Pottuh kennuh ook lief sijn oorquote:Op zondag 14 november 2004 22:00 schreef davetje het volgende:
[..]
dat vind ik nou liefi van jou.
Das voor mannenquote:Op zondag 14 november 2004 22:01 schreef petre86 het volgende:
ge je maar snel reggen op gay.nl tessje en nikky en de rest
Wat mijn schatje zegtquote:Op zondag 14 november 2004 22:01 schreef nikky het volgende:
Ik wil even wat rechtzetten.
BIJNA alle mannen zijn klootzakken en moeten dood. Alle marmotten moeten dood.
gelukkigquote:Op zondag 14 november 2004 22:01 schreef nikky het volgende:
Ik wil even wat rechtzetten.
BIJNA alle mannen zijn klootzakken en moeten dood. Alle marmotten moeten dood.
Wie zegt dat jij niet dood moet?quote:Op zondag 14 november 2004 22:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
gelukkig![]()
zeg ik dat dan?quote:Op zondag 14 november 2004 22:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij niet dood moet?
Oeh... Okay.. Jij mag blijven leven.. Als je maar lesbisch bent/wordt ookal ben je een manquote:Op zondag 14 november 2004 22:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
zeg ik dat dan?
maar dan maak ik tenminste nog een beetje kans om de aanstaande razzia te overleven![]()
then count me inquote:Op zondag 14 november 2004 22:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Oeh... Okay.. Jij mag blijven leven.. Als je maar lesbisch bent/wordt ookal ben je een man
Oeh een dodenlijstquote:Op zondag 14 november 2004 22:14 schreef Tessje het volgende:
Top...
Ik haal jouw naam van mijn lijtje af
Wat zit jij nu te jankenquote:Op zondag 14 november 2004 22:08 schreef portier het volgende:
[imghttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/9.gif]afbeelding[/img]
Ik had al gepost, maar de post sloeg nergens op, dit was mn enige mogelijkheid.quote:Op zondag 14 november 2004 22:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat zit jij nu te janken
ow? Is je vriendje er?quote:Op zondag 14 november 2004 22:54 schreef Adelante het volgende:
ik krijg een heel apart gevoel van binnen...
nee, ze komt straks pas thuisquote:Op zondag 14 november 2004 22:55 schreef stinkie het volgende:
ow? Is je vriendje er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
Wij geloven pas als wij harde bewijzen hebben. Dwz foto's e.d.quote:Op zondag 14 november 2004 21:14 schreef Tessje het volgende:
Ik ben ook lesbisch maar dat boeit toch niemand
Die foto heeft een heel topic lang online gestaanquote:Op zondag 14 november 2004 22:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Wij geloven pas als wij harde bewijzen hebben. Dwz foto's e.d.
Voorruit dan maar weer.quote:Op zondag 14 november 2004 22:52 schreef Tessje het volgende:
Nikky wat vind jij.. Mag portier ook blijven?
quote:Op zondag 14 november 2004 22:58 schreef Adelante het volgende:
ik denk trouwens dat Tessje lesbisch is geworden van stinkie's bifi
Als jij me aankijkt lieve schatquote:Op zondag 14 november 2004 22:54 schreef Adelante het volgende:
ik krijg een heel apart gevoel van binnen...
Maak je ook nog steedsquote:Op zondag 14 november 2004 23:01 schreef Litso het volgende:
En ik dacht nog wel dat ik een kansje maakte
Dat vind ik lief van jequote:Op zondag 14 november 2004 23:02 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maak je ook nog steeds
Ik doe het voor Nikky.. Dan hoeft ze niet alleen uit de kast te komen
Ik word bijna helemaal week van binnen. Bijna dan. Dit is wel goed voor het mental image, geen quasi-strenge roodharige potten.quote:Op zondag 14 november 2004 23:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Voorruit dan maar weer.
Ik ben dan ook een schatjequote:Op zondag 14 november 2004 23:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je
quote:Op zondag 14 november 2004 23:03 schreef portier het volgende:
[..]
Ik word bijna helemaal week van binnen. Bijna dan. Dit is wel goed voor het mental image, geen quasi-strenge roodharige potten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
Dat komt omdat je gewoon veel toffer bent dan Nikkyquote:Op zondag 14 november 2004 23:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een schatje![]()
Maar op de een of andere manier is dit topic om mij gaan draaien
Nikky is niets zonder mijquote:Op zondag 14 november 2004 23:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat komt omdat je gewoon veel toffer bent dan Nikky
jullie zijn als een siameese tweeling, onafscheidelijkquote:Op zondag 14 november 2004 23:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nikky is niets zonder mij
Jawel hoor.quote:Op zondag 14 november 2004 23:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nikky is niets zonder mij
quote:Op zondag 14 november 2004 23:04 schreef Tessje het volgende:
[..]*klaarkomt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
Die zou nog minder leuk zijnquote:Op zondag 14 november 2004 23:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Een tessje-loze nikky
Noiken?quote:Op zondag 14 november 2004 23:11 schreef nikky het volgende:
Ik zie het wel weer tessje
Kan dat?quote:Op zondag 14 november 2004 23:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die zou nog minder leuk zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|