thanks,quote:Op maandag 15 november 2004 16:39 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Is een soort van probleem tussen Valve en Vivendi
[..]
Het staat in het vorige topic ook beschreven wat probleem ongeveer is.
Dan is het toch lekker om te weten dat het warez tegen gaat, zodat niet een of andere joker met jouw key online aan het spelen is. Ik vind het wel een goede stap voor de anti piracy iig.quote:Op maandag 15 november 2004 16:40 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ja maar je betaald er hier geen 60 euro voor. En zonder registratie zou posten technisch moeilijk worden, of wel iedereen heeft er voordelen bij. Dat kan je over het registreren van Half-life niks zeggen.
Hoe vaak komt dat nou voor? Als de key in het boekje staat dat met de cd apart bewaard word, is het risico helemaal klein. Nu is de key in de binnenkant van het doosje geplakt en kan iedereen hem zo overschrijven. Risico word hier juist alleen maar groter.quote:Op maandag 15 november 2004 16:45 schreef dewd het volgende:
[..]
Dan is het toch lekker om te weten dat het warez tegen gaat, zodat niet een of andere joker met jouw key online aan het spelen is. Ik vind het wel een goede stap voor de anti piracy iig.
Dat is weer de stommiteit van de winkel, of diegene die de spellen in het vak zet. Ik zelf controleer altijd op cd-keys, en wanneer ze in het doosje geplakt zijn, haal ik ze er voorzichtig uit, en plak ze op het boekje of blaadje wat erbij zit.quote:Op maandag 15 november 2004 16:50 schreef Djaser het volgende:
[..]
Hoe vaak komt dat nou voor? Als de key in het boekje staat dat met de cd apart bewaard word, is het risico helemaal klein. Nu is de key in de binnenkant van het doosje geplakt en kan iedereen hem zo overschrijven. Risico word hier juist alleen maar groter.
Er zit geen boekje bij.quote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dat is weer de stommiteit van de winkel, of diegene die de spellen in het vak zet. Ik zelf controleer altijd op cd-keys, en wanneer ze in het doosje geplakt zijn, haal ik ze er voorzichtig uit, en plak ze op het boekje of blaadje wat erbij zit.
er zit een blaadje bij met uitleg over steam en de besturing. Daar heb ik hem opgeplaktquote:Op maandag 15 november 2004 16:57 schreef Djaser het volgende:
[..]
Er zit geen boekje bij.
Dus kort samengevat: een erg duur spel voor 60 euro, waarbij je een hoop registratie gezeik krijgt, slordig word omgegaan met de registratie key's, en geen boekje.
Drie van die problemen zijn met de illegale versie opgelost.
hl2 op de xbox is zooo 2003quote:Op maandag 15 november 2004 17:10 schreef peristilius het volgende:Xbox
Ik ben blij dat ie voor de xbox komt, geen registratie gezeik (hoop ik) en ik heb geen nieuwe pc nodig
als je hem nu snel voor-besteld bij www.dynabite.nl is ie ¤50quote:Op maandag 15 november 2004 16:59 schreef kikoooooo het volgende:
wat kost ie waar?
Bij de bart smit issie 60, is hij ergens bij een _echte_ winkel, geen webwinkel goedkoper?
quote:Op maandag 15 november 2004 17:49 schreef Ruis het volgende:
verdomme, FRS, E-plaza en Bart smit bij langs geweest...
[..]
Ja.quote:Op maandag 15 november 2004 18:37 schreef Vampz het volgende:
btw is het ooit wel eens voorgekomen dat zoveel mensen op een spel zaten te wachten, en dat ook zoveel mensen hun pc gaan upgraden voor dit spel?
Even als kleine misclaimer: dat is dus een nee.quote:Op maandag 15 november 2004 19:00 schreef pimpin het volgende:
En dat gezeik over, "nu ga ik dus wel warez downloaden he". Ja flikker toch op dat deed je dan anders ook en valt niet goed te praten, dit wordt gewoon 1 van de beste games ooit daar kunnen 5 min toch wel vanaf?
Inderdaad, en dat er al op verschillende fora zoveel gepost is over hl2, terwijl het spel nog niet eens uit isquote:Op maandag 15 november 2004 18:37 schreef Vampz het volgende:
btw is het ooit wel eens voorgekomen dat zoveel mensen op een spel zaten te wachten, en dat ook zoveel mensen hun pc gaan upgraden voor dit spel?
nou.. ja ok. Maar doom3 is volgens mij best wel een flop geworden. Hopelijk wordt hl2 dat nietquote:Op maandag 15 november 2004 19:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja.
Bij Doom 3.
Doom3 was gewoon doom3, het was te gehype-t, t spel heeft mij echt niet teleurgesteld...quote:Op maandag 15 november 2004 19:44 schreef Vampz het volgende:
[..]
nou.. ja ok. Maar doom3 is volgens mij best wel een flop geworden. Hopelijk wordt hl2 dat niet![]()
Ik heb geen CD en ik hoop het morgen toch wel te kunnen spelenquote:Op maandag 15 november 2004 20:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Oh, valt het trouwens zonder CD te spelen of flikken ze dat OOK nog eens?
www.gcshop.nl , 44 euro!quote:Op maandag 15 november 2004 17:43 schreef Vampz het volgende:
[..]
als je hem nu snel voor-besteld bij www.dynabite.nl is ie ¤50 [afbeelding]
Doom 3 is goed verkocht en iedereen die niet op de hype is meegelift heeft wel degelijk van t spel genotenquote:Op maandag 15 november 2004 19:44 schreef Vampz het volgende:
[..]
nou.. ja ok. Maar doom3 is volgens mij best wel een flop geworden. Hopelijk wordt hl2 dat niet![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 20:24 schreef Freel het volgende:
Redactie Rekenen:
Een veel verwacht computerspel, genaamd Half-Life 2, wordt gereleased op 16-11-2004 om 0:00 GMT-8. In Nederland gebruiken we GMT+1.
A.) Hoe laat Nederlandse tijd kan de betalende Nederlander het computerspel spelen?
uhm, ik hoop gewoon 12uur
B.) Hoe groot is de kans dat de release gaat verlopen zoals gepland? (bereken een percentage)
90%
C.) Waar ben jij op het bij vraag A. berekende tijdstip?
denk in bed, alhoewel ik wel benieuwd ben naar spel.
(neem het spel mee naar school, zodat ik daar kan spelen.)
gamespot is wrongquote:Op maandag 15 november 2004 20:31 schreef Minox het volgende:
op gamespot staat dat het nog een half uur duurt!!!!
er is zo te zien verwarring tussen noon en midnight...quote:Op maandag 15 november 2004 20:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
gamespot is wrong
quote:Op maandag 15 november 2004 20:45 schreef Freel het volgende:
Dit staat op www.planethalflife.com ;
Half-Life 2 will be released at midnight tonight, VALVe time (PST or GMT-8). This will be a simultaneous release.
Dat is de timer tot aan hun review van Half Life 2quote:Op maandag 15 november 2004 20:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
er is zo te zien verwarring tussen noon en midnight...
quote:Op maandag 15 november 2004 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:
A-0900 smorgens als ik het goed heb
B-95%
C- werk, as usual
quote:Op maandag 15 november 2004 20:51 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Dat is de timer tot aan hun review van Half Life 2
Daar heb ik 'm ook besteld. Iemand enig idee wanneer hun 'm gaan versturen?quote:Op maandag 15 november 2004 20:12 schreef Mazora het volgende:
[..]
www.gcshop.nl , 44 euro!
(nee geen spam, tis gewoon zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |