quote:Op maandag 15 november 2004 21:29 schreef nikky het volgende:
[..]Alvast noteerd:
*Zweepjes meenemen naar de Trut*

Dan verkondig je gewoon op het forum dat jij, Aventura, lesbisch bent, veel post daarover in elk subforum, veel geile foto's overal op het forum zet, alle mannen opfok er helemaal gek mee maakt en zegt dat je wel even een showtje weggeeft met een willekeurige fok dame op de meet.quote:Op maandag 15 november 2004 17:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar dat werkt dus niet als oorlogstactiek :'(

Oja. Want ik ben lesbisch. Las ik in de >>> Mededeling<<<< van Nikky. Daarnet.quote:Op maandag 15 november 2004 21:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Aventura zou mijn nooit pijn doen
Behalve met Zweepjes enzo

vanuit vlaardingen, 99% zeker dat ik de auto neem. Kunnen er nog 4 meerquote:Op maandag 15 november 2004 19:48 schreef VeerMans het volgende:
[..]
met den trein of de auto?

Alle mannen kijken om en knallen vol tegen een boom aanquote:Op maandag 15 november 2004 21:32 schreef mvt het volgende:
[..]
Dan verkondig je gewoon op het forum dat jij, Aventura, lesbisch bent, veel post daarover in elk subforum, alle mannen opfok er helemaal gek mee maakt en zegt dat je wel even een showtje weggeeft met een willekeurige fok dame op de meet.
En dan als eenmaal het paintballen begonnen is roep je keihard : "Kijk, daar is Aventura, die geile lesbische mod die straks een showtje weggeft. "
En dan wijs je naar je zus, alle mannen storten zich op haar en jij loopt naar de vlag.

Wat een grap! (matig)quote:Op maandag 15 november 2004 21:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Geil.. En dan andere vrouwen slaan en dan zeggen: Sorry... Hetero

quote:Op maandag 15 november 2004 21:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oja. Want ik ben lesbisch. Las ik in de >>> Mededeling<<<< van Nikky. Daarnet.

Of, we geven 50 cent aan zo'n lesboquote:Op maandag 15 november 2004 21:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat een grap! (matig)

Het is opzich wel een tactiek. Dan gaan wij (ook Nikky) schunnig doen tijdens het paintballen. Ik bedoel echt schunnig. En dan dat de mannen helemaal nerveus worden. En dat we ze dan voor hun harses knallen. En dan winnen wij lekker.quote:Op maandag 15 november 2004 21:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja.. En omdat jij uit de kast kwam kwam ik meteen mee

wordt het plaatselijk toch een witte winterquote:Op maandag 15 november 2004 21:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Alle mannen kijken om en knallen vol tegen een boom aan

quote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is opzich wel een tactiek. Dan gaan wij (ook Nikky) schunnig doen tijdens het paintballen. Ik bedoel echt schunnig. En dan dat de mannen helemaal nerveus worden. En dat we ze dan voor hun harses knallen. En dan winnen wij lekker.

Niks meer aan doen zou ik zeggen, kat in het bakkie!quote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat een tactiek...
We gaan gewoon Nikky uitkleden

quote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat een tactiek...
We gaan gewoon Nikky uitkleden

I'm inquote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is opzich wel een tactiek. Dan gaan wij (ook Nikky) schunnig doen tijdens het paintballen. Ik bedoel echt schunnig. En dan dat de mannen helemaal nerveus worden. En dat we ze dan voor hun harses knallen. En dan winnen wij lekker.

quote:Op maandag 15 november 2004 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niks meer aan doen zou ik zeggen, kat in het bakkie!

In een oorlog zijn er altijd slachtoffersquote:Op maandag 15 november 2004 21:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
sorry Nikky, maar het kan niet anders.

Ja, maar nu met onze gewijzigde tactiek komen ze ws. op een paysitequote:Op maandag 15 november 2004 21:41 schreef Adelante het volgende:
Komen de foto's online in +![]()

70% voor mij.. 30% voor jouquote:Op maandag 15 november 2004 21:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar nu met onze gewijzigde tactiek komen ze ws. op een paysite![]()

geen probleem, denk dat mannelijk fok! wel wil sponsorenquote:Op maandag 15 november 2004 21:43 schreef Aventura het volgende:

quote:Op maandag 15 november 2004 21:43 schreef Aventura het volgende:
[..]

Ik hoef Aventura & Nikky niet te sponsoren.quote:Op maandag 15 november 2004 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen probleem, denk dat mannelijk fok! wel wil sponsoren![]()

doe het dan voor DePresident en Petre86quote:Op maandag 15 november 2004 21:46 schreef boebiedoe het volgende:
Ik hoef Aventura & Nikky niet te sponsoren..

Dan zoeken die armoedzaaiers maar een baan.quote:Op maandag 15 november 2004 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
doe het dan voor DePresident en Petre86

Laat ze ambtenaar wordenquote:Op maandag 15 november 2004 21:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan zoeken die armoedzaaiers maar een baan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |