Zou heel handig zijn.quote:Op maandag 15 november 2004 00:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Deze dame doet er een uurtje over en je zit dichtbij.
Meerijden?

Hehe, nodigen we een groep Moslims ofzo uit als tegenstander.quote:Op maandag 15 november 2004 00:45 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Paintballen. 1 keer gedaan. Best leuk. Beetje oorlogszuchtig wel.

en dan echte kogels gebruiken die door die pakken heen kunnenquote:Op maandag 15 november 2004 01:22 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hehe, nodigen we een groep Moslims ofzo uit als tegenstander.

Toen ik nog in Vietnam zat, dat waren pas tijden.quote:Op maandag 15 november 2004 01:43 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
en dan echte kogels gebruiken die door die pakken heen kunnen

die is geinigquote:Op maandag 15 november 2004 01:57 schreef Adelante het volgende:
ik weet er nog wel 2 anders
[afbeelding]

quote:Op maandag 15 november 2004 00:37 schreef Aventura het volgende:
Leuke (matige) grap:
'hallo mannen, schieten maar, ik ben Aventura'. En dan van, die jongens haar overhoop schieten: modje down!!! Kom ik tevoorschijn en dan ik zo van: 'hahaha niet waar ik ben Aventura en dat was mijn zus'.
![]()

Yeah.quote:Op maandag 15 november 2004 11:14 schreef Ripley het volgende:
Paintballen! Dat lijkt me te gek!
Count me in![]()

Ze zijn net gesloten.quote:Op maandag 15 november 2004 12:19 schreef mvt het volgende:
Wanneer sluiten de inschrijvingen?? (ivm met reserveren dus) moet er nog over na denken. Tis allemaal rond de verjaardagen van mijn moeder, mijn oma en mijn broer ( ennatuurlijk A en C). Dus het is even afwachten welke verplichtingen ik heb.

check je mail trouwens even. Zit ziek thuis en verveel mequote:Op maandag 15 november 2004 12:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ze zijn net gesloten..

trouwens, ik zie niet dat het gesloten isquote:Op maandag 15 november 2004 12:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ze zijn net gesloten..

Gelukkig was ik net op tijdquote:Op maandag 15 november 2004 12:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ze zijn net gesloten..

Ja. Mail me maar op thegenieii@hotmail.com. Die andere zijn niet webbased.quote:Op maandag 15 november 2004 12:24 schreef mvt het volgende:
[..]
check je mail trouwens even. Zit ziek thuis en verveel me

Vet.quote:Op maandag 15 november 2004 12:26 schreef ShaoliN het volgende:
Lijkt me wel leuk. Is ook dichtbij. Denk er evevn over na.![]()

was al gemailed daar naartoequote:Op maandag 15 november 2004 12:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja. Mail me maar op thegenieii@hotmail.com. Die andere zijn niet webbased.
quote:Op maandag 15 november 2004 12:27 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Vet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |