abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23322923
Vanavond m´n dvd-romspeler er maar even inbouwen. Ook vorige week een nieuw 19 inch schermpje gekocht, hopelijk komt die ook vandaag of morgen binnen. En daarna weken in afzondering leven (oh ja, en het spel nog aanschaffen uiteraard)
  maandag 15 november 2004 @ 11:17:47 #27
44882 niksweerd
Des te hoger, des te BimBam
pi_23324856
Wel minder dan, ik krijg men dvd tje ook vandaag, Maar kan dan nog niet gaan spelen. Vind het wel lache eingelijk dat iedereen zit te wachten te we kunnen gaan spelen. Zal erg druk worden daar bij steam, maar ach 25Gbit moet wel iets aan kunnen.
Mensen alvast veel game plezier!!!!!!!!!!!!!
Ik probeerde Coke te snuiven, maar de fles paste niet in mijn neus.
pi_23326715
Zijn er hier al mensen die hem vandaag gewoon in de winkel hebben kunnen kopen? en zo ja waar? En zullen er ook winkels (welke winkels??) zijn die vannacht eerder opengaan om HL2 te verkopen?
pi_23326986
quote:
Op maandag 15 november 2004 13:00 schreef newman1974 het volgende:
Zijn er hier al mensen die hem vandaag gewoon in de winkel hebben kunnen kopen? en zo ja waar? En zullen er ook winkels (welke winkels??) zijn die vannacht eerder opengaan om HL2 te verkopen?
als je het topic nou doorleest, Hij is al uit in de meeste winkels.
Bij de Bart Smit hebben wij hem op zaterdag binnen gekregen.
Je kan alleen pas vanaf morgen beginnen met spelen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  maandag 15 november 2004 @ 13:16:02 #30
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23326992
Ik heb hier nog een coupon liggen voor een gratis download vanwege min nieuwe ATI-kaart.

Heb net Steam geïnstalleerd en kan 3 Half-life 2 packages kiezen, alleen welke ik ook aanklik er wordt eerst om creditcard gegevens gevraagd en ik zie nergens de optie om mijn key die ik heb te activeren.

Weet iemand hoe het precies werkt met die voucher?

-edit- Al gevonden, zo simpel was het dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door Black-Hole op 15-11-2004 13:32:36 ]
  maandag 15 november 2004 @ 13:39:49 #31
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23327457
welke gewone winkel is er momenteel t goedkoopst mee?
pi_23327494
Zal misschien wel mediamarkt o.a. zijn. Bij Bart Smit is hij gewoon 60 euro
Gelukkig krijg ik 15% korting
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  maandag 15 november 2004 @ 13:44:13 #33
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23327551
anders haal ik m gewoon bij de FRS, met mn free-id geval
  maandag 15 november 2004 @ 14:04:43 #34
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23328040
dynabyte voorbestellen is ie 49,99
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  maandag 15 november 2004 @ 14:45:01 #35
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_23328895
Intertoys hiero heeft hem nog niet! verdorie
moet nog wachten dus!
Wat moet je anders?
pi_23330293
Morgen kan ik hem pas ophalen, nouja de activatie werkt toch ook pas morgen. Die ene dag kan er ook wel bij
[edit] Bij de free record shop hier in Hoofddorp trok die augurk die er werkte toch een vreemd gezicht toen ik naar HL2 vroeg. Wat is dat dan? Aargh[/edit]
pi_23330480
quote:
Op maandag 15 november 2004 15:58 schreef dewd het volgende:
Morgen kan ik hem pas ophalen, nouja de activatie werkt toch ook pas morgen. Die ene dag kan er ook wel bij
[edit] Bij de free record shop hier in Hoofddorp trok die augurk die er werkte toch een vreemd gezicht toen ik naar HL2 vroeg. Wat is dat dan? Aargh[/edit]
het is dat ze ook muziek verkopen, dus dat hij daar misschien meer van af weet. Maar wanneer ze enkel games verkopen, en hij kent het spel niet, is hij het echt niet waard om in zo'n winkel te staan :')
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  maandag 15 november 2004 @ 16:12:22 #38
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23330569
Ik wacht op de gecrackte, en dat is erg tegen mijn gewoonte in.
Maarja ik wil nu eenmaal niet:
-vandaag een spel halen en tot morgen wachten met spelen
-140 mb verplicht downloaden voor een spel dat ik in een doosje gekocht heb
-verplicht registreren
-inloggen voor elke keer dat ik half-life speel
-mijn registratie aan e-mail binden
-afhankelijk zijn van een internet pagina voor het spelen van een spel

Ik wil wel:
-een boekje bij mijn legale copy

Aangezien ik dit allemaal niet wil valt voor mij elke reden weg om half-life legaal te kopen en me er gewoon bij te laten naaien. Ik hoop dat de game industrie dit signaal van mij en meer spelers opvangt.
pi_23330664
Haal je hem toch morgen?
140 mb? bron? Ik las ergens dat zelfs 56k'ers het zo zouden moeten kunnen doen
-verplicht registreren
Tja, das tegen warez he
Onzin, je hoeft maar 1x te authen, daarna is inloggen zo goed als overbodig
poeh poeh
Internet pagina?

En er zit geen boekje bij

Anyway, veel succes. Tot nog toe is er geen illegale kopie uit, terwijl de game toch al verkocht wordt hier en daar.
pi_23330690
kan me niet herinneren dat ik zaterdag 140mb erbij gedownload heb. Tenzij dat morgen moet gebeuren. Was maar een klein beetje dat nog moest volgens mij.
En moet je nou echt wanneer je de single player wil spelen, op internet inloggen?
Dat lijkt me stug, volgens mij activeer je hem morgen 1 keer gewoon via internet, waarna je kan spelen.
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  maandag 15 november 2004 @ 16:18:22 #41
104428 Bacow
Leader Unit
pi_23330707
,
Ik heb de Collectors Edition ge-preorderd,
en kom er nu pas achter dat deze versie een aparte release date heeft, kan ik nog een maand wachten.
!
En ik had zo gehoopt hem mischien morgen al te kunnen spelen.
  maandag 15 november 2004 @ 16:26:19 #42
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23330902
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:16 schreef Xrenity het volgende:
Haal je hem toch morgen?
140 mb? bron? Ik las ergens dat zelfs 56k'ers het zo zouden moeten kunnen doen
-verplicht registreren
Tja, das tegen warez he
Onzin, je hoeft maar 1x te authen, daarna is inloggen zo goed als overbodig
poeh poeh
Internet pagina?

En er zit geen boekje bij

Anyway, veel succes. Tot nog toe is er geen illegale kopie uit, terwijl de game toch al verkocht wordt hier en daar.
Gaat om het principe he, warez kan mij niks schelen maar zet me er wel toe aan het te gebruiken. Ik wil nu eenmaal niet verplicht mijn e-mail geven en er helemaal niet afhankelijk van zijn (want wat als mijn hotmail account bijv verloopt en ik moet het spel opnieuw registreren?) Die 140 mb kan ik me in vergissen maar ik dacht wel dat jij bij het spelen altijd internet nodig hebt en dan ben je wel afhankelijk van een of andere internet pagina.

En van dat boekje weet ik, dat was juist ook een reden dat ik de legale versie voor 60 euro niet wil kopen.
pi_23331074
Wat precies is er zo erg aan je te registreren dan? Dat moest je ook doen voordat je hier kon posten bijv. :/
pi_23331095
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:26 schreef Djaser het volgende:

[..]

Gaat om het principe he, warez kan mij niks schelen maar zet me er wel toe aan het te gebruiken. Ik wil nu eenmaal niet verplicht mijn e-mail geven en er helemaal niet afhankelijk van zijn (want wat als mijn hotmail account bijv verloopt en ik moet het spel opnieuw registreren?) Die 140 mb kan ik me in vergissen maar ik dacht wel dat jij bij het spelen altijd internet nodig hebt en dan ben je wel afhankelijk van een of andere internet pagina.

En van dat boekje weet ik, dat was juist ook een reden dat ik de legale versie voor 60 euro niet wil kopen.
Het maakt toch niet uit of je hotmail account verloopt? Is hetzelfde als bij steam neem ik aan, daar krijg je ook geen mail op je hotmail of wat dan ook. Ik vind gewoon, ze hebben hier rete hard aan gewerkt en die lui verdienen gewoon dat geld Ik kan me nog wel voorstellen dat je hem wilt downloaden om te kijken of ie op je pc een beetje draait, en dat je hem dan daarna koopt... MAAR ANDERS!
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  maandag 15 november 2004 @ 16:35:24 #45
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_23331120
Ik heb dit allemaal niet zo gevolgd, kan iemand mij even uitleggen wie/wat/waar/hoe? (of zet het even in OP )
Hij is uit, maar nog niet te spelen? Is dat om piracy tegen te gaan?
pi_23331143
God wat een moraalridders hier allemaal, 1x via internet activeren, net zoals met Windows XP, wat maakt dat nou uit
// Last.fm
pi_23331212
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:35 schreef err het volgende:
Ik heb dit allemaal niet zo gevolgd, kan iemand mij even uitleggen wie/wat/waar/hoe? (of zet het even in OP )
Hij is uit, maar nog niet te spelen? Is dat om piracy tegen te gaan?
Is een soort van probleem tussen Valve en Vivendi
quote:
Excuses voor wachten op Half-Life 2
Wie z'n exemplaar van Half-Life 2 alvast binnengehaald heeft via de onlineservice Steam komt bedrogen uit, want Half-Life 2 is nog niet te spelen. Waarvoor excuses van Valve.

Door Paul Hulsebosch 15 nov 2004, 13:26 uur

Het is al enige tijd mogelijk om online (via het eigen downloadsysteem Steam je exemplaar van Half-Life 2 te bestellen. Dat lijkt mooi, maar als je de enorme download eenmaal binnen hebt, kun je het nog steeds niet spelen. Zoals eerder gemeld zit in Half-Life 2 een soort online activering zoals die ook in Windows XP is ingebouwd. Je hebt dus een internetverbinding nodig oom HL2 te kunnen spelen, ook als je alleen offline het singleplay gedeelte speelt. De activering van je spel loopt ook via Steam.

Het probleem is nu dat er via Steam helemaal nog niets te activeren valt. Het spel zoekt wel contact met de site, maar die reageert niet en dus kun je het spel (nog) niet spelen. Je dient te wachten tot het spel ook echt in de winkel ligt (later deze week).

Ontwikkelaar Valve stuurde afgelopen weekend een berichtje de wereld in om zich te excuseren voor de gang van zaken. Het ligt niet aan hen, is de boodschap; de uitgever heeft het gedaan. Vivendi Universal stelt dat Valve contractbreuk pleegt als het spelers in staat stelt om eerder te spelen dan de datum waarop het spel in de winkel ligt. De betrekkingen tussen beide partijen optimaal en op de achtergrond speelt nog een rechtszaak over het oorspronkelijke Half-Life. Nog even geduld dus.
bron: gamez.nl
Het staat in het vorige topic ook beschreven wat probleem ongeveer is.
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  maandag 15 november 2004 @ 16:40:12 #48
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23331242
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:33 schreef dewd het volgende:
Wat precies is er zo erg aan je te registreren dan? Dat moest je ook doen voordat je hier kon posten bijv. :/
Ja maar je betaald er hier geen 60 euro voor. En zonder registratie zou posten technisch moeilijk worden, of wel iedereen heeft er voordelen bij. Dat kan je over het registreren van Half-life niks zeggen.
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:34 schreef Vampz het volgende:

[..]

Het maakt toch niet uit of je hotmail account verloopt? Is hetzelfde als bij steam neem ik aan, daar krijg je ook geen mail op je hotmail of wat dan ook. Ik vind gewoon, ze hebben hier rete hard aan gewerkt en die lui verdienen gewoon dat geld Ik kan me nog wel voorstellen dat je hem wilt downloaden om te kijken of ie op je pc een beetje draait, en dat je hem dan daarna koopt... MAAR ANDERS!
Als mijn hotmail adres verloopt en ik moet het spel om een of andere reden opnieuw installeren dan lijkt me dat dat niet meer kan omdat je Key aan dat hotmail adres verbonden is. En ja de makers verdienen absoluut dat geld en dat ze dat niet krijgen vind ik in dit geval niet mijn schuld. Maar daar kun je natuurlijk anders over denken
pi_23331251
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:36 schreef XxxPimxxX het volgende:
God wat een moraalridders hier allemaal, 1x via internet activeren, net zoals met Windows XP, wat maakt dat nou uit
Kan anders maar 2 moraalridders vinden. Mij hoor je niet echt klagen, ik wacht wel.
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_23331337
pics..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')