om een meid heen vind ik niet vreemd.
  zondag 14 november 2004 @ 23:28:40 #19
39510 R2cksson
pi_23319107
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:18 schreef Xennia het volgende:
Er is trouwens een positieve correlatie tussen hoeveelheid genuttigde drank en handtastelijkheden
Klopt, daar komt ook nog bij de wederzijdse aantrekkingskracht en het gebruik van evt. drugs en de soort muziek die er gedraait wordt.

Maar dit zijn dan weer externe invloeden die ik even niet erbij heb zitten.

Neem ze allemaal maar gewoon op gemiddeld. .
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:19 schreef Morkje het volgende:
Ik denk dat het niet meer dan normaal is om te laten merken dat je het meisje/de vrouw in kwestie ook fysiek aantrekkelijk vindt. Je gaat namelijk geen meisjes versieren door de hele avond angstvallig minstens een meter van haar af te staan en af te sluiten met ferme handdruk. Maar je moet natuurlijk geen meisjes aan gaan randen die niet enigzins laten blijken dat ze jou ook leuk vinden, of het gesprek beginnen door een arm om haar heen te slaan.
En daarbij, je maant mensen ook gewoon opzij in een cafe door een hand op hun rug ofzo te drukken.
Dat hoef je niet te laten merken door met je handen aan haar heupen of haar schouders te gaan zitten. Je kan dat ook in het gesprek laten blijken.

Je denkt toch niet dat een meid denkt bij zichzelf "zou hij zich echt afvragen of ik hier vaker kom?". Nee, dan ben ik toch echt bang dat je de verkeerde dames opzoekt .

Een hand op de rug drukken vind ik een heel normaal gebaar als je voorbij iemand wil. Het is beter dan met de schouders breed en de ellebogen naar buiten door de menigte heen rossen.
pi_23319126
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:23 schreef NiNi het volgende:

[..]

God, ja! Wat is dat irritant.
Denk je eerst, oh, er duwt iemand tegen me aan.
Draai je je om staat er zo'n mongool suggestief tegen je aan te rijen.
Gister werd een vriendin van mij door 2 jongens bereden, een van de achterkant een van de voorkant. Zij was te dronken om het te beseffen, dus heb ik haar maar weg gesleurd. Mocht trouwens niet baten, want kort daarna gaf ze een paaldans show weg. Ik heb haar toen maar opgegeven en nu klaagt ze dat ze nooooit meer uit gaat want ze heeft zich zooo voor schut gezet
pi_23319157
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:29 schreef Xennia het volgende:
Ik heb haar toen maar opgegeven en nu klaagt ze dat ze nooooit meer uit gaat want ze heeft zich zooo voor schut gezet
Wat een muts...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 14 november 2004 @ 23:30:54 #22
39510 R2cksson
pi_23319164
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

En als ik dan hun hand weg duw roepen ze verontwaardigd dat ik arrogant ben (wat trouwens ook zo is, maar dat staat hier los van)
Arrogantie is niet per definitie fout. Het kan ook vaak gezond zijn. Maar je moet dan wel met beide benen op de grond blijven en voldoende zelfkennis hebben (dus ook je negatieve punten onder ogen durven zien).

Maar dit is stof voor een andere topic.
  zondag 14 november 2004 @ 23:31:42 #23
39510 R2cksson
pi_23319193
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:28 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ja ach losse handjes.

Vaak is een streling ook erotisch en kan het bepaalde gevoelens opwekken bij de andere persoon. Kijk als je natuurlijk gelijk je hand op d'r billen legt is niet echt subtiel, maar geleidelijk strelen of een arm om een meid heen vind ik niet vreemd.
Jij bent dus een figuur dat bij mij te boek staat als 'ezel'.
pi_23319227
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:29 schreef Xennia het volgende:
Mocht trouwens niet baten, want kort daarna gaf ze een paaldans show weg. Ik heb haar toen maar opgegeven en nu klaagt ze dat ze nooooit meer uit gaat want ze heeft zich zooo voor schut gezet
Doe niet zo onschuldig, je vroeg me net nog of jij het ook had moeten doen als ze genoeg geboden hadden .
pi_23319237
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:31 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Jij bent dus een figuur dat bij mij te boek staat als 'ezel'.
Nee wat ik doe dit niet! ik blijf gewoon met m'n handen thuis ik geef alleen een mogelijke reden aan
pi_23319240
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat een muts...
Als zij dronken is heeft ze totaal geen zelfbeheersing meer. Ze had me eerder die avond gezegd dat als ze bij terugkomst geile smsjes zou willen sturen naar een ex van haar, ik de telefoon uit haar handen moest slaan.
En zo geschiedde.. Wordt ze nog boos op me ook. Ik ga denk ik voortaan maar appelsap voor haar halen in plaats van apfelkorn. Na 4 apfelkorn proeft ze het verschil toch niet meer
pi_23319278
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:33 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

Doe niet zo onschuldig, je vroeg me net nog of jij het ook had moeten doen als ze genoeg geboden hadden .
Dat is niet waar, mij WERD geld aangeboden om te gaan paaldansen maar ik heb het aanbod afgewezen aangezien ik niet te koop ben
pi_23319304
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:28 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ja ach losse handjes.

Moet ze je eerst voor je smoel rammen voordat duidelijk is dat ze er toch echt niet van gediend is ofzo? .
  zondag 14 november 2004 @ 23:36:54 #29
39510 R2cksson
pi_23319310
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:33 schreef Flyingdutchman het volgende:

[..]

Nee wat ik doe dit niet! ik blijf gewoon met m'n handen thuis ik geef alleen een mogelijke reden aan
Sorry, ik ben moe en moet eigenlijk leren voor toetsen.
pi_23319371
Hmmm... ik ben al een tijd niet meer uit geweest. Moet toch maar weer eens uit denk ik...

Maar dit soort observaties doen is inderdaad altijd erg leuk. Zeker als je zelf (nog) nuchter bent!
pi_23319402
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:28 schreef R2cksson het volgende:
Dat hoef je niet te laten merken door met je handen aan haar heupen of haar schouders te gaan zitten. Je kan dat ook in het gesprek laten blijken.

Je denkt toch niet dat een meid denkt bij zichzelf "zou hij zich echt afvragen of ik hier vaker kom?". Nee, dan ben ik toch echt bang dat je de verkeerde dames opzoekt .
Maar aan de andere kant, als je gesprek wel ergens over gaat, en je hebt geen zin om het onderwerp gelijk te veranderen in "jouw huis of mijn huis" dan is het wel een optie. En daarbij: je gaat minder op je bek als ze je afwijst. Als ze je hand wegduwt omdat ze je blijkbaar toch niet zo leuk vond, (en je jezelf voorhoudt dat dat komt omdat het een arrogante teef is) is minder erg dan "nee ik wil niet met je zoenen want je bent lelijk".
Maar je moet wel doorhebben wanneer het wel en niet kan, als je het bij 10 vrouwen op een avond doet, en 9 drukken je hand gelijk weg, dan ben je fout bezig, erg fout. Maar als je het af en toe eens doet bij een meisje waarvan je denkt dat ze je echt leuk vindt, dan is het een heel ander verhaal. Moraal van het verhaal: als meisjes je boos aan gaan kijken tijdens het uitgaan (en het zijn geen gothics) dan ben je fout bezig, zo niet, dan niet, of je bent hele domme dronken vrouwen aan het versieren.
  zondag 14 november 2004 @ 23:41:23 #32
39510 R2cksson
pi_23319414
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:39 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... ik ben al een tijd niet meer uit geweest. Moet toch maar weer eens uit denk ik...

Maar dit soort observaties doen is inderdaad altijd erg leuk. Zeker als je zelf (nog) nuchter bent!
Ik ben iedere keer de lul/BOB. Dus ik heb tijd genoeg.
pi_23319430
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:33 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

Slet
  zondag 14 november 2004 @ 23:43:14 #34
39510 R2cksson
pi_23319445
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:40 schreef Morkje het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant, als je gesprek wel ergens over gaat, en je hebt geen zin om het onderwerp gelijk te veranderen in "jouw huis of mijn huis" dan is het wel een optie. En daarbij: je gaat minder op je bek als ze je afwijst. Als ze je hand wegduwt omdat ze je blijkbaar toch niet zo leuk vond, (en je jezelf voorhoudt dat dat komt omdat het een arrogante teef is) is minder erg dan "nee ik wil niet met je zoenen want je bent lelijk".
Maar je moet wel doorhebben wanneer het wel en niet kan, als je het bij 10 vrouwen op een avond doet, en 9 drukken je hand gelijk weg, dan ben je fout bezig, erg fout. Maar als je het af en toe eens doet bij een meisje waarvan je denkt dat ze je echt leuk vindt, dan is het een heel ander verhaal. Moraal van het verhaal: als meisjes je boos aan gaan kijken tijdens het uitgaan (en het zijn geen gothics) dan ben je fout bezig, zo niet, dan niet, of je bent hele domme dronken vrouwen aan het versieren.
One night stands die zoek je niet, die komen aanwaaien. Geloof me, als je op zoek gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.
pi_23319494
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:43 schreef R2cksson het volgende:
One night stands die zoek je niet, die komen aanwaaien.
Dan zal de windrichting wel altijd verkeerd staan.
pi_23319528
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

zondag 14 november 2004 @ 23:48:10 #37
39510 R2cksson
pi_23319540
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

. .
pi_23319562
Alleen leuke mannen mogen aan mij zitten

maar die zijn er niet veel
Strawberry Flavour..
pi_23319580
en de rest is heel erg vervelend ja, en die krijgen een niet al te aardige blik..
Strawberry Flavour..
pi_23319601
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:50 schreef -moi- het volgende:
en de rest is heel erg vervelend ja, en die krijgen een niet al te aardige blik..
Och als dat alles is
pi_23319653
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:51 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Och als dat alles is
Of een glas water in hun gezicht
Of een knietje
En een deuk in het ego.
Nu tevreden?
  zondag 14 november 2004 @ 23:56:13 #42
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_23319706
laatst nog een berichtje op de frontpage
Onderzoek onthult versierritueel van de man
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  zondag 14 november 2004 @ 23:58:14 #43
39510 R2cksson
pi_23319741
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Of een glas water in hun gezicht
Of een knietje
En een deuk in het ego.
Nu tevreden?
Gelukkig sta ik te observeren .
pi_23319775
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:58 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Gelukkig sta ik te observeren .
En dan komen ze zo maar aanwaaien? Ach ja, de beste stuurlui staan aan wal
pi_23319805
Na een klein onderzoek heb ik toch gemerkt dat in uitgaans gelegenheden die dicht bij (boeren)dorpen liggen het losse handjes gedoe veel meer is dan in andere plaatsen.
Ik ging vroeger veel uit bij mij in de buurt maar toen ik een aantal keer in Utrecht/Amsterdam uit was geweest wist ik niet wat me overkwam. Geen mannen die tegelijk een meisje belaagden tijdens het dansen, geen jongens die je proberen te zoenen zonder dat je ook maar enige aanleiding hebt gegeven en ook de jongens die meteen aan je zitten waren er niet (althans veel minder). Misschien iets met de mentaliteit van de mensen te maken.

In een dorp ken je elkaar toch allemaal wel en dan zijn de meeste mensen wat vrijer en in grotere steden heb je niks met elkaar dus dan ga je er niet aanzitten ofzo?
That's no ordinary rabbit
run awayyyy run awayyy
pi_23319813
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:18 schreef Xennia het volgende:
en dat is het trieste vaak eraan.. dat ze pas iets durven te ondernemen als ze enorm veel gedronken hebben.. en de manier waarop is dan ook vaak niet al te tactvol..
Strawberry Flavour..
  maandag 15 november 2004 @ 00:01:56 #47
39510 R2cksson
pi_23319836
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

En dan komen ze zo maar aanwaaien? Ach ja, de beste stuurlui staan aan wal
Nee hoor... hier is het windstil :').

Ik wilde alleen maar aangeven dat het vrijwel niet mogelijk is om zoiets te 'zoeken' en daadwerkelijk te 'vinden'. Zoiets komt spontaan of het komt niet.

Ik wilde er niet arrogant mee overkomen.
pi_23319864
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:56 schreef doppelgänger het volgende:
laatst nog een berichtje op de frontpage
Onderzoek onthult versierritueel van de man
Cool! Hier ga ik maar eens op letten voortaan. Kijken of het klopt. Opzich wel logisch dat we meer op mensapen gaan lijken als we delen van onze hersenen verlammen met alcohol.
pi_23319885
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:00 schreef dustbunny het volgende:
In een dorp ken je elkaar toch allemaal wel en dan zijn de meeste mensen wat vrijer en in grotere steden heb je niks met elkaar dus dan ga je er niet aanzitten ofzo?
Dat lijkt me inderdaad de juiste conclusie.
  maandag 15 november 2004 @ 00:04:39 #50
39510 R2cksson
pi_23319892
quote:
Na een klein onderzoek heb ik toch gemerkt dat in uitgaans gelegenheden die dicht bij (boeren)dorpen liggen het losse handjes gedoe veel meer is dan in andere plaatsen.
Ik ging vroeger veel uit bij mij in de buurt maar toen ik een aantal keer in Utrecht/Amsterdam uit was geweest wist ik niet wat me overkwam. Geen mannen die tegelijk een meisje belaagden tijdens het dansen, geen jongens die je proberen te zoenen zonder dat je ook maar enige aanleiding hebt gegeven en ook de jongens die meteen aan je zitten waren er niet (althans veel minder). Misschien iets met de mentaliteit van de mensen te maken.

Ik gaf in het begin al duidelijk het verschil aan tussen vrouw en meisje. Man en jongen.

In dorpen ga je uit omdat je nog niet ver van huis mag van je moeder/kan omdat je zonder (betaalbaar) vervoer zit.

De verschillen in (mentale) leeftijd zijn dus essentieel.
pi_23319900
Ja, mannen zitten graag aan vrouwen. Punt.
Back in business.
pi_23319940
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:04 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ik gaf in het begin al duidelijk het verschil aan tussen vrouw en meisje. Man en jongen.

In dorpen ga je uit omdat je nog niet ver van huis mag van je moeder/kan omdat je zonder (betaalbaar) vervoer zit.

klopt idd wel
Hier vind je onder de 17 en boven de 40
Word je over het algemeen niet echt blij van.
run awayyyy run awayyy
  maandag 15 november 2004 @ 00:07:55 #53
39510 R2cksson
pi_23319957
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:03 schreef P-Style het volgende:

[..]

Cool! Hier ga ik maar eens op letten voortaan. Kijken of het klopt. Opzich wel logisch dat we meer op mensapen gaan lijken als we delen van onze hersenen verlammen met alcohol.
Het is daadwerkelijk zo. Ik merk het bij mezelf... .
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad de juiste conclusie.
Mij dus niet .
pi_23319975
mij ook niet..

die jongens die uitgaan in zo'n boerengat hebben niks beters te doen in het weekend dan zich lam te zuipen omdat er geen hol te beleven is, en dan worden ze natuurlijk handtastelijker.

omdat het vaak ook nog eens lompe boeren zijn
Strawberry Flavour..
  maandag 15 november 2004 @ 00:09:29 #55
39510 R2cksson
pi_23319978
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:05 schreef Shirley het volgende:
Kom Shirley, doe eventjes je best en reageer eens wat minder oppervlakkig.

Iets meer diepgang is zeker haalbaar .
  maandag 15 november 2004 @ 00:10:10 #56
39510 R2cksson
pi_23319988
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:09 schreef -moi- het volgende:

omdat het vaak ook nog eens lompe boeren zijn
Eens.
pi_23319993
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:07 schreef R2cksson het volgende:

Mij dus niet .
Ik denk dat het er toch wel aan bijdraagt.
run awayyyy run awayyy
pi_23320018
quote:

Nou, ik ga alleen maar in grote steden uit en toch heb ik er last van. Misschien zagen de stedelingen een boerinnetje niet zitten?
pi_23320025
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:04 schreef R2cksson het volgende:

Inderdaad ook een goed punt.
pi_23320070
Ik heb niet het idee dat dit bijzonder vaak gebeurt. Wel valt het me steeds meer op hoeveel kansloze figuren er wel niet rond lopen overal (voornamelijk mannen), dus ik kan me wel voorstellen dat als die gaan lopen graaien dat dat irritant is.

Een meid/vrouw die aan je kleeft en het ook nog eens niet doorheeft wanneer je daar geen zin in hebt... tja het gebeurt wel af en toe, maar niet echt vaak. Maar het is niet alsof ik elke week in een discotheek sta. Meestal kun je het wel subtiel afwenden.

Als dat als vrouw gebeurt is het misschien iets meer intimiderend en kan ik me best voorstellen dat je boos gaat kijken of schelden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23320083
Ja maar kom op net alsof als je in een grote stad woont je opeens heel veel boeiende dingen te doen hebt en je dan niet uit gaat alleen om je kapot te zuipen.
Dat gebeurt overal dat heeft er weinig mee te maken.
run awayyyy run awayyy
pi_23320090
Het is ook zo dat het aan het eind van de avond steeds opdringeriger wordt, deels door de alcohol deels omdat de man-vrouw verhouding op een later tijdstip niet meer evenwichtig is. Na 4 uur is 80% man en dat zorgt voor concurrentiestrijd. Misschien ook wel omdat ze dan beseffen dat de avond bijna voorbij is en ze vaart moeten maken als ze niet alleen naar huis willen gaan
  maandag 15 november 2004 @ 00:16:14 #63
39510 R2cksson
pi_23320091
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou, ik ga alleen maar in grote steden uit en toch heb ik er last van. Misschien zagen de stedelingen een boerinnetje niet zitten?
Is er een bepaald 'stereotype' te verbinden aan de figuren die dat soort trucjes flikken?
pi_23320118
quote:

[..]

One night stands die zoek je niet, die komen aanwaaien. Geloof me, als je op zoek gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.
Tuurlijk komen die dingen je aanwaaien, het is alleen zaak om te zorgen dat ze niet langswaaien omdat je niks doet.
pi_23320124
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

dank u
Maar nee zo bedoel ik het niet ik zei al dat het er veel minder is en zelfs zo weinig dat ik het amper opmerkte
Hier is het echt om de seconde wel weer raak met iemand die gewoon zomaar aan je kont zit als je er langs loopt
boere horken zijn het gewoon!
run awayyyy run awayyy
pi_23320128
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:16 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Is er een bepaald 'stereotype' te verbinden aan de figuren die dat soort trucjes flikken?
Nee, je hebt ze in alle soorten en maten maar de gemeenschappelijke deler is wel alcohol/drugs
pi_23320143
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:17 schreef dustbunny het volgende:

[..]

dank u
Maar nee zo bedoel ik het niet ik zei al dat het er veel minder is en zelfs zo weinig dat ik het amper opmerkte
Hier is het echt om de seconde wel weer raak met iemand die gewoon zomaar aan je kont zit als je er langs loopt
boere horken zijn het gewoon!
Om de seconde? Dan draag je zeker een broek met op je kontzakken de tekst: I want sex?
pi_23320176
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:19 schreef Xennia het volgende:
Om de seconde? Dan draag je zeker een broek met op je kontzakken de tekst: I want sex?
...of géén broek.
  maandag 15 november 2004 @ 00:22:08 #69
39510 R2cksson
pi_23320191
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:15 schreef dustbunny het volgende:
Ja maar kom op net alsof als je in een grote stad woont je opeens heel veel boeiende dingen te doen hebt en je dan niet uit gaat alleen om je kapot te zuipen.
Dat gebeurt overal dat heeft er weinig mee te maken.
In de grote steden draait het misschien niet zo zeer om het kapot zuipen? Je moet eens wat minder met zuipende boeren gaan stappen lijkt me...
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:16 schreef Xennia het volgende:
Het is ook zo dat het aan het eind van de avond steeds opdringeriger wordt, deels door de alcohol deels omdat de man-vrouw verhouding op een later tijdstip niet meer evenwichtig is. Na 4 uur is 80% man en dat zorgt voor concurrentiestrijd. Misschien ook wel omdat ze dan beseffen dat de avond bijna voorbij is en ze vaart moeten maken als ze niet alleen naar huis willen gaan
Dit is helaas een instinctieve reactie volgens mij. Naarmate je meer (levens)ervaring krijgt daarin, weet je dat je je beter kunt neerleggen bij je falen.

De man is nog in ontwikkeling, bij de volgende update zal deze 'bug' er hopelijk uitgehaald zijn... (helaas is er nogal een hele lijst aan wijzigingen die doorgevoerd moet worden ...)
pi_23320193
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:19 schreef Xennia het volgende:

[..]

ik overdrijf graag.
maar kom maar eens naar the lord in meppel.
daar is het echt een sport om tegen meisjes op de schuren!
misschien ben je wel niet stoer als je het niet doet? ik weet het niet maar ik ga er iig niet meer uit.
run awayyyy run awayyy
pi_23320201
Je hebt personen die je al meteen drie zoenen geven als je aan ze wordt voorgesteld. Willen leuk vlot overkomen ofzo, geen idee. Is gewoon misplaatst. Als ik iemand niet ken moet ie niet voorbarig aan me zitten. Maar dat gebeurt ook niet zo snel omdat mannen het op een of andere manier meestal juist voorzichtig aanpakken en ik sowieso meer op introverte types val.
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 15 november 2004 @ 00:23:29 #72
39510 R2cksson
pi_23320213
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:17 schreef Morkje het volgende:

[..]

Tuurlijk komen die dingen je aanwaaien, het is alleen zaak om te zorgen dat ze niet langswaaien omdat je niks doet.
Ook belangrijk, maar ik hoop dat je nog een beetje dierlijk instinct in je hebt om die dingen op te vangen zoals het hoort .
pi_23320235
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:22 schreef R2cksson het volgende:

[..]

In de grote steden draait het misschien niet zo zeer om het kapot zuipen? Je moet eens wat minder met zuipende boeren gaan stappen lijkt me...
ik kijk alleen om me heen en dan zie ik veel mensen die te veel gedronken hebben en daardoor te veel aan mensen zitten die dat niet willen. deze mensen zijn er ook in steden maar daar gaan ze niet aan mensen zitten. en dat viel me gewoon op.
ik zelf drink niet veel als ik uit ga en mijn vrienden ook niet.
run awayyyy run awayyy
  maandag 15 november 2004 @ 00:25:31 #74
39510 R2cksson
pi_23320238
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, je hebt ze in alle soorten en maten maar de gemeenschappelijke deler is wel alcohol/drugs
Maar nu heb je het dus wel over een later tijdstip.
pi_23320245
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:22 schreef R2cksson het volgende:
Maar in de grote steden gebruiken ze dan weer xtc waardoor ze iedereen lief en leuk vinden en ook alle schaamte wegvalt
pi_23320268
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:22 schreef Manono het volgende:
Je hebt personen die je al meteen drie zoenen geven als je aan ze wordt voorgesteld. Willen leuk vlot overkomen ofzo, geen idee. Is gewoon misplaatst. Als ik iemand niet ken moet ie niet voorbarig aan me zitten. Maar dat gebeurt ook niet zo snel omdat mannen het op een of andere manier meestal juist voorzichtig aanpakken en ik sowieso meer op introverte types val.
Dat kan ook cultureel zijn. Ik heb een tijd op Aruba gewoond en in het begin moest ik er echt aan wennen dat het heel normaal is om je voor te stellen met drie zoenen, ik doe het hier in Nederland nu nog steeds soms automatisch. Iedereen doet dat daar, mensen en kinderen van bijna alle leeftijden en ook vrouwen onderling. Vriendinnen geef je sowieso een zoen, al zie je ze iedere dag. Om maar even duidelijk te maken, dat is niet kwaad bedoeld of een persoonljke eigenschap.
pi_23320274
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:22 schreef dustbunny het volgende:
maar kom maar eens naar the lord in meppel.
Dan moet je wel iets betere reclame maken
  maandag 15 november 2004 @ 00:29:12 #78
39510 R2cksson
pi_23320292
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar in de grote steden gebruiken ze dan weer xtc waardoor ze iedereen lief en leuk vinden en ook alle schaamte wegvalt
XTC is inderdaad je doodsvonnis tekenen. Dan is het niet meer subtiel je hand op een heup, maar dan is het omhelzing na omhelzing.
pi_23320293
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:25 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Maar nu heb je het dus wel over een later tijdstip.
Uiteraard, want naarmate de tijd verstrijkt nemen deze handelingen toe. Aan het begin van de avond staan ze nog aan de rand van de dansvloer om hun prooi uit te zoeken
  maandag 15 november 2004 @ 00:29:28 #80
39510 R2cksson
pi_23320297
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat kan ook cultureel zijn. Ik heb een tijd op Aruba gewoond en in het begin moest ik er echt aan wennen dat het heel normaal is om je voor te stellen met drie zoenen, ik doe het hier in Nederland nu nog steeds soms automatisch. Iedereen doet dat daar, mensen en kinderen van bijna alle leeftijden en ook vrouwen onderling. Vriendinnen geef je sowieso een zoen, al zie je ze iedere dag. Om maar even duidelijk te maken, dat is niet kwaad bedoeld of een persoonljke eigenschap.
Dichter bij huis: Belgie.
pi_23320314
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:28 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan moet je wel iets betere reclame maken
ik kom er zelf ook neit meer
eigenlijk wens ik niemand dat lot toe
run awayyyy run awayyy
  maandag 15 november 2004 @ 00:32:09 #82
39510 R2cksson
pi_23320337
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Uiteraard, want naarmate de tijd verstrijkt nemen deze handelingen toe. Aan het begin van de avond staan ze nog aan de rand van de dansvloer om hun prooi uit te zoeken
Het topic was eigenlijk bedoeld voor de situatie met alles gemiddeld, niet bij overmatig drankgebruik, een half uur voor sluitingstijd, synthetische drugs, homo-bars...

Maar net als met versieren, go with the flow.

Met dit soort aantekeningen kom ik nog ergens .
pi_23321223
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:32 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Het topic was eigenlijk bedoeld voor de situatie met alles gemiddeld, niet bij overmatig drankgebruik, een half uur voor sluitingstijd, synthetische drugs, homo-bars...

Maar net als met versieren, go with the flow.

Met dit soort aantekeningen kom ik nog ergens .
Hoe weet je nou of alles gemiddeld is? Misschien moet je bij je observaties een drank- en drugstest gebruiken? En die na elk uur herhalen
pi_23321295
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:05 schreef Shirley het volgende:
Nee hoor

Maar goed ff terugkomend op ts vraag. Ik merk wel dat (hetero)mannen gauw hun hand op de heupen of zelfs kont doen, maar ik merk echter ook dat steeds meer vrouwen het eigenlijk allemaal wel okay vinden. En in sommige gevallen zelfs aanelkaar zitten, maar dan zitten we wel in een heel andere hoek . Het ligt niet alleen maar aan de man, sommige vrouwen kunnen er ook wat van.
pi_23321378
quote:
Op maandag 15 november 2004 01:48 schreef wizarddragon het volgende:
...sommige vrouwen kunnen er ook wat van.
Kom maar op met die vrouwen!
pi_23321451
Eigenlijk is het allemaal vrij logisch...

Stel je bent een kneusje dat het niet van zijn uiterlijk moet hebben.
Je kunt dan dus niet zomaar op een lekker wijf afstappen, even babbelen, inpakken, versieren en mee naar huis nemen.
Dus wat doe je dan?
Je verhoogt je kansen en probeert het bij zoveel mogelijk wijven en met een beetje geluk is er 1 dronken of desperaat genoeg om toe te geven.
En daarbij is een beetje babbelen niet genoeg, gewoon direct grijpen en voelen, dan weet de vrouw in kwestie waar ze aan toe is, dus zal ze snel genoeg aangeven of er sprake van wederzijdse interesse is.
Zo niet, dan heb je dus nog genoeg tijd om het bij de volgende te proberen en heb je geen tijd verspild aan het paaien en praten met het 1e mokkel...

Ik heb eigenlijk alleen maar last van handtastelijke wijven...
Van dat achterlijke vee dat staat te giechelen nadat ze je in je kont geknepen hebben of je midden in de kroeg beginnen te masseren.
Dat is dus het probleem van vrouwen, die denken dat ze alles kunnen maken omdat het bij hen niet als handtastelijk opgevat wordt .
pi_23321470
Ga de laatste jaren eigenlijk niet meer naar discotheken/kroegen, ( wel af en toe een groot feest, concerten etc hoor ) dus ik kan niet oordelen over hoe het er daar nu aan toe gaat.
Vroeger was ik echt vreselijk allergisch voor ongewenste versierpogingen met handtastelijke handjes.
Liet dat ook zeer duidelijk merken.
Vervelend is het niet, wanneer je al geruime tijd gezellig kletst of danst en er duidelijk een 'vonk' is.
Een jongen/man al stinkend naar alcohol, bezweet en lallend,denkend dat het op prijs wordt gesteld dat een klap op de reet en het tegen een meid aanrijen 'effect' heeft.. spoort dus echt niet!
Geef eerst oprecht aandacht aan de persoon, praat, dans of whatever, ga na of het 'klikt' ( dat voel je wel) en probeer dan evt wat subtiele aanrakingen.

Trouwens wat veel belangrijker is: ' het oogcontact... daarmee spelen'
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_23321474
Inderdaad Kastanjehova, vrouwen denken vaak dat ze alles kunnen maken. Dit omdat dat vrij vaak ook zo is, waarschijnlijk. Nogal een tegenvaller als dat een keer niet zo is, schijnbaar. Jammer dan.
pi_23321511
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:09 schreef heiden6 het volgende:
Inderdaad Kastanjehova, vrouwen denken vaak dat ze alles kunnen maken. Dit omdat dat vrij vaak ook zo is, waarschijnlijk. Nogal een tegenvaller als dat een keer niet zo is, schijnbaar. Jammer dan.
Ik kan me niet voorstellen dat een man het daadwerkelijk waardeert als een vrouw hem vanuit het niets bij zijn zak grijpt .
Althans, als het een man is die reeds ontmaagd is...

Grappig detail is trouwens dat vrouwen die lastig gevallen worden vaak mij vastgrijpen als de "excuusvriend" zodat ze iemand af kunnen schrikken.
Op zich wel grappig om te zien hoe die mannetjes zich er dan uit proberen te redden; "Nee hoor, zo bedoelde ik het niet, ik leunde alleen even op haar" of gewoon een lulverhaal dat hij dacht dat ze iemand anders was
pi_23321513
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:07 schreef FlipperKastanova het volgende:
Eigenlijk is het allemaal vrij logisch...

Je kunt dan dus niet zomaar op een lekker wijf afstappen, even babbelen, inpakken, versieren en mee naar huis nemen.
Dus wat doe je dan?
Je verhoogt je kansen en probeert het bij zoveel mogelijk wijven en met een beetje geluk is er 1 dronken of desperaat genoeg om toe te geven.
En daarbij is een beetje babbelen niet genoeg, gewoon direct grijpen en voelen, dan weet de vrouw in kwestie waar ze aan toe is, dus zal ze snel genoeg aangeven of er sprake van wederzijdse interesse is.
Zo niet, dan heb je dus nog genoeg tijd om het bij de volgende te proberen en heb je geen tijd verspild aan het paaien en praten met het 1e mokkel...

Van dat achterlijke vee dat staat te giechelen nadat ze je in je kont geknepen hebben of je midden in de kroeg beginnen te masseren.
Dat is dus het probleem van vrouwen, die denken dat ze alles kunnen maken omdat het bij hen niet als handtastelijk opgevat wordt .
Ik denk dat het voor zulke 'types' dan hoog tijd wordt om een aantal curcussen te volgen;

-Curcus zelfverzekerheid ( stap er gewoon op af, hoe eng ook.. op een normale manier maak je meer kans)
-Curcus Zelfinzicht
-Curcus respect voor vrouwen
-Curcus hoe versier ik een vrouw
-Curcus....

Zijn er echt meiden die direct opgewonden raken van de eerste de beste eikel die, al moeite hebbend hun broek op te houden, tegen hun aan staat te rijden.
Dan weet ik voor deze meiden ook nog wel wat curcussen
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_23321520
quote:

Is er een keer een wijf bereid je te masseren is het weer niet goed. Moet je bij mij ook niet meer komen zeuren hoor
pi_23321532
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:09 schreef Brennie het volgende:
Een jongen/man al stinkend naar alcohol, bezweet en lallend,denkend dat het op prijs wordt gesteld dat een klap op de reet en het tegen een meid aanrijen 'effect' heeft.. spoort dus echt niet!
Geef eerst oprecht aandacht aan de persoon, praat, dans of whatever, ga na of het 'klikt' ( dat voel je wel) en probeer dan evt wat subtiele aanrakingen.

Blegh Bren, zo werkt het al sinds de uitvinding van de gloeilamp niet meer...
Oogcontact en al die bullshit is voor onzekere knaapjes zonder een leuk uiterlijk/babbel, vrouwen houden tegenwoordig ook gewoon van duidelijkheid, mits je het goed brengt.
"Hoi, je ziet er leuk uit, heb je zin om te dansen" wordt als sneu gezien.
Met "Hej, ik blijf vanavond waarschijnlijk bij je slapen, maar ik beloof nog niks" werkt dan beter .
pi_23321533
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:15 schreef FlipperKastanova het volgende:
Grappig detail is trouwens dat vrouwen die lastig gevallen worden vaak mij vastgrijpen als de "excuusvriend" zodat ze iemand af kunnen schrikken.
Dat zetten ze in scene zodat ze jou kunnen vastgrijpen en jij trapt er nog in ook
pi_23321539
Ik heb ooit eens een gozer op zijn smoel geslagen die het nodig vond mij grof aan te raken.
Vlak nadat hij zo handtastelijk was zei hij: ' als ik vervelend ben, dan geef je me maar een mep'
Dat hoefde hij dus geen 2e keer te zeggen.

Ik wil niet zeggen zo grof, maar wanneer de meiden nou gewoon eens wat vaker ECHt duidelijk laten merken dat ze er niet van gediend zijn.. en dat kan ook respectvol, dan wordt het misschien eens wat minder.
Dan maar arrogant, jammer dan.
pi_23321549
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:18 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

Blegh Bren, zo werkt het al sinds de uitvinding van de gloeilamp niet meer...
Oogcontact en al die bullshit is voor onzekere knaapjes zonder een leuk uiterlijk/babbel, vrouwen houden tegenwoordig ook gewoon van duidelijkheid, mits je het goed brengt.
Met "Hej, ik blijf vanavond waarschijnlijk bij je slapen, maar ik beloof nog niks" werkt dan beter .
Ik ben er al een tijdje 'uit'.
Al 9 jaar voorzien
Loop dus achter blijkbaar.

Even oogcontact is toch wel ok?
Best spannend.
pi_23321561
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:16 schreef Brennie het volgende:
Ik denk dat het voor zulke 'types' dan hoog tijd wordt om een aantal curcussen te volgen;

-Curcus zelfverzekerheid ( stap er gewoon op af, hoe eng ook.. op een normale manier maak je meer kans)
-Curcus Zelfinzicht
-Curcus respect voor vrouwen
-Curcus hoe versier ik een vrouw
-Curcus....

Zijn er echt meiden die direct opgewonden raken van de eerste de beste eikel die, al moeite hebbend hun broek op te houden, tegen hun aan staat te rijden.
Dan weet ik voor deze meiden ook nog wel wat curcussen
Het probleem van de kneusjes is dat allemaal het te geforceerd overkomt...
Eerst even zijn vriendjes stoer aankijken voordat ze tegen iemand aan gaan dansen...
Na lang twijfelen heel krampachtig hun arm om een vrouw heenslaan, zodat het eerder lijkt dat ze hem draagt e.d.
Maar dat is tenminste nog lachwekkend, ik heb ook vaak genoeg mannen gezien die het telkens opnieuw proberen na afgewezen te zijn.
Steeds "toevallig" zijn mond naar de hare toedraaien in de hoop op interactie, terwijl ze al 5 keer aangegeven heeft geen interesse te hebben.
En dát is pas echt triest .
pi_23321564
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:21 schreef Brennie het volgende:
Best spannend.
Vind ik ook, ik houd meer van subtiel de spanning opbouwen
pi_23321565
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:19 schreef Xennia het volgende:
Dat zetten ze in scene zodat ze jou kunnen vastgrijpen en jij trapt er nog in ook
Als "dank" halen ze daarna vaak een biertje voor me en in ruil voor een biertje mogen ze me wel even aanraken hoor
pi_23321571
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:24 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

Als "dank" halen ze daarna vaak een biertje voor me en in ruil voor een biertje mogen ze me wel even aanraken hoor
Bah, je bent te koop
pi_23321580
quote:
Best spannend.
Even oogcontact is okay, een keer of 2/3 kijken, als je er daarna ook direct op afstapt, waarbij de arrogante, zelfverzekerde houding beter werkt dan de verlegen.
Maar heb tijdens mijn werk als barman vaak genoeg vrouwen horen zeggen "Wat is dat voor een rare gozer, hij zit me de hele tijd aan te staren" dus langdurig oogcontact werkt alleen maar averechts.
pi_23321584
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:25 schreef Xennia het volgende:

[..]

Bah, je bent te koop
Daar was je vast al wel achter toen ik stopte met nagels bijten in ruil voor een massage .
pi_23321592
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:27 schreef FlipperKastanova het volgende:
"Wat is dat voor een rare gozer, hij zit me de hele tijd aan te staren" dus langdurig oogcontact werkt alleen maar averechts.
...dat of het ìs gewoon een rare gozer die sowieso geen oogcontact had moeten zoeken.
pi_23321593
quote:

[..]

Even oogcontact is okay, een keer of 2/3 kijken, als je er daarna ook direct op afstapt, waarbij de arrogante, zelfverzekerde houding beter werkt dan de verlegen.
Maar heb tijdens mijn werk als barman vaak genoeg vrouwen horen zeggen "Wat is dat voor een rare gozer, hij zit me de hele tijd aan te staren" dus langdurig oogcontact werkt alleen maar averechts.
Dat zeggen ze ook alleen maar zodat je je vast kunt voorbereiden om het excuusvriendje zijn
pi_23321595
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:23 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

Het probleem van de kneusjes is dat allemaal het te geforceerd overkomt...
Eerst even zijn vriendjes stoer aankijken voordat ze tegen iemand aan gaan dansen...
Na lang twijfelen heel krampachtig hun arm om een vrouw heenslaan, zodat het eerder lijkt dat ze hem draagt e.d.
Maar dat is tenminste nog lachwekkend, ik heb ook vaak genoeg mannen gezien die het telkens opnieuw proberen na afgewezen te zijn.
Steeds "toevallig" zijn mond naar de hare toedraaien in de hoop op interactie, terwijl ze al 5 keer aangegeven heeft geen interesse te hebben.
En dát is pas echt triest .
Dat is inderdaad triest.
Misschien helpt het ze allemaal een dvd mee te geven na hun uitstapje met daarop hun belachelijke acties?
Zelfinzicht is er niet, alcohol en drugs werkt in dat opzicht ook niet mee.
pi_23321606
quote:

[..]

Haha, ja..
Creepy ook.
pi_23321615
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:29 schreef Brennie het volgende:
Misschien helpt het ze allemaal een dvd mee te geven na hun uitstapje met daarop hun belachelijke acties?
Zelfinzicht is er niet, alcohol en drugs werkt in dat opzicht ook niet mee.
Dat werkt bij mannen niet, ik heb zelf ook vaak genoeg fucked up dingen gedaan tijdens het uitgaan, maar het enige waar je over na gaat denken als je dat achteraf hoort is "Goh, toch maar iets minder drinken de volgende keer."
Maar meestal is het eigenlijk gewoon "Fuck it, ik was dronken en ik ben nog jong, so who cares."

En geloof me, de meeste mannen denken zo
pi_23321642
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:32 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

Dat werkt bij mannen niet, ik heb zelf ook vaak genoeg fucked up dingen gedaan tijdens het uitgaan, maar het enige waar je over na gaat denken als je dat achteraf hoort is "Goh, toch maar iets minder drinken de volgende keer."
Maar meestal is het eigenlijk gewoon "Fuck it, ik was dronken en ik ben nog jong, so who cares."

En geloof me, de meeste mannen denken zo
Hopeloze zaak dus
Als vrouw kun je dan alleen maar heel duidelijk afwijzen.
Maargoed, ze gaan gewoon naar de volgende.

pi_23321665
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:36 schreef Brennie het volgende:
Hopeloze zaak dus
Als vrouw kun je dan alleen maar heel duidelijk afwijzen.
Maargoed, ze gaan gewoon naar de volgende.

Ach, laten we eerlijk zijn, veel vrouwen vinden het ook wel weer prettig om te merken dat ze nog goed in de markt liggen.
Ik ken behoorlijk veel vrouwen die de avond na het stappen even persé willen vertellen van hoeveel mannen ze aandacht hebben gehad.
Welk type mannen vertellen ze er echter niet vaak bij...
pi_23321697
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:40 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

Ach, laten we eerlijk zijn, veel vrouwen vinden het ook wel weer prettig om te merken dat ze nog goed in de markt liggen.
Ik ken behoorlijk veel vrouwen die de avond na het stappen even persé willen vertellen van hoeveel mannen ze aandacht hebben gehad.
Welk type mannen vertellen ze er echter niet vaak bij... :')
Mijn mening is altijd geweest dat je in een discotheek echt geen bijzonder geval bent.
Werkelijk iedere vrouw kan met minstens 1 man naar huis, als ze zou willen.
En de meesten krijgen genoeg aandacht.
Heb daar dan ook nooit het gevoel gehad dat ik 'nog goed in de markt lag'
Immers, iedere.. kan in een discotheek een vent krijgen .
Wanneer ik in de supermarkt loop( in een allerminst fraaie creatie) en een vent gaat plotseling met me flirten.. ja, dan heb ik wel het gevoel: ' die vent spoort niet, maar hey, blijkbaar lig ik nog goed in de markt'
pi_23321714
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:48 schreef Brennie het volgende:
Mijn mening is altijd geweest dat je in een discotheek echt geen bijzonder geval bent.
Werkelijk iedere vrouw kan met minstens 1 man naar huis, als ze zou willen.
En de meesten krijgen genoeg aandacht.
Heb daar dan ook nooit het gevoel gehad dat ik 'nog goed in de markt lag'
Immers, iedere.. kan in een discotheek een vent krijgen .
True, true...
Maar als er in een discotheek geen énkele vent je benadert ga je ook zitten snikken thuis .
pi_23321748
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:51 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

True, true...
Maar als er in een discotheek geen énkele vent je benadert ga je ook zitten snikken thuis .
Ik had dan eerder zo iets van: ' shit, weer geen lekkere vent gezien'
Maar zit wel wat in..
Ook een beetje afhankelijk van je doel op zo'n avond.
Gezellig dansen met vriendinnen.. of.. gezellig dansen met vriendinnen, op zoek naar een 'prooi'
pi_23321757
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:57 schreef Brennie het volgende:
Gezellig dansen met vriendinnen.. of.. gezellig dansen met vriendinnen, op zoek naar een 'prooi'
En daarom zijn mannen handtastelijker dan vrouwen...
Ook al zullen ze het tegendeel beweren, (vrijgezelle) mannen zijn áltijd op zoek naar een prooi, dat zit in onze genen .
pi_23321790
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:58 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

En daarom zijn mannen handtastelijker dan vrouwen...
Ook al zullen ze het tegendeel beweren, (vrijgezelle) mannen zijn áltijd op zoek naar een prooi, dat zit in onze genen .

Helaas weten ze alleen niet zo goed om te gaan met deze genen
pi_23321805
quote:
Op maandag 15 november 2004 03:05 schreef Brennie het volgende:

[..]

Helaas weten ze alleen niet zo goed om te gaan met deze genen
De eenzame mannen zullen eenzaam blijven...
Maar vraagje hé, iets wat me al vaker opgevallen is; ik merk dat ik meer aandacht krijg van vrouwen zodra ik een relatie heb.
Ligt dat aan de vrouwen in kwestie, zoiets als "Hij heeft nu in ieder geval bewezen dat hij een vrouw tevreden kan houden " ofzo, of ligt dat aan een andere uitstraling die ik dan heb?
  maandag 15 november 2004 @ 03:11:54 #115
100586 Hiph0p2oo4
Waar zijn m'n 7500 posts?
pi_23321818
Ik heb de meest romantische versierpoging mogen meemaken.. Bij de KFC in Eindhoven .

Zit er zo'n gast tegenover z'n (toekomstig? waarschijnlijk niet) meisje..

Meisje: Van wat voor muziek hou je nou eigenlijk?
Gast: (Wrijft ondertussen met een besmeurd frites-saus dekseltje over het meisje haar hand..) Alleen van jou..

Kon m'n lach niet inhouden
Hier moet ik iets grappigs neerzetten.
Maar dan zouden jullie me nog vergeten, alsof ik hier helemaal niks stond.
Dus eigenlijk is deze signatuur nutteloos.
Had ik maar niks neergezet.
pi_23321821
quote:
Op maandag 15 november 2004 03:11 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Ik heb de meest romantische versierpoging mogen meemaken.. Bij de KFC in Eindhoven .

Zit er zo'n gast tegenover z'n (toekomstig? waarschijnlijk niet) meisje..

Meisje: Van wat voor muziek hou je nou eigenlijk?
Gast: (Wrijft ondertussen met een besmeurd frites-saus dekseltje over het meisje haar hand..) Alleen van jou..

Kon m'n lach niet inhouden
Wat de hel?!
pi_23321874
quote:
Op maandag 15 november 2004 03:08 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

Maar vraagje hé, iets wat me al vaker opgevallen is; ik merk dat ik meer aandacht krijg van vrouwen zodra ik een relatie heb.
Ligt dat aan de vrouwen in kwestie, zoiets als "Hij heeft nu in ieder geval bewezen dat hij een vrouw tevreden kan houden " ofzo, of ligt dat aan een andere uitstraling die ik dan heb?
Omdat je dan niet meer de aanhankelijke, bezopen, vervelende versierder uithangt als man zijnde.
Je hebt een partner en stelt je anders op.. precies zoals een vrouw het vaak graag ziet.
Er zijn, zoals je zelf ook al zei, maar weinig vrijgezelle mannen die volwassen overkomen.
Een vrouw wil vaak bij een eerste kennismaking een vent zien die zich o.a een beetje ongrijpbaar opstelt, soms onverschillig, rustig, zonder overdreven machogedrag.
Er zijn wel vrijgezelle mannen die ook zo overkomen, maar het merendeel 'dergelijke' mannen hebben een partner.
Wat ook wel mee zal spelen: ' een vent die geen overdreven aandacht toont voor vrouwen, is apart,.. het kan een uitdaging zijn om dan juist de aandacht 'los te peuteren'.
Ik zeg niet dat iedere vrouw zo denkt, maar denk dat het wel een factor kan zijn.
pi_23321884
Kansloze versierpogingen bestaan imo niet echt als zodanig. Er zijn gewoon kanshebbers en kanslozen, daarmee maakt het verder niet echt veel uit hoe dat contact tot stand komt, tenzij iemand zo ongelofelijk dom of plat uit de hoek komt dat je al na 1 zin denkt, o jee wegwezen.
pi_23321901
quote:
Je bedoelt dat je meer aandacht van vrouwen krijgt wanneer je je niet als een opdringerige hormoonjunk gedraagt. Lijkt me logisch
  maandag 15 november 2004 @ 09:48:35 #120
39510 R2cksson
pi_23323283
quote:
Op maandag 15 november 2004 01:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe weet je nou of alles gemiddeld is? Misschien moet je bij je observaties een drank- en drugstest gebruiken? En die na elk uur herhalen
Ik kan heus wel aan iemand zien of hij/zij gemiddeld is gedrogeerd. Je snapt hopelijk wel wat ik bedoel met gemiddeld.
quote:

Dus wat doe je dan?
Mannen hebben hun uiterlijk minder hard nodig dan vrouwen op dat gebied. Er zijn natuurlijk gevallen van extreme lelijkheid. Die zijn meestal ten dode opgeschreven (of ze treffen iets anders lelijks .). Maar dat geldt ook voor de 'charismatisch minder bedeelden'.

Mannen moeten het vaak meer hebben van hun uitstraling, hun vlotte babbel, hun gevatte humor, hun originele/aparte kijk op alles. Ook is het belangrijk om in te kunnen schatten wat voor type meid het is. De een heeft wel zin in een rondje van dattum voor een keertje, de ander wacht liever nog een week (deze zijn ook meestal goed voor een leuke relatie).
quote:
Je bent al wat ouder en niet meer zo op zoek naar losbandige, eenmalige sex? .
quote:

Dat is een andere topic. Dit gaat over mannen die hun poten niet thuis kunnen houden.
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk ook dat vrouwen minder snel 'een blauwtje lopen' op dat gebied. Ik zou er ook gretig gebruik van maken, maar dan moet de meid in kwestie achteraf niet gaan zeuren dat ze zich gebruikt voelt natuurlijk.
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:18 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

Juist. Duidelijkheid is belangrijk. Alsof zo'n meid echt denkt dat je naar haar toe komt omdat je vrienden niet meer met je willen praten.

Niet teveel prijsgeven over jezelf en mysterieus overkomen is ook vaak iets dat werkt. Zo werkt dat ook met reclames, dus waarom niet hierbij?

Dit is overigens offtopic, maar ik ben TS .
quote:

Best spannend.
Oogcontact is zeker ok. En het is zeker spannend, maar je moet dan wel actie ondernemen. Of je moet er een lang lopend 'projectje' van maken. Dit natuurlijk alleen doen wanneer je zeker weet dat je mekaar vaker gaat tegenkomen.

Meestal als iemand je aankijkt, volgt er een razendsnelle reactie van schaamte, je ziet die persoon die naar je stond te kijken snel wegkijken. Dan weet je dus dat je oogcontact had. Als dit een aantal keer terugkomt, dan ben je dus 'gesignaleerd' en een potentieele prooi. Glimlachen of heel subtiel knipogen maakt het dan nog wat spannender. De reacties spreken boekdelen. Daarna maak je dus een praatje, of je maakt het nog mysterieuzer, je zegt dat je haar een mooie meid vindt (op het eind van de avond) en je gaat weg in hoop haar later (op een ander(e) avond/tijdstip) weer tegen te komen.

The chase is better than the catch!

Flirten is leuk en je moet het dan ook op allerlei manieren doen. Observeer de reacties die je krijgt. Actie-reactie. Ontzettend leuk.
quote:

[..]

Over of het verlegen imago wel of niet werkt valt te discussieren. Dit ligt nog altijd aan het type meid dat je voor je hebt. Arrogant is volgens mij een te sterke uitdrukking voor de arrogantie die jij bedoelt. Het is belangrijk om een beetje op te vallen. Ze moet je herkennen bij een volgende stap.

Of langdurig oogcontact averechts werkt weet ik zo net nog niet, dit ligt wederom aan het type meid dat je voor je hebt.
quote:
Op maandag 15 november 2004 02:40 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

En dan maar zeiken dat die mannen niet zo om haar heen moeten draaien, maar inderdaad, achteraf wel even duidelijk maken dat het er in totaal wel 4 waren die haar hebben 'lastiggevallen' (lees=die haar ego hebben gestreeld).
quote:

[..]

Je bent niet meer op zoek, je bent veel subtieler en mysterieuzer. Vrouwen zijn nu eenmaal nieuwsgierige wezens en gaan dan wat dichterbij komen en wagen een gokje.

In veel gevallen is het ook zo dat je vriendin je er beter laat uitzien omdat ze je kleding koopt. Mannen hebben daar gewoon geen verstand van. Zo ga ik dus ook nooit een winkel in zonder een meid met verstand van zaken.
quote:
Op maandag 15 november 2004 03:27 schreef Brennie het volgende:

[..]

Omdat je dan niet meer de aanhankelijke, bezopen, vervelende versierder uithangt als man zijnde.
Je hebt een partner en stelt je anders op.. precies zoals een vrouw het vaak graag ziet.
Er zijn, zoals je zelf ook al zei, maar weinig vrijgezelle mannen die volwassen overkomen.
Een vrouw wil vaak bij een eerste kennismaking een vent zien die zich o.a een beetje ongrijpbaar opstelt, soms onverschillig, rustig, zonder overdreven machogedrag.
Er zijn wel vrijgezelle mannen die ook zo overkomen, maar het merendeel 'dergelijke' mannen hebben een partner.
Wat ook wel mee zal spelen: ' een vent die geen overdreven aandacht toont voor vrouwen, is apart,.. het kan een uitdaging zijn om dan juist de aandacht 'los te peuteren'.
Ik zeg niet dat iedere vrouw zo denkt, maar denk dat het wel een factor kan zijn.
Ja! Eens.

Het werd een beetje langer dan verwacht...
pi_23323345
Zo kun je ook wel een "Vrouwen en hun (kansloze) versierpogingen..." topic openen. Vrouwen waarvan hun ego (onterecht) teveel gestreelt is. Je weet wel, vierkante kont e.d. . Die niet snappen dat ze buiten de boot vallen, en daarom beter thuis kunnen blijven.
  maandag 15 november 2004 @ 09:57:36 #122
39510 R2cksson
pi_23323387
quote:
Op maandag 15 november 2004 09:53 schreef boebiedoe het volgende:
Zo kun je ook wel een "Vrouwen en hun (kansloze) versierpogingen..." topic openen. Vrouwen waarvan hun ego (onterecht) teveel gestreelt is. Je weet wel, vierkante kont e.d. . Die niet snappen dat ze buiten de boot vallen, en daarom beter thuis kunnen blijven.
Draait het om de inhoud van de topic of om de inhoud van de OP?

In de OP staat dat ook het omgekeerde eens belicht mag worden.
pi_23324969
Ikzelf wacht altijd eerst af of er wel interesse is voor je ook maar iemand aanraakt. Ben niet anders gewend. Die gasten die maar overal aan zitten en achter gaan rijden mag ik ook niet zo. Komt ook omdat ik verlegen ben, al is dat met uitgaan wat minder.

Ik heb wel vaak ergens gelezen dat vrouwen opzich van aanrakingen houden. Dat betekend nml ook dat je niet te afstandelijk bent oid. Maar dat aanraken hoeft naar mijn idee idd niet te betekenen dat je een wildvreemde gelijk bij haar kont grijpt.

Is mij trouwens ook wel eens gebeurt. Sta je gewoon te drinken, wordt er opeens in je kont geknepen. Kijk je om is ze al weg. Mja oke, zal wel, denk je dan ook...
pi_23329130
quote:

[..]

Er is een verschil tussen oogcontact en staren.
pi_23332762
quote:
Op maandag 15 november 2004 14:57 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen oogcontact en staren.
Niet als je constant op zoek bent naar oogcontact..
Oogcontact krijg je niet, oogcontact heb je, dat verschil zien veel mensen niet...
pi_23333375
Ja, het is pas echt creepy als iemand jou aankijkt en als je dan terugkijkt en ze draait zich heel schichtig om. Das een teken van onzekerheid, never mind dus.

Aan iemands uitstraling kun je ene hoop zien. Als er een of anderl hersenloze breezerdoos van 23 met me loopt te flirten, kan ik me soms niet inhouden om me hoofd te schudden terwijl ik dr negeer.

Het verbaast me sowieso dat de meest kansloze wijven vaak juist een ego te hebben van hier tot Jeruzalem. Dat komt door de excessieve aandacht van al die clueless kneuzen in de discotheek en elders.

Helaas gebeurt dat regelmatig. Juist die onterecht arrogante, hersenloze bitches bieden zich alom te koop aan. Misschien is dat wel een reden dat ik op verlegen types val. Er is weinig lol aan als het allemaal zo makkelijk gaat. Datzelde geldt andersom. Welke vrouw wil nou zo'n loser die aan iedereen loopt te graaien, en ook toevallig aan jou. Nee, dan voel je je sexy, not. Het is gewoon creepy in dat geval.

Wat is er trouwens mis met flirten in de supermarkt? Ik kan het sowieso nooit laten, is toch juist leuk?
pi_23333390
quote:

[..]

Ligt dat aan de vrouwen in kwestie, zoiets als "Hij heeft nu in ieder geval bewezen dat hij een vrouw tevreden kan houden " ofzo
Proest!
Ik denk dat het meer het onbereikbare is. En als je verliefd bent, heb je meer uitstraling
pi_23333435
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:05 schreef heiden6 het volgende:
Wat is er trouwens mis met flirten in de supermarkt? Ik kan het sowieso nooit laten, is toch juist leuk?
volgens mij flirt er nooit iemand met mij in de supermarkt, maar dat zal wel komen omdat mijn hoofd dan op onweer staat en ik met mijn karretje door de supermarkt race
pi_23333477
quote:
Je hebt gelijk. Als er een jongen met me komt praten probeert hij al gauw zogenaamd subtiel een hand op mijn kont of heup te leggen. Erger is het nog als je nietsvermoedend staat te dansen en er komt er ineens 1 tegen je aanrijden. Meestal zie ik het van tevoren al aankomen en stuur ik afwijzende blikken, of ik ga een eindje verderop dansen.
goh ik dacht dat je het leuk vond ....:(
pi_23333587
Leuk topic, tvp
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_23333744
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:06 schreef Xennia het volgende:
En als je verliefd bent, heb je meer uitstraling
Daar kan het niet aan liggen in mijn geval .
pi_23333783
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:23 schreef FlipperKastanova het volgende:

[..]

Daar kan het niet aan liggen in mijn geval .
Dat is waar, jij kijkt altijd chagrijnig
pi_23333850
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:25 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is waar, jij kijkt altijd chagrijnig
Nee, dat is mijn afstandelijke, mysterieuze en zelfverzekerde blik, werkt uitstekend bij de vrouwtjes
  maandag 15 november 2004 @ 18:28:31 #134
39510 R2cksson
pi_23333853
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:15 schreef Scandalous het volgende:
Leuk topic, tvp
HA! Mooi haar !
pi_23334229
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:28 schreef R2cksson het volgende:

[..]

HA! Mooi haar !
Dank je Kom je hier wel vaker?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 15 november 2004 @ 19:02:11 #136
39510 R2cksson
pi_23334587
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:46 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dank je Kom je hier wel vaker?
Nee, dus je vriend komt er niet achter .
  maandag 15 november 2004 @ 19:04:28 #137
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23334646
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:28 schreef FlipperKastanova het volgende:
Nee, dat is mijn afstandelijke, mysterieuze en zelfverzekerde blik, werkt uitstekend bij de vrouwtjes
Die word bij mij nou ook altijd verkeerd begrepen door de mannetjes

Soms heb ik met die touchyfeely mensen het gevoel alsof ze het als laatste redmiddel gebruiken. Zij kijken nadrukkelijk, jij negeert. Zij dansen naar je toe, jij danst de andere kant op. Ze bieden je bier aan en je weigert. En dan hop, "subtiel" een hand op je heup. Anders ga je gewoon je adem inhouden tot je aandacht krijgt ofzo?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  maandag 15 november 2004 @ 20:54:28 #138
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_23337867
Overhoorde gisteren wel een gesprek tussen een man en vrouw waarbij die gast dus, na haar gevraagd te hebben hoe ze heette, zei: "Ik ben harry". Zelden zo gelachen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 15 november 2004 @ 21:21:00 #139
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_23338649
quote:

Een jongen/man al stinkend naar alcohol, bezweet en lallend,denkend dat het op prijs wordt gesteld dat een klap op de reet
Tactiek down the drain
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_23338749
quote:
Op maandag 15 november 2004 20:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overhoorde gisteren wel een gesprek tussen een man en vrouw waarbij die gast dus, na haar gevraagd te hebben hoe ze heette, zei: "Ik ben harry". Zelden zo gelachen.

Alleen de manier van zeggen soms al: 'Mag ik je een drankje aanbieden?', 'Mag ik je telefoonnummer' ...

Te triest voor woorden die figuren. Laatst stond ik met een vriendin van me in een café, rustig m'n baco te drinken en van de muziek te genieten, beetje kijken wat er zoal rondliep... kwam er ook zo'n gozer naar die vriendin van me toegesprongen, al zwaaiend met zijn handen, en begint een gesprekje waar ze zichtbaar geen zin in had. Vraag ik even later aan haar, wat moest die gozer met dat rode shirt zonet eigenlijk? Kwam hierop neer:
quote:
"Hij vroeg of jij mijn vriend was, want zo ja dan had hij medelijden zei hij, haha. Hij vond dat je maar saai langs te kant stond zonder te dansen naast zo'n mooi meisje. Ja triest he, dat zei 'ie echt! Toen ik zei van niet vroeg 'ie of 'ie dan misschien een drankje voor me mocht kopen. Ik zei 'nee', en toen vroeg 'ie of hij even dan even met me mocht dansen, en toen ik weer zei 'nee'haalde hij zijn schouders op en ging hij weer weg. "
Echt zo'n sneue manier van doen gewoon, beetje slijmen, jezelf minderwaardig opstellen, drankjes aanbieden (als compensatie voor haar bereidheid überhaupt met hem te praten volgens mij)... en dan je schouders ophalen, zo van nou dan niet, ik het wel ergens anders proberen.

Ik vraag me echt af hoe zo iemand zelf niet in kan zien dat dat debiel is.
pi_23340269
En het erge van die mannen is ook dat sommigen gewoon een enorme plaat voor hun hoofd hebben.

Was een paar weken geleden uit met een groepje en een van die jongens ken ik dus redelijk. Die dacht mij ook te kunnen versieren en begon dus met zn hand op mn heupen leggen, zo fout! Pas na een stuk of 5 keer zijn aanrakingen af te weren kreeg ie t door.

Dat allemaal terwijl ik naar mijn idee toch behoorlijk duidelijk was geweest.

En dan achteraf klagen dat je zo weinig zegt tegen hem.

Aan de andere kant, als ik met een jongen uitga (of een jongen tegenkom) die ik al langer leuk vind en hij doet op een gegeven moment zo'n toenaderingspoging, dan vind ik dat weer niet erg.
  dinsdag 16 november 2004 @ 00:23:12 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_23344283
Ik hou er in het algemeen niet van om betast te worden, door mensen die ik niet of nauwelijks ken.
En ik bedoel geen hand geven, maar echt irritante dingen. Ook al is het een vrouw die het doet.
Bij mn vriendin of een goeie vriend is het natuurlijk wat anders.
  woensdag 17 november 2004 @ 09:41:22 #143
39510 R2cksson
pi_23371357
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:04 schreef R2cksson het volgende:
Ik ben een liefhebber van het observeren van mensen. Actie-reactie, altijd leuk om te zien.

Zo stond ik ook afgelopen zaterdag aan de bar mijn ogen weer uit te kijken. Je ziet mannen en vrouwen met elkaar praten.

Nu valt het mij heel erg op dat er mannen (jongens) bestaan die, als ze met een vrouw (meid) staan te praten, behoorlijk losse handjes hebben.

Voorbeeldje:

Ik zie een jongen met een meisje praten. En ik zie dat de jongen constant zijn rechterhand op de schouder of heup van het meisje legt. Op zich zou je zeggen, leuk stel, maar deze figuren doen dat ook als ze elkaar bijna niet kennen...

Ik ervaar dit om te zien al als behoorlijk irritant. Maar hoe staat de vrouw hiertegenover?

Als ik een vrouw was zou ik het persoonlijk niet op prijs stellen en zou de poging dus snel stranden.

En hoe zit het als een vrouw dit bij een man zou doen? Dit zou een hele andere situatie geven, aangezien een man normaalgesproken niet vies is van vrouwelijk contact (lees=losse vrouwenhandjes).

Nu weet ik dat mijn mening behoorlijk irrelevant is. Vandaar mijn vraag aan Fok! om hierop te reageren, omdat hun mening natuurlijk heilig is .

Mocht deze topic verplaatst worden naar R&P, gelieve dan de TS een unban te geven op dat subforum (maar in LIF staat het topic ook prima vind ik).
Even subtiel olie op het vuur.
  woensdag 17 november 2004 @ 09:46:27 #144
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23371441
De vrouw vind het vaak ook behoorlijk irritant

Uitgesloten... wij vrouwen doen dat niet, jammer he ?
Klaar
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 17 november 2004 @ 10:16:57 #145
39510 R2cksson
pi_23371936
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:46 schreef ondeugend het volgende:
De vrouw vind het vaak ook behoorlijk irritant

Uitgesloten... wij vrouwen doen dat niet, jammer he ?
Klaar
* R2cksson maakt notitie over het IQ van [betreffende user].
  woensdag 17 november 2004 @ 10:35:28 #146
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23372319
quote:
Op woensdag 17 november 2004 10:16 schreef R2cksson het volgende:

[..]

* ondeugend maakt notitie over het IQ van [betreffende user].
Goed zo !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 17 november 2004 @ 10:57:14 #147
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23372806
En toch is het wel typisch... ik gok dat van alle jongens / mannen er ong. 20% is die genoeg eelt op z'n ego heeft om op een willekeurig leuke meid af te stappen en met volle overtuiging haar kan proberen te versieren. De een pakt het wat tactischer aan dan de ander, de ene meid is wat allergischer voor mannen dan de ander, kortom: af en toe wordt je op niet al te zachtzinnige wijze duidelijk gemaakt dat ze niet geinteresseerd zijn. Voor die 20%-groep maakt dat geen fluit uit, die pakken nog een biertje en gaan zo naar de volgende...

De grap is nu dat er een groep meiden is die ervan overtuigd is dat alle mannen zo hard moeten worden afgewezen omdat ze anders gewoon doorgaan (immers: het gros van de pogingen komt ook uit die 20%-groep). Maar als er dan eens een kerel met een wat fragieler ego op die manier wordt afgewezen, dan durft 'ie de komende 3 maanden helemaal niks meer...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 17 november 2004 @ 11:52:37 #148
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23373852
Als een jongen gewoon een leuk praatje komt maken ga ik daar meestal wel op in hoor, niet dat ik er dan verder wat mee doe, dan zeg ik gewoon dat ik een vriendje heb. Alleen als zo'n 80% jongen dan heel erg emotioneel gaat doen of steeds maar over zn ex gaat praten ofzo. Dr kwam ook een keer een gast op me af met op zich wel een leuk praatje, maar t was wel een neonazi. Ja dan kan het nog zo'n leuke jongen zijn maar dan kan ie wat mij betreft meteen oprotten.
  woensdag 17 november 2004 @ 16:08:10 #149
39510 R2cksson
pi_23379798
quote:
Op woensdag 17 november 2004 11:52 schreef dafjedaf het volgende:
Als een jongen gewoon een leuk praatje komt maken ga ik daar meestal wel op in hoor, niet dat ik er dan verder wat mee doe, dan zeg ik gewoon dat ik een vriendje heb.
Wat denk je dat die jongen komt doen? Waarom ga je er dan nog op in?
  woensdag 17 november 2004 @ 18:21:03 #150
70004 niksan
net een beetje meer
pi_23382942
quote:
volgens mij maken ze het elkaar wijs dat deze methode altijd succes heeft
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  woensdag 17 november 2004 @ 22:02:25 #151
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_23388580
quote:
Op woensdag 17 november 2004 18:21 schreef niksan het volgende:

[..]

volgens mij maken ze het elkaar wijs dat deze methode altijd succes heeft
absoluut...alle mannen zijn namelijk simpel
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_23390209
quote:
Op woensdag 17 november 2004 22:02 schreef Abbadon het volgende:

[..]

absoluut...alle mannen zijn namelijk simpel....
... als ze dronken zijn
  woensdag 17 november 2004 @ 23:07:27 #153
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_23390517
Veel vrouwen denken meteen dat je wat van ze wil als je er tegen begint te praten.
Dat vind ik nou zo dom he.
Je lult als mannelijke hetero toch ook wel eens tegen een onbekende jongen, op werk/school/bus/trein/kroeg of waar dan ook, zonder dat je er wat van moet?
Tegen vrouwen doe je hetzelfde, alleen jammer dat ze dan 9 van de 10 keer gaan denken dat je ze aantrekkelijk vindt ofzo en ze daarom speciaal uitkiest.
pi_23390697
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:07 schreef Ixnay het volgende:
Veel vrouwen denken meteen dat je wat van ze wil als je er tegen begint te praten.
Ik vind het prima om een praatje te maken hoor, maar ik moet het niet hebben dat ze direct een hand op mijn kont leggen en daar gaat dit topic over
  woensdag 17 november 2004 @ 23:14:40 #155
67978 HenryHill
pi_23390721
quote:
[...] alleen jammer dat ze dan 9 van de 10 keer gaan denken dat je ze aantrekkelijk vindt ofzo en ze daarom speciaal uitkiest.
Wishfull thinking, perhaps
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 17 november 2004 @ 23:17:36 #156
39510 R2cksson
pi_23390800
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:14 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Wishfull thinking, perhaps
GMTA...
pi_23392140
leuk lees topic
  donderdag 18 november 2004 @ 00:18:54 #158
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_23392538
quote:
Je lult als mannelijke hetero toch ook wel eens tegen een onbekende jongen, op werk/school/bus/trein/kroeg of waar dan ook, zonder dat je er wat van moet?
Tegen vrouwen doe je hetzelfde, alleen jammer dat ze dan 9 van de 10 keer gaan denken dat je ze aantrekkelijk vindt ofzo en ze daarom speciaal uitkiest.
zo had ik ooit eens het volgende gesprek:

ik: hoi...

zij: ik heb al een vriendje hoor...

ik:

off-topic, ik weet 't...mijn oprechte excuses daarvoor...
  donderdag 18 november 2004 @ 00:51:41 #159
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_23393219
ik ben gewoon het mietje wat gewoon lol probeert te hebben met uitgaan en niet echt achter de meiden aan gaat. Sterker nog ik heb een hekel aan dat soort mensen die alleen máár achter de meiden aan gaan...

Ik bedoel voor mij is uitgaan een grote sociale gebeurtenis gecombineerd met een hoop lol!
Als ik in de stad uit ga, dan kom ik veel mensen tegen die ik normaal niet zo vaak zie. Vaak sta een hele tijd met mensen te ouwehoeren en veel dansen en meebléren met de muziek, vooral als 't zoals nu richting de vastelaovend gaat

Ik ben ook niet echt 't type wat op een meid afstapt, ga de confrontatie meestal ook gewoon uit de weg... Ach ieder z'n ding... Ben niet zo'n versierder, meer 't onzekere type dan
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_23393421
quote:
Op woensdag 17 november 2004 10:57 schreef HenryHill het volgende:
En toch is het wel typisch... ik gok dat van alle jongens / mannen er ong. 20% is die genoeg eelt op z'n ego heeft om op een willekeurig leuke meid af te stappen en met volle overtuiging haar kan proberen te versieren. De een pakt het wat tactischer aan dan de ander, de ene meid is wat allergischer voor mannen dan de ander, kortom: af en toe wordt je op niet al te zachtzinnige wijze duidelijk gemaakt dat ze niet geinteresseerd zijn. Voor die 20%-groep maakt dat geen fluit uit, die pakken nog een biertje en gaan zo naar de volgende...

De grap is nu dat er een groep meiden is die ervan overtuigd is dat alle mannen zo hard moeten worden afgewezen omdat ze anders gewoon doorgaan (immers: het gros van de pogingen komt ook uit die 20%-groep). Maar als er dan eens een kerel met een wat fragieler ego op die manier wordt afgewezen, dan durft 'ie de komende 3 maanden helemaal niks meer...
Goede samenvatting van de realiteit
Wat generaliseren over mannen betreft zijn vrouwen sowieso onbetwist kampioen.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23393510
quote:
Op donderdag 18 november 2004 01:02 schreef kamagurka het volgende:
Wat generaliseren over mannen betreft zijn vrouwen sowieso onbetwist kampioen.
Alle vrouwen?
pi_23393557
quote:
Op donderdag 18 november 2004 01:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

Alle vrouwen?
Alleen diegenen die lopen zeiken over "alle mannen dit en alle mannen dat"

Mijn vriendin voldoet daar al niet aan gelukkig...
pi_23393990
sommige mannen zijn lomp en sommige vrouwen zeiken teveel
pi_23394001
quote:
Op donderdag 18 november 2004 01:38 schreef MarMar het volgende:
sommige mannen zijn lomp en sommige vrouwen zeiken teveel
Ik ben lomp EN ik zeik te veel
pi_23394016
quote:
Op donderdag 18 november 2004 01:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

wie ben ik om jou tegen te spreken
pi_23394033
quote:
Op donderdag 18 november 2004 01:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

wie ben ik om jou tegen te spreken
Inderdaad, ik ben de enige die daartoe bevoegd is
pi_23394091
quote:
Op donderdag 18 november 2004 01:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je vergeet irrealistisch .
pi_23394106
quote:
Op donderdag 18 november 2004 01:47 schreef KastagnetteNova het volgende:

[..]

Je vergeet irrealistisch .
oh, ok; ik ben niet lomp en ik zeik te weinig.
  donderdag 18 november 2004 @ 11:16:31 #169
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23397906
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:08 schreef R2cksson het volgende:
Wat denk je dat die jongen komt doen? Waarom ga je er dan nog op in?
Alleen omdat ik een vrouw ben is meteen ieder gesprek met een man een versierpoging van zijn kant??
pi_23397962
mannen hoor je nooit zeuren als je als vrouw aan hun kont komt :p

ow wacht

maar dat is natuurlijk wat anders!
  donderdag 18 november 2004 @ 12:01:30 #171
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_23398608
Het ging toch niet om een hand op je kont oid..........TS had het over mannen die een hand op je schouder/heup leggen. Als er een versierpoging aan de gang is, denk er dan aub ook eens bij na dat het wel eens een SUCCESVOLLE poging kan zijn!!

De vriend van een vriendin van me is altijd een beetje van de handjes op je schouder als hij met je praat, zo is hij nou eenmaal. Kom nou mensen, in de gemiddelde uitgaansgelegenheid heb je geen straal van 1meter om je heen, en leg je wel eens een hand om iemand heen.

Ik heb het nu niet over de hand op de billen, dat ligt iets gevoeliger......
pi_23399322
tvp.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_23399537
quote:
Op donderdag 18 november 2004 11:20 schreef MarMar het volgende:
mannen hoor je nooit zeuren als je als vrouw aan hun kont komt :p

ow wacht

maar dat is natuurlijk wat anders!
je reinste bull-shit ik vind niks erger dan een onbekende meid die achter je langs loopt en die knijpt je in je kont.....
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_23399753
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

je reinste bull-shit ik vind niks erger dan een onbekende meid die achter je langs loopt en die knijpt je in je kont.....
Is zeker waar, ik kom weleens op feesten waar de vrouwen kennelijk even hard uitzijn op scoren, en wanneer je wordt aangesproken met "Je lijkt op Bas Muis(wie de fuck is bas muis?)" en gelijk een arm om je heen geworpen krijgt word het voor mij tijd om even naar de wc te gaan.
Niet iedere man is op zo'n feest om te scoren en te kleffen.

Neemt niet weg dat mannen minder erg zijn, maar daar heb ik gewoon minder last van.
~Leonard Cohen
pi_23401237
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:06 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Is zeker waar, ik kom weleens op feesten waar de vrouwen kennelijk even hard uitzijn op scoren, en wanneer je wordt aangesproken met "Je lijkt op Bas Muis(wie de fuck is bas muis?)" en gelijk een arm om je heen geworpen krijgt word het voor mij tijd om even naar de wc te gaan.
Niet iedere man is op zo'n feest om te scoren en te kleffen.

Neemt niet weg dat mannen minder erg zijn, maar daar heb ik gewoon minder last van.
Bas Muis is toch die gast die vroeger ene Ludo ofzo speelde in GTST (is dat er nog op trouwens) ?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 18 november 2004 @ 14:33:06 #176
15625 Robbie007
100% Hardstyle
pi_23401640
Erg leuk topic, ik hoop dat jullie ook nog 400 reacties door blijven praten over dit onderwerp.

Ik heb het gevoel dat ik nogal wat te leren heb op dit gebied .
Is dat een slechte zaak dat ik dit zo toegeef of juist goed?
Ik lees vaak nogal wat ebooks met daarin tips over hoe je nu het beste stevig in je schoenen kan staan, maar soms lukt het niet. Soms lijkt het net alsof je je dag niet hebt.

Ik heb mezelf eigenlijk altijd al gezien als minder zijnde als de rest. Dat is eigenlijk ook de rede geweest om veel aan mn uiterlijk tedoen. Heb nu al 3 jaar training achter de rug en ga af en toe onder de zonnebank. Kleed me steeds vaker goed... Maar nu kijk, nu heb ik dus dit lichaam alleen nu kan ik er nog steeds niks mee.

Afgelopen vakantie verschillende type meiden ontmoed, en omdat ik zo ben opgesteld vraag ik soms om bevestiging over hoe ze over mij denken. Als ze dan zeggen bv dat ze me een lekker ding vinden dan sla ik dat zeg maar niet op. Ik doe er niks mee, de dag erna zal ik nog steeds zo negatief over me denken als de dag ervoor.

Waarschijnlijk ligt het daaraan dat het vaak niet wil lukken tijdens opstap gaan. Hierin geef ik al aan dat ik 'op zoek' ben tijdens opstap gaan. Alhoewel ik moet zeggen dat dat gevoel de laatste tijd steeds minder word.
Mn maten zeggen dat ik iedereen in principe zou moeten kunnen krijgen, alleen... ja, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Het zit nogal diep denk ik. Ik weet ook niet hoe ik dit oplossen kan.

Mezelf in het diepe gooien ieder weekend?

Laatste tijd ga ik vaak naar grote Dancefeesten. Merk dat ik heel erg los begin te worden, misschien komt het nog wel goed met mij.

Hier laat ik het bij, het is nog altijd een topic in Lifestyle

[ Bericht 58% gewijzigd door Robbie007 op 18-11-2004 14:46:00 ]
  donderdag 18 november 2004 @ 14:44:07 #177
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23401871
ik kijk even naar mezelf in dit geval...

als ik in gesprek ben met iemand dan zitten daar soms 1 of 2 momenten in met fysiek contact

bij mij uit zich dat als volgt; je zegt wat tegen iemand en diegene verstaat je slecht (wat regelmatig voorkomt in een kroeg of andere uitgaansgelegenheid) dan raak ik de persoon in kwestie aan ter hoogte van de elleboog om me daarna naar voren te buigen om te herhalen wat ik zei.

tot nu toe is dat nog nooit als vervelend ervaren door de mensen bij wie ik dat heb gedaan. moet er wel bij zeggen dat dit niet iets bewusts is ofzo, het is eigenlijk wel natuurlijk (vind ik)

een hand op de heupen of schouder... tsja, als dat gebeurt dan ken ik de dame in kwestie al een stuk beter
Neerkomen wel!
pi_23401904
quote:

Onzin, maar goed.
Ik vind lichaamstaal wel makkelijk. Als je fysiek contact zoekt tijdens een gesprek, dan weet je meestal direct of het goed is. Je hoeft haar niet gelijk bij de kont te pakken, maar even een hand in haar zij ofzo.. euh zoiets dan ergo: ik doe maar wat, da's geen analyse waardig
  donderdag 18 november 2004 @ 14:48:07 #179
15625 Robbie007
100% Hardstyle
pi_23401978
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:44 schreef Freeflyer het volgende:
ik kijk even naar mezelf in dit geval...

als ik in gesprek ben met iemand dan zitten daar soms 1 of 2 momenten in met fysiek contact

bij mij uit zich dat als volgt; je zegt wat tegen iemand en diegene verstaat je slecht (wat regelmatig voorkomt in een kroeg of andere uitgaansgelegenheid) dan raak ik de persoon in kwestie aan ter hoogte van de elleboog om me daarna naar voren te buigen om te herhalen wat ik zei.

tot nu toe is dat nog nooit als vervelend ervaren door de mensen bij wie ik dat heb gedaan. moet er wel bij zeggen dat dit niet iets bewusts is ofzo, het is eigenlijk wel natuurlijk (vind ik)

een hand op de heupen of schouder... tsja, als dat gebeurt dan ken ik de dame in kwestie al een stuk beter
Ik denk dat als het op een natuurlijke manier gebeurd een aanraking de vrouw het lang niet zo erg zal vinden als dat het een bewuste aanraking is. Toch?
pi_23402030
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bas Muis is toch die gast die vroeger ene Ludo ofzo speelde in GTST (is dat er nog op trouwens) ?
WTF Is dat een compliment?
Ik lijk niet in de verste verte op dat figuur(mijn vriendin kijkt het weleens vandaar).
~Leonard Cohen
  donderdag 18 november 2004 @ 14:55:24 #181
39510 R2cksson
pi_23402148
quote:
Op donderdag 18 november 2004 11:16 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Alleen omdat ik een vrouw ben is meteen ieder gesprek met een man een versierpoging van zijn kant??
Dit zijn gewoon 2 vragen hoor, je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.

Antwoorden is zo moeilijk nog niet.
  donderdag 18 november 2004 @ 14:56:14 #182
39510 R2cksson
pi_23402167
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:01 schreef Quoi het volgende:
Het ging toch niet om een hand op je kont oid..........TS had het over mannen die een hand op je schouder/heup leggen. Als er een versierpoging aan de gang is, denk er dan aub ook eens bij na dat het wel eens een SUCCESVOLLE poging kan zijn!!

De vriend van een vriendin van me is altijd een beetje van de handjes op je schouder als hij met je praat, zo is hij nou eenmaal. Kom nou mensen, in de gemiddelde uitgaansgelegenheid heb je geen straal van 1meter om je heen, en leg je wel eens een hand om iemand heen.

Ik heb het nu niet over de hand op de billen, dat ligt iets gevoeliger......
Als je de persoon niet kent, poten thuis.
pi_23402194
Op school willen 2 jongens steeds foto's van me maken.

"Je lijkt echt heel erg op iemand die ik ken, mag wel even een foto maken he"

De hele tijd flitsen met hun fotodinges op hun telefoon. Zelfs als ik les heb en de deur staat open. *zucht
Delivered without an information leaflet
  donderdag 18 november 2004 @ 14:58:10 #184
39510 R2cksson
pi_23402209
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:45 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Onzin, maar goed.
Ik vind lichaamstaal wel makkelijk. Als je fysiek contact zoekt tijdens een gesprek, dan weet je meestal direct of het goed is. Je hoeft haar niet gelijk bij de kont te pakken, maar even een hand in haar zij ofzo.. euh zoiets dan ergo: ik doe maar wat, da's geen analyse waardig
Jij bent dus zo'n kansloos figuur waar ik het over heb.
pi_23402225
Ik zeg altijd gewoon 'hallo' en in de seconden die daarop volgen kun je vaak door een blik of andere eerste reactie al merken welke kant het opgaat. Kwestie van een leuke babbel hebben en ook daadwerkelijk iets te vertellen, in plaats van dat domme "goh, ik zag je al een tijdje staan" gelul.
Ik denk dat als je niet dronken bent, je binnen een paar minuten al kunt zeggen of er met de betreffende dame gezoend gaat worden. Mee naar huis is fase 2 en die is vaak wat lastiger van tevoren in te schatten.
  donderdag 18 november 2004 @ 14:59:12 #186
39510 R2cksson
pi_23402236
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Op school willen 2 jongens steeds foto's van me maken.

"Je lijkt echt heel erg op iemand die ik ken, mag wel even een foto maken he"

De hele tijd flitsen met hun fotodinges op hun telefoon. Zelfs als ik les heb en de deur staat open. *zucht
Waar is de relevante informatie voor deze topic?
pi_23402461
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mijn post was ook een beetje om dat aan te halen ik geef je groot gelijk, maar ik heb vaak genoeg van meiden gehorod dat dat niet erg is, maar ondertussen moet je ze eens horen als een gozer dat bij hun flikt.

blijft wel dat het vaker zo is dat een gozer dat bij een meid flikt dan andersom
  donderdag 18 november 2004 @ 15:18:25 #188
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23402645
Ik heb altijd t idee dat vrouwen van alles verwachten van de man qua versierpogingen, maar als het andersom gebeurt (wat ik wel eens meemaak) dan lijkt het vaak helemaal nergens naar.

Double standards
  donderdag 18 november 2004 @ 15:25:22 #189
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_23402792
aanrakingen zijn juist heel belangrijk, mits goed toegepast natuurlijk. De ander moet zich er gemakkelijk bij voelen en aantrekkingskracht voelen. Er is op zich nix mis met beetje spelen, uitgaan is all about having fun
quote:
Op woensdag 17 november 2004 10:57 schreef HenryHill het volgende:
En weet je waarom het juist niet uitmaakt; omdat deze 20% beseft dat het niet aan hen ligt. Ze weten dat ze leuke en interessante gozers zijn, en dat het meer de onwil/onkunde van het chickie is dan dat zij zonodig vervelend zijn
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_23402936
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:59 schreef R2cksson het volgende:
Waar is de relevante informatie voor deze topic?
Haha, goh, ik had je beginpost niet gelezen.
quote:
Ik heb dit ook een tijd geleden gehad. Op mijn werk legde een jongen die ik niet eens kende zijn hand op mijn onderrug/kont, en hing íets te dicht om me heen. Ik kreeg er een onbehaagelijk gevoel bij. Ik vond het een leuke jongen om te zien, maar toen hij dat deed knapte ik af. Wel erg makkelijk prooi.
pi_23402948
Ik vind het aanstellerij als vrouwen een hand op de heup of rug of wat voor lichaamscontact erg vinden. Sommmigen, zoals ik (ik behoor trouwens tot die 20%), zijn nou eenmaal comfortabel met lichaamscontact, dat vind ik gewoon prettig. Handtastelijk is het niet, ik geef kerels ook altijd een stevige hand of schouderklopje.

Stelt allemaal niets voor.
ehm, ehm ehm. Snel! Bedenk een signature! ...."Biertje?"
pi_23403022
quote:
Op donderdag 18 november 2004 15:32 schreef Night-Reveller het volgende:
Ik vind het aanstellerij als vrouwen een hand op de heup of rug of wat voor lichaamscontact erg vinden. Stelt allemaal niets voor.
Ik vind het overdreven van mannen(vrouwen) als ze dit doen.'Er zijn ook mensen die er niet van houden om zomaar aangeraakt te worden. Hier moeten ze gewoon rekening mee houden door het niet te doen. Dat jij zo makkelijk bent zegt niet dat een ander dat ook is.
pi_23403035
quote:
Op donderdag 18 november 2004 15:09 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mijn post was ook een beetje om dat aan te halen ik geef je groot gelijk, maar ik heb vaak genoeg van meiden gehorod dat dat niet erg is, maar ondertussen moet je ze eens horen als een gozer dat bij hun flikt.

blijft wel dat het vaker zo is dat een gozer dat bij een meid flikt dan andersom
Wijven zeiken...
Maar daar waren we al achter

Zelfs over andere meisjes praten in termen van prijzingen over hun fysieke kenmerken wordt door veel vrouwen al als storend ervaren. Maar met elkaar is het "lekker kontje voor en lekker kontje na"
  donderdag 18 november 2004 @ 15:38:19 #194
39510 R2cksson
pi_23403076
quote:
Ik vind het aanstellerij als vrouwen een hand op de heup of rug of wat voor lichaamscontact erg vinden. Sommmigen, zoals ik (ik behoor trouwens tot die 20%), zijn nou eenmaal comfortabel met lichaamscontact, dat vind ik gewoon prettig. Handtastelijk is het niet, ik geef kerels ook altijd een stevige hand of schouderklopje.

Je bent gewoon iemand die geen verstand heeft van goede communicatie.
pi_23403128
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:56 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Als je de persoon niet kent, poten thuis.
Precies
pi_23403154
Dat aanraken bevalt me niet.
Ik vind het bezitterig...als zo'n jongen een hand op mijn heup legt dan zie ik ook altijd die oogjes van hem rondgaan om te checken of iedereen wel ziet dat ik vanavond zijn prooi ben.
Vooral klote als het een oninteressant figuur is want dan ben je de hele avond uit de running
  donderdag 18 november 2004 @ 15:43:32 #197
39510 R2cksson
pi_23403204
quote:
Op donderdag 18 november 2004 15:31 schreef gekke_sandra het volgende:

maar toen hij dat deed knapte ik af.
Juist, je komt dan veel te opdringerig over. 9 van de 10 keer zul je dus 0 op rekest krijgen.

Daar komt dan nog eens bij dat je door iemand die het ziet gebeuren, bestempeld wordt als een debiel die niet op een normale manier met mensen kan omgaan.

Ik vind het zielige acties. Gewoon zonder handtastelijkheden is stukken beter.
pi_23403393
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:58 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Jij bent dus zo'n kansloos figuur waar ik het over heb.
Jij bent dus dat kansloze figuur wat vanuit de hoek of de bar jaloers naar me staat te kijken.
Aangenaam
pi_23403514
quote:
Op donderdag 18 november 2004 15:36 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Wijven zeiken...
Maar daar waren we al achter

Zelfs over andere meisjes praten in termen van prijzingen over hun fysieke kenmerken wordt door veel vrouwen al als storend ervaren. Maar met elkaar is het "lekker kontje voor en lekker kontje na"
psies en als het nooit tegen ze gezegd wordt, is het ook weer niet goed

en oke, soms zijn gozers irritant handtastelijk, maar een opmerking als "als je dat nog een keer doet schat, knijp ik je ballen eraf" helpt vaak voldoende
pi_23403524
quote:
Op donderdag 18 november 2004 15:38 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Je bent gewoon iemand die geen verstand heeft van goede communicatie.
Dan wijs ik je er even op dat communicatie voor iets van 60% lichaamstaal is (30% intonatie en 10% de woorden).
  donderdag 18 november 2004 @ 16:17:45 #201
15625 Robbie007
100% Hardstyle
pi_23403976
Sorry intonatie?
  donderdag 18 november 2004 @ 16:25:10 #202
39510 R2cksson
pi_23404187
quote:
Op donderdag 18 november 2004 15:52 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Jij bent dus dat kansloze figuur wat vanuit de hoek of de bar jaloers naar me staat te kijken.
Aangenaam
Nee hoor, ik sta je uit te lachen. Met name door je gebrek aan inlevingsvermogen en tact.
quote:
Op donderdag 18 november 2004 15:58 schreef Night-Reveller het volgende:

[..]

Dan wijs ik je er even op dat communicatie voor iets van 60% lichaamstaal is (30% intonatie en 10% de woorden).
Daar hoef je mij niet op te wijzen, daar ben ik mijn topic zowat mee begonnen, dat jij dat door gebrek aan intelligentie niet hebt meegekregen is niet mijn fout.

Jouw manier van communiceren werkt niet. Simpel.
pi_23404220
quote:
Op donderdag 18 november 2004 15:57 schreef MarMar het volgende:

[..]

psies en als het nooit tegen ze gezegd wordt, is het ook weer niet goed
Dat geldt ook niet voor iedereen, ik zou het eigenlijk wel lekker rustig vinden om eens met rust gelaten te worden.
pi_23404232
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:25 schreef R2cksson het volgende:
Nee hoor, ik sta je uit te lachen. Met name door je gebrek aan inlevingsvermogen en tact.
Jaja dus je bent ook nog mee aan het luisteren
pi_23404252
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:26 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dat geldt ook niet voor iedereen, ik zou het eigenlijk wel lekker rustig vinden om eens met rust gelaten te worden.
kwestie van de drukte niet opzoeken toch??
  donderdag 18 november 2004 @ 16:29:36 #206
39510 R2cksson
pi_23404298
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Jaja dus je bent ook nog mee aan het luisteren
Luisteren is bij jou niet eens nodig. Je manier van doen zegt mij genoeg.
pi_23404355
Ow ja tuurlijk is het soms wel prettig om met rust gelaten te worden, maar dat is wat anders dan dat je nooit aandacht zou krijgen van het tegenovergestelde geslacht.

Soms is het irritant, maar niet meer of minder irritant dan bijvoorbeeld gezeik van vriendinnen die alweer ruzie hebben met hun vriendje over alweer hetzelfde. De reacties van sommige vrouwen/meisjes in dit soort situaties vind ik wel eens erg overtrokken, kijk, als iemand ongevraagd aan me zit en ik ben daar op dat moment niet van gediend, laat ik het wel merken. Maar om dan te doen alsof alle mannen altijd zo zijn en alsof vrouwen nooit zo zijn... bovendien staat niet op mijn voorhoofd geschreven dat ik een vriend heb en is het toch een compliment als iemand mij leuk vindt. Zolang diegene niet doordramt staat proberen vrij hoor, ik ga toch niet beledigd zijn omdat ik een compliment krijg maar jah, vrouwenlogica he
pi_23404379
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:29 schreef R2cksson het volgende:
Luisteren is bij jou niet eens nodig. Je manier van doen zegt mij genoeg.
Jaja blabla
Het werkt toch. Ik zie het probleem niet zo.
Maar leg jij even uit hoe het wel moet dan...
pi_23404393
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

kwestie van de drukte niet opzoeken toch??
Ja, ik ga een kluizenaar worden omdat mannen hun mond niet kunnen houden en hun handjes niet thuis kunnen houden
pi_23404453
quote:
om dan te doen alsof alle mannen altijd zo zijn en alsof vrouwen nooit zo zijn...
Ze knijpen mij met grote regelmaat in mijn billen
Vrouwen zijn echt erg
Ach joh ik vind dat niet zo erg. Als ik er last van heb ga ik wel op een barkruk zitten. Of ik kijk een keertje chagrijnig.
  donderdag 18 november 2004 @ 16:36:32 #211
39510 R2cksson
pi_23404479
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Jaja blabla
Het werkt toch. Ik zie het probleem niet zo.
Maar leg jij even uit hoe het wel moet dan...
Werkt het? Misschien als je het als 25 jarige bij een 16 jarige doet, maar een leuke meid kun je er niet mee krijgen.

Ik raad je trouwens aan om uit de topic te blijven, want je komt niet echt bijster intelligent over. Ik vind dat toch wel een must in een serieus subforum en zeker voor een moderator.
pi_23404486
vrouwen/meisjes luister es, als je nou gewoon es zegt van joh, probeer maar bij een ander, je bent je tijd aan het verspillen bij mij op dit moment en je gewoon doorgaat met waar je mee bezig bent, inplaats van er over door te blijven zeiken...
pi_23404545
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:36 schreef R2cksson het volgende:
Werkt het? Misschien als je het als 25 jarige bij een 16 jarige doet, maar een leuke meid kun je er niet mee krijgen.
Hoe weet jij dat??
Dat het jou nooit lukt, zegt natuurlijk niks over mij. Net zoals de ene vrouw de andere niet is, is de ene man de andere niet.
pi_23404552
quote:
Op donderdag 18 november 2004 15:57 schreef MarMar het volgende:
maar een opmerking als "als je dat nog een keer doet 'schat, knijp ik je ballen eraf" helpt vaak voldoende
Ook zijn er voor minder in de fik gestoken...
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 18 november 2004 @ 16:41:16 #215
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_23404586
quote:

En zo moet het kunnen! Ik ken ook mensen die ook zo open zijn! Daar hoort dan geen slechte bedoeling bij, echt niet! In andere culturen is het zo en zo meer gewoon om veel meer lichaams-contact te hebben. Hier zijn we verdikkeme zo afstandelijk als wat.

Feit is: lichamelijk contact in welke vorm dan ook OF niet, het gaat om de bedoeling erachter. Als er een lekkere vent met een leuke smile naar me toe komt, een leuk praatje begint en zijn hand op mijn middel legt: LEKKER toch! Gezellig. Lekker sociaal. Vrede op aarde. Lief zijn voor elkaar enzo.......
pi_23404601
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ze knijpen mij met grote regelmaat in mijn billen
Vrouwen zijn echt erg
Ach joh ik vind dat niet zo erg. Als ik er last van heb ga ik wel op een barkruk zitten. Of ik kijk een keertje chagrijnig.
Idd vrouwen kunnen net zo erg zijn. Wat ik me dan weer wel kan voorstellen is dat het voor een vrouw bedreigender overkomt als een vent ongevraagd aan haar zit dan andersom, maar dan hebben we het over echte ongewenste intimiteiten en sjah, het gebeurt mij vaak genoeg dat iemand aan mijn kont zit, als het me niet bevalt grijp ik het moment om mijn bitchskills scherp te houden, wat dan ook wel weer vaak komische situaties oplevert.
Verder ben ik op zich ook zo iemand die vrij snel even een hand op een schouder of been legt tijdens een gesprek het is ook maar net hoe lichamelijk je bent ingesteld, de een is gewoon anders daarin dan de ander.
Sommige vrouwen doen alsof ze half aangerand zijn als iemand even een hand op hun schouder legt en dat vind ik zwaar overtrokken.
pi_23404645
ik zie nu pas dat hij in LIF staat
-> R&P
pi_23405031
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:43 schreef Frenkie het volgende:
ik zie nu pas dat hij in LIF staat
-> R&P
Nu kan R2cksson niet meer posten knurft
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_23405883
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:17 schreef Robbie007 het volgende:
Sorry intonatie?
klanken, manier waarop je iets uitspreekt. www.vandale.nl kan wellicht ook uitkomst bieden.

Als iemand in een andere taal iets tegen je zegt, kan je vaak door de klanken al herkennen of het vriendelijk bedoelt is, ongeacht wat de woorden precies zijn.
  donderdag 18 november 2004 @ 17:42:05 #220
67978 HenryHill
pi_23406148
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:58 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Nu kan R2cksson niet meer posten knurft
Heeft 'ie een R&P-ban dan? Goh, dat wist Frenkie vast niet...
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:41 schreef MarMar het volgende:
...het gebeurt mij vaak genoeg dat iemand aan mijn kont zit, als het me niet bevalt grijp ik het moment om mijn bitchskills scherp te houden

Ik weet niet wat me nou meer angst aanjaagt, het feit dat je af en toe zo doet of het feit dat je er zelfs een woord voor hebt bedacht...
Come to think of it, dan zou ik dus "bitch-pareer-skills" hebben... kewl
  donderdag 18 november 2004 @ 17:48:44 #221
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_23406279
Wat een gezeur allemaal hier boven. Als ik uitga dan hoef ik dus echt niet te scoren ofzo. En ten tweede denk ik 'mijn ware' zowiezo niet de discotheek te vinden. Je weet niks van haar en je komt niks te weten met 'zachte' muziek.

Een daaruitvolgend probleem is dat als ik toevallig iemand zie dansen en ik ga er bij staan denkt iedereen 'die is op de versiertour'. Maar nee, wil gewoon fun hebben. Het is maar 2 van de 7 dagen weekend en meestal maar 1 van de 7 word er door mij uitgegaan.

De arogantie van een vrouw om gelijk te denken dat je wat wil .

onee, ik ben vast een uitzondering in de wereld
er word teveel abstract gedingest
pi_23406329
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:42 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Heeft 'ie een R&P-ban dan? Goh, dat wist Frenkie vast niet...
[..]

Ik weet niet wat me nou meer angst aanjaagt, het feit dat je af en toe zo doet of het feit dat je er zelfs een woord voor hebt bedacht...
Come to think of it, dan zou ik dus "bitch-pareer-skills" hebben... kewl
Haha, ik hou er gewoon van om dingen simpel te beschrijven beter 1 woord dan een heel zeikverhaal over hoe en wat
  donderdag 18 november 2004 @ 17:53:53 #223
39510 R2cksson
pi_23406377
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat??
Dat het jou nooit lukt, zegt natuurlijk niks over mij. Net zoals de ene vrouw de andere niet is, is de ene man de andere niet.
Het lukt mij op die andere manier zelfs, maar dat hoef ik hier op het forum niet lang en breed te verkondigen zoals jij dat even komt doen.

Handtastelijkheden zijn gewoon 9 van de 10 keer niet gewenst en jij bent zo'n handtastelijke eikel die het uitgaansleven van nette dames een beetje vervelend maakt.

Nu graag weer ontopic.
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:41 schreef Quoi het volgende:

[..]

En zo moet het kunnen! Ik ken ook mensen die ook zo open zijn! Daar hoort dan geen slechte bedoeling bij, echt niet! In andere culturen is het zo en zo meer gewoon om veel meer lichaams-contact te hebben. Hier zijn we verdikkeme zo afstandelijk als wat.

Feit is: lichamelijk contact in welke vorm dan ook OF niet, het gaat om de bedoeling erachter. Als er een lekkere vent met een leuke smile naar me toe komt, een leuk praatje begint en zijn hand op mijn middel legt: LEKKER toch! Gezellig. Lekker sociaal. Vrede op aarde. Lief zijn voor elkaar enzo.......
Niks lekkers aan, je hebt gewoon je poten thuis te houden.

[ Bericht 16% gewijzigd door Frenkie op 18-11-2004 18:00:44 (hoer es op met op de man spelen!) ]
pi_23406393
-edit-

lamaar!
pi_23406436
quote:

[..]
Verder ben ik op zich ook zo iemand die vrij snel even een hand op een schouder of been legt tijdens een gesprek het is ook maar net hoe lichamelijk je bent ingesteld, de een is gewoon anders daarin dan de ander.
En dat vind ik nou weer leuk. Niet dat gemiet van oh jeee hij raakte me aan. Nee, het geeft mij een gevoel dat mijn aanwezigheid gewaardeerd wordt, ik voel me dan meteen op mijn gemak. Zo verlopen gesprekken altijd veel lekkerder en meer open. Soms ken je elkaar net, maar al snel kan je een leuke intelligente discussie voeren. Top!
quote:
Sommige vrouwen doen alsof ze half aangerand zijn als iemand even een hand op hun schouder legt en dat vind ik zwaar overtrokken.

Tsja dat gebeurt dat vrouwen daar niet van gedient zijn. Ik stop dan zo snel als ik kan mijn handen in mijn zakken om aan te geven dat ik begrijp wat er bedoelt wordt. (Let wel, dit gebeurt bijna nooit. Het is me een paar keer gebeurt in 10 jaar stappen). Maar meestal is het dan al te laat en zit een gezellig gesprek er niet meer in.
pi_23406450
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:53 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Het lukt mij op die andere manier zelfs, maar dat hoef ik hier op het forum niet lang en breed te verkondigen zoals jij dat even komt doen. (Ik heb je immers nog geen goede reply zien typen, ik zie je alleen maar pochen over je 'geweldige' versierkunst. Meestal zijn mensen over zichzelf zo te spreken omdat ze het van een ander nooit horen... Die indruk krijg ik in ieder geval bij jou.)

Handtastelijkheden zijn gewoon 9 van de 10 keer niet gewenst en jij bent zo'n handtastelijke eikel die het uitgaansleven van nette dames een beetje vervelend maakt.

Nu graag weer ontopic.
[..]

[..]

Goh, je voelde je gekleineerd?
hmm je hebt het over hoe Frenkie overkomt, maarreh, op mij komt hij over als iemand die gewoon lekker zichzelf is en spontaan en jij komt een beetje op mij over als een gefrustreerde fatsoensrakker...

als ik als vrouw handtastelijkheden nou niet altijd irritant vind, wie ben jij dan om te zeggen dat dat wel altijd verkeerd is.
pi_23406473
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:57 schreef MarMar het volgende:

als ik als vrouw handtastelijkheden nou niet altijd irritant vind, wie ben jij dan om te zeggen dat dat wel altijd verkeerd is.
Dat zeg je alleen maar omdat je zowat een gat in de lucht springt als er eindelijk eens een enigzins fatsoenlijke kerel aan je zit te friemelen!
pi_23406545
graag het op de man proberen te spelen achterwege laten. Het is onnodig off topic immers.
pi_23406547
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:58 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat je zowat een gat in de lucht springt als er eindelijk eens een enigzins fatsoenlijke kerel aan je zit te friemelen!
Mwach, wat dat betreft ben ik wel wat gewend, als een vrouw aan me begint te friemelen wil dat happy happy joy joy watgebeurtmenu gevoel nog wel eens de kop opsteken tho
  donderdag 18 november 2004 @ 18:02:51 #230
39510 R2cksson
pi_23406556
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:57 schreef MarMar het volgende:

[..]

hmm je hebt het over hoe Frenkie overkomt, maarreh, op mij komt hij over als iemand die gewoon lekker zichzelf is en spontaan en jij komt een beetje op mij over als een gefrustreerde fatsoensrakker...

Gefrustreerde fatsoensrakker? Nee, ik zie gewoon in dat niet iedereen van handtastelijkheden is gediend. Als jij zo graag betast wordt dan moet je dat helemaal zelf weten, maar ga dan niet zeuren dat je als gemakkelijk wordt bestempeld.
pi_23406588
Meestal ben ik een absolute clown als ik iemand versier en dat werkt prima.
Humor is vrij universeel, en dat maakt dingen makkelijk.

Waar ik me wel om bescheur zijn de jongens die met hun half zatte kop tegen meiden op beginnen te rijden, volledig uit de maat terwijl ze bier morsen op hun kleding.
En dan worden ze weggeduwd of keihard gedisst en lopen ze terug naar hun vriendjes om even begroet te worden met schouderklopjes omdat hij tegen die lekkere meid aan zat te rijden.

Groepje losers / Meiden.
      0                       1
pi_23406615
quote:

[..]
Handtastelijkheden zijn gewoon 9 van de 10 keer niet gewenst [..]
Wie zegt dat?
quote:
Zeg kerel, ik begin jouw reacties een beetje closed-minded te vinden zo. Je bent de moraalridder aan het spelen door te stellen dat aanraken vies is. Bovendien stel je het alsof het een voldongen feit is (Poten thuishouden), wat een discussie natuurlijk niet helpt.

Tot moet je beter lezen; Quoi claimt een vrouw te zijn die zegt dat ze het niet hinderlijk vind als ze aangeraakt wordt. En jij vind dat hij zijn poten thuis moet houden?
  donderdag 18 november 2004 @ 18:07:05 #233
39510 R2cksson
pi_23406639
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:04 schreef Xebrozius het volgende:

Humor, dat maakt dingen makkelijk.
Juist.
pi_23406665
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:02 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Gefrustreerde fatsoensrakker? Nee, ik zie gewoon in dat niet iedereen van handtastelijkheden is gediend. Als jij zo graag betast wordt dan moet je dat helemaal zelf weten, maar ga dan niet zeuren dat je als gemakkelijk wordt bestempeld.
Hoe een ander me ziet maakt me niet zoveel uit, als ik het maar naar mijn zin heb met mezelf, ik moet het er per slot van rekening 24/7 mee doen en je doet net alsof ik iedereen aan mijn tieten laat zitten. "betast" haha, come on zeg.

Overigens is mijn ervaring dat je als vrouw het snelst slet genoemd wordt door mannen die je afwijst, op zich wel een grappige contradictie
pi_23406681
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:07 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Juist.
Ik zet me vaak expres zelf voor lul zodat ik daadwerkelijk laat zien dat het me geen reet boeit hoe mensen me zien, en zelfvertrouwen vinden vrouwen ook leuk.
Dus ik combineer 2 sterke factoren: zelfvertrouwen en humor.
Killer combinatie.
  donderdag 18 november 2004 @ 18:09:13 #236
39510 R2cksson
pi_23406685
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:05 schreef Night-Reveller het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
[..]

Zeg kerel, ik begin jouw reacties een beetje closed-minded te vinden zo. Je bent de moraalridder aan het spelen door te stellen dat aanraken vies is. Bovendien stel je het alsof het een voldongen feit is (Poten thuishouden), wat een discussie natuurlijk niet helpt.

Tot moet je beter lezen; Quoi claimt een vrouw te zijn die zegt dat ze het niet hinderlijk vind als ze aangeraakt wordt. En jij vind dat hij zijn poten thuis moet houden?
Ik zeg dat. Heb je daar problemen mee? Ga dan een topic voor jezelf openen waar jij jouw frustraties kwijt kan, dit is die van mij.

Ik vind het onnodig om zo met iemand te communiceren, vind jij dat wel nodig, dan komt dat bij mij over als een gebrek aan verbaal vermogen. .
  donderdag 18 november 2004 @ 18:11:02 #237
39510 R2cksson
pi_23406714
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:08 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik zet me vaak expres zelf voor lul zodat ik daadwerkelijk laat zien dat het me geen reet boeit hoe mensen me zien, en zelfvertrouwen vinden vrouwen ook leuk.
Dus ik combineer 2 sterke factoren: zelfvertrouwen en humor.
Killer combinatie.
Zelfvertrouwen is 1 ding, maar zelfkennis is zeker zo belangrijk (bron van humor, misschien beter zelfspot te noemen.)

Maar nog steeds vind ik handtastelijkheden niet kunnen.
pi_23406721
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:08 schreef MarMar het volgende:
Overigens is mijn ervaring dat je als vrouw het snelst slet genoemd wordt door mannen die je afwijst
Rrrright.... En als je met veel mannen naar bed gaat word je zeker super-uber-mega-slet genoemd.
pi_23406768
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:11 schreef R2cksson het volgende:
Handtastelijkheden vind ik altijd een bedenkelijk niveau hebben.
Kleuters die hun lichaam net leren kennen gaan ook de hele tijd aan zichzelf zitten.
Mannen die continu aan vrouwen moeten zitten en andersom zijn die fase nooit meer gepasseerd heb ik het idee.
Aan iemand zitten is ongeveer de meest onzekere manier van contact maken en het ziet er ook zo debiel uit, alsof je aan het voelen bent of ze ook fysieke onvolkomenheden hebben.
pi_23406811
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:11 schreef R2cksson het volgende:
Wat zijn handtastelijkheden in jouw ogen eigenlijk? Waarschijnlijk ligt bij jou de grens namelijk een stuk lager dan bij mij.
  donderdag 18 november 2004 @ 18:16:41 #241
39510 R2cksson
pi_23406817
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:14 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Handtastelijkheden vind ik altijd een bedenkelijk niveau hebben.
Kleuters die hun lichaam net leren kennen gaan ook de hele tijd aan zichzelf zitten.
Mannen die continu aan vrouwen moeten zitten en andersom zijn die fase nooit meer gepasseerd heb ik het idee.
Aan iemand zitten is ongeveer de meest onzekere manier van contact maken en het ziet er ook zo debiel uit, alsof je aan het voelen bent of ze ook fysieke onvolkomenheden hebben.
Ja, het geeft totaal geen (positieve) toegevoegde waarde aan het gesprek. Het is dan net alsof iemand wanhopig probeert een casanova te zijn. Ik vind het indrukwekkender en ook betrouwbaarder als je iemand met een (ontzettend) leuk gesprek laat merken dat het klikt.
  donderdag 18 november 2004 @ 18:17:35 #242
39510 R2cksson
pi_23406837
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:16 schreef Night-Reveller het volgende:

[..]

Wat zijn handtastelijkheden in jouw ogen eigenlijk? Waarschijnlijk ligt bij jou de grens namelijk een stuk lager dan bij mij.
Ligt het aan mij of ben je echt een beetje achtergebleven?

www.vandale.nl was het toch?
pi_23406840
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:16 schreef Night-Reveller het volgende:
Waarschijnlijk ligt bij jou de grens namelijk een stuk lager dan bij mij.
Jij laat je op een barkruk uitwonen door elke willekeurige dronkaard?
pi_23406869
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:16 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ja, het geeft totaal geen (positieve) toegevoegde waarde aan het gesprek. Het is dan net alsof iemand wanhopig probeert een casanova te zijn. Ik vind het indrukwekkender en ook betrouwbaarder als je iemand met een (ontzettend) leuk gesprek laat merken dat het klikt.
Casanova verleidde juist door woorden en niet door als een amoebe aan iemand vast te plakken...
Woorden zeggen wat over hoe je bent, een hand die over haar billen gaat zeggen dat je een geile gozer bent die in 140 benamingen kan zeggen dat hij haar wil palen.
pi_23406923
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:17 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of ben je echt een beetje achtergebleven?

www.vandale.nl was het toch?
hand·tas·te·lijk (bn.)
1 de ander aanrakend zonder dat die dat wil

hand·tas·te·lijk·he·den (de ~ (mv.))
1 handgemeen, vechtpartij

Ja, duh! Aanraken zonder dat die dat wil is uiteraard iets wat niet kan....In dat geval stop ik er ook mee. Maar die indruk krijg ik hoogstzelden.

Aanraken zie ik als een vorm van vertrouwen kweken. Iets wat je niet verbaal kan communiceren. Dit doe ik altijd; mannen, vrouwen, dik of dun.
  donderdag 18 november 2004 @ 18:24:36 #246
39510 R2cksson
pi_23406949
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:22 schreef Night-Reveller het volgende:

[..]

Ja, duh! Aanraken zonder dat die dat wil is uiteraard iets wat niet kan....In dat geval stop ik er ook mee. Maar die indruk krijg ik hoogstzelden.

Aanraken zie ik als een vorm van vertrouwen kweken. Iets wat je niet verbaal kan communiceren. Dit doe ik altijd; mannen, vrouwen, dik of dun.
Hoe weet jij dat ze dat wil? Ben je ook nog zo een die wel eventjes denkt voor een vrouw, omdat hij toch beter weet wat ze wil?

Ik heb verbaal vaak genoeg vertrouwen gekweekt. Ik denk dat het echt aan jou ligt hoor...
pi_23406958
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:22 schreef Night-Reveller het volgende:
Is het niet zo dat je communicatief niet zo sterk bent en daarom overgaat op lichamelijk contact.
Net zoals mensen die niet goed dingen kunnen verwoorden er meteen op los slaan?
pi_23407004
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij laat je op een barkruk uitwonen door elke willekeurige dronkaard?
Nou nou nou, niet zo negatief Als een homo een hand op mijn knie leg, vind ik dat echt niet erg hoor. Verbaal kan ik het dan ook wel af om te zeggen dat ik hetero ben....maar de clou is als je door aanraking laat weten, dat zijn sexuele geaardheid niet erg is. Hand op zijn schouder, zijn hand beetpakken, whatever.
pi_23407008
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:25 schreef Xebrozius het volgende:
Is het niet zo dat je communicatief niet zo sterk bent en daarom overgaat op lichamelijk contact.
Net zoals mensen die niet goed dingen kunnen verwoorden er meteen op los slaan?
Dat denk ik eigenlijk ook..
Als iemand handtastelijk is weet ik ook altijd meteen dat ze voor mij te makkelijk (scoorbaar) zijn
  donderdag 18 november 2004 @ 18:29:33 #250
39510 R2cksson
pi_23407012
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:25 schreef Xebrozius het volgende:

quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:09 schreef R2cksson het volgende:

...vind jij dat wel nodig, dan komt dat bij mij over als een gebrek aan verbaal vermogen. .
Toch opmerkelijk, dat er meerdere users zo over denken...

Ik begin langzaamaan toch tot een conclusie te komen op deze manier...
pi_23407043
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:24 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ze dat wil? Ben je ook nog zo een die wel eventjes denkt voor een vrouw, omdat hij toch beter weet wat ze wil?

Ik heb verbaal vaak genoeg vertrouwen gekweekt. Ik denk dat het echt aan jou ligt hoor...
Hahaha, nou wordt ie goed. Ik vind het steeds leuker worden. Ik kan het eerste precies ook zo tegen jou gebruiken; "Hoe weet jij dat ze dat niet willen? Ben je ook nog zo een die wel eventjes denkt voor een vrouw, omdat jij toch beter weet wat ze wil?"
pi_23407056
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:29 schreef Night-Reveller het volgende:
maar de clou is als je door aanraking laat weten, dat zijn sexuele geaardheid niet erg is. Hand op zijn schouder, zijn hand beetpakken, whatever.
Ik ga nooit meer een homo een hand schudden want dan pak ik zijn hand beet en maak ik mijn sexuele geaardheid kenbaar.
Mijn god, nooit geweten dat het leven zo gecompliceerd in elkaar stak...
pi_23407068
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:29 schreef R2cksson het volgende:

[..]

[..]

Toch opmerkelijk, dat er meerdere users zo over denken...

Ik begin langzaamaan toch tot een conclusie te komen op deze manier...
ehhh, je quote jezelf jongeman
pi_23407094
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:33 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik ga nooit meer een homo een hand schudden want dan pak ik zijn hand beet en maak ik mijn sexuele geaardheid kenbaar.
Eh pas op he! Wel eerst vragen of je zijn handen mag schudden, anders is het handtastelijk!
  donderdag 18 november 2004 @ 18:35:58 #255
39510 R2cksson
pi_23407100
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:32 schreef Night-Reveller het volgende:

[..]

Hahaha, nou wordt ie goed. Ik vind het steeds leuker worden. Ik kan het eerste precies ook zo tegen jou gebruiken; "Hoe weet jij dat ze dat niet willen? Ben je ook nog zo een die wel eventjes denkt voor een vrouw, omdat jij toch beter weet wat ze wil?"
Nee, ik begin mijn gesprek niet met het onbedoeld laten blijken van mijn beperkingen.

Als een vrouw aangeraakt wil worden en ze wordt niet aangeraakt, vind ik dat minder storend dan wanneer ze wordt aangeraakt en het niet wil. Maar als ook dat kleine beetje inlevingsvermogen teveel is voor jou...
pi_23407127
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:11 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Rrrright.... En als je met veel mannen naar bed gaat word je zeker super-uber-mega-slet genoemd.
Rustig rustig, ik scheer niet alle mannen hierbij over 1 kam..

Die mannen die wel zo zijn dat ze je meteen in je kont knijpen en dan een opmerking krijgen omdat je daar niet van gediend zijn, zijn imo (gelukkig) niet representatief voor "de man" maar dat zijn nou net wel de types die met het woordje slet smijten als ze (voor de 100e keer ofzo) achter het net vissen.
  donderdag 18 november 2004 @ 18:38:02 #257
39510 R2cksson
pi_23407129
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:34 schreef Night-Reveller het volgende:

[..]

ehhh, je quote jezelf jongeman
Het was om aan te geven dat ik op 1 lijn zat met [betreffende user]. Maar dat je dat niet snapt kon ik niet weten. Sorry.
  donderdag 18 november 2004 @ 18:41:16 #258
67978 HenryHill
pi_23407175
Tering zeg, waar gaat dit nou eigenlijk helemaal over... Kijk, dat je iemand niet vol in d'r tieten of in z'n kruis grijpt, daar is iedereen het toch hopelijk wel mee eens. Maar je versierpoging in de disco/kroeg staat of valt echt niet met het feit dat je een hand op d'r schouder legt om d'r dicht genoeg bij je te krijgen zodat je wat in d'r oor kan schreeuwen...
pi_23407184
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:35 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Nee, ik begin mijn gesprek niet met het onbedoeld laten blijken van mijn beperkingen.

Als een vrouw aangeraakt wil worden en ze wordt niet aangeraakt, vind ik dat minder storend dan wanneer ze wordt aangeraakt en het niet wil. Maar als ook dat kleine beetje inlevingsvermogen teveel is voor jou...
Aanraken is echt niet meteen handtastelijk zijn en vrouwen zijn echt niet allemaal hulpeloze wezentjes die zelf niet hun bekkie kunnen open trekken als iets ze niet bevalt. Mag ik als vrouw gewoon lekker zelf bepalen wat ik te ver vind gaan? Ja? Dank je wel!
pi_23407188
Er is nogal een verschil tussen subtiel fysiek contact wanneer het klikt met iemand, en zomaar aan mensen gaan lopen graaien in een discotheek ofzo. Dat tweede gebeurt me amper en doe ik al helemaal niet. Maar er zijn bijna geen meiden die ik redelijk tot goed ken waarmee ik niet af en toe lichamelijk contact. Dat heeft niets te maken met je verbale vermogen in negatieve zin, want je gebruikt altijd lichaamstaal. Als je altijd afstandelijk doet is dat ook een signaal. Ik heb het hier dus niet over onbekenden, voor de duidelijkheid.

Iemand op een positieve manier aanraken is gewoon iets heel natuurlijks, tenzij het duidelijk niet gewenst is. Maar daar kan ik me weinig bij voorstellen, met uitzondering van simpelweg kansloze figuren (vrouwen of mannen ) die sowieso triest zijn. Ik denk dat daar dan ook de kern van het 'probleem' ligt, dat soort figuren zijn sowieso prutsers, dus zodra ze iemand aanraken is het ongewenst. Tja, dat wil niet zeggen dat het niet gewaardeerd wordt als je een hand op iemands schouder of heup legt hoor. Lijkt me toch dat een normaal mens wel kan aanvoelen wanneer dat wel of neit kan, maar het zal aan mij liggen. Als je iemand een minuut kent is dat anders, maar dat lijkt me niet waar het hier om draait want dat spreekt voor zich.
  donderdag 18 november 2004 @ 18:43:14 #261
39510 R2cksson
pi_23407203
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:41 schreef HenryHill het volgende:
Tering zeg, waar gaat dit nou eigenlijk helemaal over... Kijk, dat je iemand niet vol in d'r tieten of in z'n kruis grijpt, daar is iedereen het toch hopelijk wel mee eens. Maar je versierpoging in de disco/kroeg staat of valt echt niet met het feit dat je een hand op d'r schouder legt om d'r dicht genoeg bij je te krijgen zodat je wat in d'r oor kan schreeuwen...
Als de persoon tegenover je echt geinteresseerd is, dan buigt ze zich wel naar je toe met haar oor. Doet ze dat niet, dan heb je blijkbaar het sein om de missie af te blazen gemist. Dan ga je dus opdringerig doen door haar aan te raken.
  donderdag 18 november 2004 @ 18:46:19 #262
39510 R2cksson
pi_23407252
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

Aanraken is echt niet meteen handtastelijk zijn en vrouwen zijn echt niet allemaal hulpeloze wezentjes die zelf niet hun bekkie kunnen open trekken als iets ze niet bevalt. Mag ik als vrouw gewoon lekker zelf bepalen wat ik te ver vind gaan? Ja? Dank je wel!
Lees eens goed voor je begint te blazen pussycat.

Wat is negatiever:

• Een meid die aangeraakt wil worden, maar dat niet wordt.

of

• Een meid die aangeraakt wordt en daar niet van gediend is.

Mag jij invullen.
  • Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
    pi_23407269
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:35 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Geweldig! We zitten lekker in een bekrompen circeltje te ouwehoeren.

Ik ga zo een hapje eten en hou er over op, want het blijft toch altijd jouw woord tegen de mijne. Wel geef ik nog even een samenvatting van mijn reactie op de TS en andere berichten:
    * Ik heb gemerkt dat een hand op een dij of rug slechts hoogszelden als onprettig wordt ervaren
    * Ik mag graag lichaamscontact maken, omdat ik me daar prettig bij voel. Ik doe dit dan ook bij iedereen, bij mooie vrouwen, maar ook mijn oma, moeder, nichtje, vrienden, vriendinnen van vrienden etc.
    * Lichaamstaal is een communicatiemiddel, net als praten. Mits goed toegepast wordt het als niet storend ervaren, maar als een extra tool om te communiceren.

Ik kan het R2cksson dan ook aanraden om het eens te doen.

en voorts is mijn mening ook irrelevant

Eet smakelijk!
      donderdag 18 november 2004 @ 18:48:03 #264
    67978 HenryHill
    pi_23407282
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:43 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Als de persoon tegenover je echt geinteresseerd is, dan buigt ze zich wel naar je toe met haar oor. Doet ze dat niet, dan heb je blijkbaar het sein om de missie af te blazen gemist. Dan ga je dus opdringerig doen door haar aan te raken.
    Dan gok ik dat de keren dat jij het hebt gedaan het door haar als opdringerig werd beschouwd en dat je daarom zo'n uitgesproken mening hebt op dit punt. Ik weet niet hoe jij dat doet, maar zover ik me kan herinneren is er bij mij nog geeneen meid geweest die dit storend vond.

En ik ga alleen van actieve signalen uit bij vrouwen, nooit van het ontbreken van een positief signaal.
      donderdag 18 november 2004 @ 18:49:01 #265
    39510 R2cksson
    pi_23407300
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:41 schreef heiden6 het volgende:
    Lijkt me toch dat een normaal mens wel kan aanvoelen wanneer dat wel of neit kan, maar het zal aan mij liggen. Als je iemand een minuut kent is dat anders, maar dat lijkt me niet waar het hier om draait want dat spreekt voor zich.
    Zoals in de OP duidelijk te lezen is, gaat het hier om die figuren die dat dus na 1 minuut met een meid praten doen. 'Subtiel' hun hand op haar zij leggen... Nee, niks subtiels aan, gewoon een beetje gebrekkig in de verbale omgang.

Zodra je iemand al wat langer kent, dan is het hele verhaal anders, maar daar gaat het nu absoluut niet om.
      donderdag 18 november 2004 @ 18:51:20 #266
    39510 R2cksson
    pi_23407337
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:48 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En ik ga alleen van actieve signalen uit bij vrouwen, nooit van het ontbreken van een positief signaal.
    Moet jij weten, maar ik ga een meid niet beffen omdat ze daar misschien zin in zou kunnen hebben.
      donderdag 18 november 2004 @ 18:52:07 #267
    39510 R2cksson
    pi_23407357
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:47 schreef Night-Reveller het volgende:

[..]

* Ik mag graag lichaamscontact maken, omdat ik me daar prettig bij voel. Ik doe dit dan ook bij iedereen, bij mooie vrouwen, maar ook mijn oma, moeder, nichtje, vrienden, vriendinnen van vrienden etc.
    En je bent een dameskapper?
    pi_23407360
    hmm

Pussycat genoemd worden vind ik een stuk beledigender dan een hand op mijn schouder en R2cksson, ik weet niet hoe het daar bij jou is, maar hier is de wereld gewoon in kleur hoor!
      donderdag 18 november 2004 @ 18:54:38 #269
    67978 HenryHill
    pi_23407391
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:51 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Moet jij weten, maar ik ga een meid niet beffen omdat ze daar misschien zin in zou kunnen hebben.
    Pfff... hoe krijg je het voor elkaar om zo'n onzinnige vergelijking te maken...

Mijn punt was dus: als zij niet automatisch op 10 cm van je hoofd af gaat staan als je d'r wat wilt vertellen, betekent nog niet meteen dat ze je een stalker of een creep vind.
      donderdag 18 november 2004 @ 18:54:58 #270
    39510 R2cksson
    pi_23407398
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:52 schreef MarMar het volgende:
    hmm

Pussycat genoemd worden vind ik een stuk beledigender dan een hand op mijn schouder en R2cksson, ik weet niet hoe het daar bij jou is, maar hier is de wereld gewoon in kleur hoor!
    Je draait om mijn vraag heen.
    pi_23407435
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:54 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Je draait om mijn vraag heen.
    O, nu kan je opeens niet meer zelf conclusies trekken?

Mijn wereld is in kleur, oftewel, niet zo zwart wit van aanraken is altijd fout... ik heb hier al meerdere malen gezegd dat er verschillende manieren van aanraken zijn en ik heb ook al meerdere malen gezegd wat mijn reacties in verschillende situaties zouden zijn, dus waar bazel je over.

Als een vrouw niet aangeraakt wil worden en meteen over de zeik is als ze een hand op haar schouder voelt vind ik haar een aanstelster en als een vrouw wel aangeraakt wil worden en dat gebeurt niet heeft ze pech, daar heb je mijn antwoord.
      donderdag 18 november 2004 @ 18:59:20 #272
    39510 R2cksson
    pi_23407464
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:54 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Pfff... hoe krijg je het voor elkaar om zo'n onzinnige vergelijking te maken...

Mijn punt was dus: als zij niet automatisch op 10 cm van je hoofd af gaat staan als je d'r wat wilt vertellen, betekent nog niet meteen dat ze je een stalker of een creep vind.
    Ik denk dat jij dan maar eens wat meer boekjes moet lezen over het gebruik van lichaamstaal...
      donderdag 18 november 2004 @ 19:01:22 #273
    39510 R2cksson
    pi_23407495
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:57 schreef MarMar het volgende:

[..]

O, nu kan je opeens niet meer zelf conclusies trekken?

Mijn wereld is in kleur, oftewel, niet zo zwart wit van aanraken is altijd fout... ik heb hier al meerdere malen gezegd dat er verschillende manieren van aanraken zijn en ik heb ook al meerdere malen gezegd wat mijn reacties in verschillende situaties zouden zijn, dus waar bazel je over.

Als een vrouw niet aangeraakt wil worden en meteen over de zeik is als ze een hand op haar schouder voelt vind ik haar een aanstelster en als een vrouw wel aangeraakt wil worden en dat gebeurt niet heeft ze pech, daar heb je mijn antwoord.
    Heb jij een opleiding gehad? Of ben je huisvrouw?
    pi_23407540
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:52 schreef R2cksson het volgende:

[..]

En je bent een dameskapper?
    ik wachtte nog even op een reactie, maar deze is niet zo bijster intellegent. Laat vertrekken met de opmerking: "Winning a discussion on the internet is like winning the paralympics, even if you win, you're still retarded".

Veel plezier met je discussie R2cksson
    pi_23407557
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:01 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Heb jij een opleiding gehad? Of ben je huisvrouw?
    Hoezo of?
    Is het tegenwoordig een schande om, zelfs als je opgeleid bent, thuis te zijn voor je kind?

Kleur beste man, kleur zwart wit is saai en onduidelijk.
    pi_23407563
    R2cksson, ik merk in dit topic dat jij een vrouw of een meisje ziet als een object met een groot rechthoekig vlak erom heen waarin een man niet zou mogen komen. Kom op zeg, de mensen die ik ken -en daarbij dus ook aanraak, ik kom dus binnen hun rechthoekig vlak- vinden dat echt niet erg. Als ze dat wel erg vinden, vind ik het erg matig van ze dat ze dat niet zeggen. Hieruit maak ik dus op dat ze het niet erg vinden om aangeraakt te worden.
    pi_23407607
    gewoon de muziek overal wat zachter zeggen er problemo opgelost
    Azwethinkweiz
      donderdag 18 november 2004 @ 19:08:42 #278
    39510 R2cksson
    pi_23407632
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

Hoezo of?
    Is het tegenwoordig een schande om, zelfs als je opgeleid bent, thuis te zijn voor je kind?

Kleur beste man, kleur zwart wit is saai en onduidelijk.
    Geen opleiding dus. .
      donderdag 18 november 2004 @ 19:08:56 #279
    67978 HenryHill
    pi_23407640
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:59 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dan maar eens wat meer boekjes moet lezen over het gebruik van lichaamstaal...
    Je bent het niet met me eens?

Weet je wat, als jij tijdens je versierpogingen nou zorgt dat je zo min mogelijk dingen doet die verkeerd opgevat kunnen worden en zorgt dat je vooral niet de indruk wekt dat je uberhaupt aan het versieren bent, dan blijf ik het gewoon op mijn manier doen.

p.s. Lullig he, neem je het voor de vrouwen op en denk je ze te helpen, komt het hele verhaal keihard terug in je gezicht. Ik durf te wedden dat dit niet de eerste keer is, sommige mensen trekken het nl. aan.
      donderdag 18 november 2004 @ 19:10:56 #280
    39510 R2cksson
    pi_23407680
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:05 schreef Carport het volgende:
    de mensen die ik ken
    Lees de OP.

Het gaat over een tweetal mensen, een vrouw en een man, die elkaar een minuut kennen.

Zo moeilijk is het toch allemaal niet he?!
    pi_23407738
    Dan nog, aanraken van vrouwen is toch niet verboden? Als ik iemand die ik niet ken tegenkom, dan doe ik gewoon zoals ik altijd doe. En ja, als ik dan iets wil zeggen en die ander hoort mij niet, dan zal ik best wel eens een keer mijn hand op iemand z'n schouder leggen, of iemand z'n arm vastpakken. Daar is toch niks mis mee?

Of denk ik nou te simpel
    pi_23407759
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:08 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Geen opleiding dus. .
    Oke here goes
    havo
    hbo frans
    een aantal papiertjes in de horeca
    1 jaar ontwikkelingspsychologie aan de OU, mee gestopt wegens te druk met mammazijn

Moet je de gemiddelde uitslag van mijn iq-testen ook nog weten?

Jij hebt een grote mond over hoe je vrouwen zou moeten behandelen, ik zal het je vertellen, met respect kom je een eind en dat zit meer in je denkbeelden dan in of je nu wel of niet af en toe een hand op iemands schouder legt. Dan kan je een grote mond hebben over andere mannen, maar op dat punt laat jij nogal wat te wensen over.

Overigens is mijn ervaring dat echt intelligente mensen niet zo ontzettend rechtlijnig denken als jij.
      donderdag 18 november 2004 @ 19:15:09 #283
    39510 R2cksson
    pi_23407774
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:08 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Je bent het niet met me eens?

Weet je wat, als jij tijdens je versierpogingen nou zorgt dat je zo min mogelijk dingen doet die verkeerd opgevat kunnen worden en zorgt dat je vooral niet de indruk wekt dat je uberhaupt aan het versieren bent, dan blijf ik het gewoon op mijn manier doen.

p.s. Lullig he, neem je het voor de vrouwen op en denk je ze te helpen, komt het hele verhaal keihard terug in je gezicht. Ik durf te wedden dat dit niet de eerste keer is, sommige mensen trekken het nl. aan.
    Nee, lichaamstaal moet je kunnen lezen. Jij kan het blijkbaar niet, want je blijft doorzetten nadat je eigenlijk al is duidelijk gemaakt dat het niet gewenst is.

Je moet kijken naar onbewuste handelingen van een persoon, dat ze niet dichterbij leunt is omdat ze niet luistert of omdat ze dat gewoonweg niet wil.

Het komt keihard terug in mijn gezicht? Ik kom voor vrouwen op?

Er werden 2 vragen gesteld aan het begin van deze topic. Dat jullie die niet gewoonweg kunnen beantwoorden ligt dus aan mij?
    pi_23407821
    Even voor de duidelijkheid, je bedoelde deze twee vragen?

Inmiddels is dan toch wel duidelijk dat jij daar heel anders over denkt dan andere users hier?
    pi_23407840
    Overigens, meneer de morraalridder, vrouwen zijn ook net mensen, soms vinden ze ongecompliceerde seks ook leuk voor 1 nacht met iemand die ze niet zo goed kennen, je doet net alsof vrouwen seksloze wezens zijn die er nooit van gediend zijn om eens versierd te worden.

Zoals ik al eerder zei, zelfs al heb ik een vriend of zou ik als ik die niet had niet op die persoon vallen, een poging wagen is niet verboden, zolang het geen drammen wordt als ik laat blijken dat ik niet meer wil dan gewoon een gesprekje.
    pi_23407867
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:14 schreef MarMar het volgende:
    Overigens is mijn ervaring dat echt intelligente mensen niet zo ontzettend rechtlijnig denken als jij.
    Toen kende je mij nog niet .
    pi_23407914
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:19 schreef KastagnetteNova het volgende:

[..]

Oei pas op hoor, straks wordt dit gezien als een versierpoging en dan wordt R2nogwat boos.
    pi_23407931
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:19 schreef KastagnetteNova het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken?
      donderdag 18 november 2004 @ 19:21:50 #289
    67978 HenryHill
    pi_23407934
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:15 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Nee, lichaamstaal moet je kunnen lezen. Jij kan het blijkbaar niet, want je blijft doorzetten nadat je eigenlijk al is duidelijk gemaakt dat het niet gewenst is.

Je moet kijken naar onbewuste handelingen van een persoon, dat ze niet dichterbij leunt is omdat ze niet luistert of omdat ze dat gewoonweg niet wil.
    Ik zit me net te bedenken dat je inderdaad gelijk hebt. Als een meisje bij jou niet direct naar voren leunt als ze de indruk krijgt dat je wat wil gaan zeggen, betekent dat idd dat ze je niet wil.
    quote:
    Het komt keihard terug in mijn gezicht? Ik kom voor vrouwen op?

Er werden 2 vragen gesteld aan het begin van deze topic. Dat jullie die niet gewoonweg kunnen beantwoorden ligt dus aan mij?
    De laatste pagina of anderhalf ging erover of sporadisch een onschuldige plek zoals schouder of arm aanraken wel of niet als ongewenst werd beschouwd. Jij liep voorop met schreeuwen dat vrouwen dat per definitie niet willen, terwijl er al enkele meiden het tegendeel hebben laten merken. Dat noem ik redelijk in-yer-face, ja.

Anyway, dit topic zit zo dicht, waarschijnlijk. En ik zie er momenteel ook weinig heil in om 'm voort te zetten, dusse
      donderdag 18 november 2004 @ 19:21:52 #290
    39510 R2cksson
    pi_23407936
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:18 schreef MarMar het volgende:
    Overigens, meneer de morraalridder, vrouwen zijn ook net mensen, soms vinden ze ongecompliceerde seks ook leuk voor 1 nacht met iemand die ze niet zo goed kennen, je doet net alsof vrouwen seksloze wezens zijn die er nooit van gediend zijn om eens versierd te worden.
    Denk jij dat ik nog nooit heb geneukt om het neuken? Denk jij dat ik mij nog nooit heb laten neuken omdat die persoon gewoon zin had om te neuken en niet meer?

Ik houd er in deze soort topics liever mijn mond over, want het is irrelevante informatie. Moeilijk he, lezen.
    pi_23407953
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:21 schreef Carport het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken?
    Gatverdamme, kan ik nu nooit ergens de pimp uithangen zonder last te hebben van mannelijke, danwel vrouwelijke handtastelijkheden .
    pi_23407958
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:21 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Denk jij dat ik nog nooit heb geneukt om het neuken? Denk jij dat ik mij nog nooit heb laten neuken omdat die persoon gewoon zin had om te neuken en niet meer?

Ik houd er in deze soort topics liever mijn mond over, want het is irrelevante informatie. Moeilijk he, lezen.
    Foei, vrouwen aanraken die je niet goed kent, hoe kun je!
    pi_23407974
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oei pas op hoor, straks wordt dit gezien als een versierpoging en dan wordt R2nogwat boos.
    Vrees niet, ik versier geen uitgescheurde vrouwen .
      donderdag 18 november 2004 @ 19:24:20 #294
    39510 R2cksson
    pi_23407994
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:21 schreef HenryHill het volgende:

Jij liep voorop met schreeuwen dat vrouwen dat per definitie niet willen,
    Ik zeg dat het niet de bedoeling is. Groot verschil, maar niet groot genoeg voor jou om te zien...
    pi_23407999
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:22 schreef KastagnetteNova het volgende:

[..]

Gatverdamme, kan ik nu nooit ergens de pimp uithangen zonder last te hebben van mannelijke, danwel vrouwelijke handtastelijkheden .
    Sorry, sorry, ik bedoelde er niks mee. Ik zal voortaan opletten.
    Wel fijn dat je dat even aangeeft trouwens.
    pi_23408012
    Ooit een keer een feest gehad, begint er een ventje van 2 koppen kleiner tegen me aan te rijden.. mijn reactie: Jongetje, je piemel prikt in mijn knieholte..... kon die niet echt op prijs stellen geloof ik
    At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
    pi_23408025
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:23 schreef KastagnetteNova het volgende:

[..]

Vrees niet, ik versier geen uitgescheurde vrouwen .
    et was een knipje en is netjes weer gehecht, zie/voel je niets meer van

Owjee, dan moet je maar geen kindjes maken dan in the future
    pi_23408056
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:25 schreef requiem4adream het volgende:
    Ooit een keer een feest gehad, begint er een ventje van 2 koppen kleiner tegen me aan te rijden.. mijn reactie: Jongetje, je piemel prikt in mijn knieholte..... kon die niet echt op prijs stellen geloof ik
    Hahaha!! klasse

Dat is toch meer humor dan dat het reden is om te klagen of niet dan!
      donderdag 18 november 2004 @ 19:27:33 #299
    39510 R2cksson
    pi_23408077
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:25 schreef requiem4adream het volgende:
    1 ontopic reactie per pagina is okay .
    pi_23408115
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 19:25 schreef MarMar het volgende:
    et was een knipje en is netjes weer gehecht, zie/voel je niets meer van
    Hou nu maar op, ik zei toch al dat ik niet wilde .
    pi_23408151
    Hierover discusseren is Vet kansloos.
    Het verschilt van persoon tot persoon van welke signalen ze oppikken en welke niet...
    Als je iemand in een café in 1 minuut versiert, betekent dat niet dat je goeie versierskills hebt, het betekent gewoon dat die chick op dat moment geil is en dat ze jou op het eerste gezicht wel ziet zitten.
    Het echte versieren, het opwekken van verliefdheid, gebeurt nauwelijks tot nooit in uitgaansgelegenheden. Dat gebeurt in dagelijkse omgang... waarbij je elkaar goed leert kennen en waar je de mogelijkheid hebt om je ziel te laten zien.
    Anyway, hierover een discussie voeren is voor kanslozen... Een topic openen al helemaal
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')