[Dit bericht is gewijzigd door the_undertaker op 13-09-2001 09:47]
quote:Graaf je ze eerst even uit?
Op donderdag 13 september 2001 09:47 schreef the_undertaker het volgende:
aan de boom ermee
quote:Nee een plek in de hemel naast Allah.
Op donderdag 13 september 2001 09:55 schreef Kwaruteru het volgende:
het schijnt dat ze er erg veel geld voor zouden krijgen
quote:Neeej,....
Op donderdag 13 september 2001 10:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
lijken niet de vriendelijkste mensen om s avonds in donker steegje tegen te komen
Maar jij ook niet
quote:Ik had ze gepost omdat je nooit weet of je een van de kapers kent!
Op donderdag 13 september 2001 10:07 schreef zodiakk het volgende:
Ach wat heb je nou aan foto's.
Ikzelf heb een kennis (?) uit Afghanistan die ik sinds Maandag al niet gezien heb. Hij zei dat ie weg moest. Waarheen? Weet ik niet!
quote:Ging ie vliegen?
Op donderdag 13 september 2001 10:11 schreef Jeromar het volgende:[..]
Ik had ze gepost omdat je nooit weet of je een van de kapers kent!
Ikzelf heb een kennis (?) uit Afghanistan die ik sinds Maandag al niet gezien heb. Hij zei dat ie weg moest. Waarheen? Weet ik niet!
Die foto's zeggen niets, behalve, dat als ik zulke pipo's in de supermarkt tegen zou komen ik meteen zou gaan rennen. Dit soort gasten zien er zo vaag en suicidal uit, dat je er in Nl nooit onopvallend zo uit zou kunnen zien. Toen ik 5 jaar geleden met me legerbroek en kisten (Biohazerd periode zeg maar) door schiphol liep werd ik ook mee naar zo'n kantoortje genomen of ik bij de een of andere organisatie hoorde en wat ik allemaal wel niet van plan was. Achteraf wel gelachen, want ik hield xpress steeds m'n hand onder m'n jas, werden ze zenuwactig van. Dat zijn grappen die ik nooit meer zal doen, helemaal nooit meer na wat er gebeurde dinsdag.
America is dan wel zo toppie, maar niemand kent elkaar, niemand let op elkaar en iedereen sluit zich af. Dat is wel een van de redenen dat dit zo makkelijk kon gebeuren. Sociale controle is echt essentieel voor een veilige omgeving.
quote:En dan?
Op donderdag 13 september 2001 10:11 schreef Jeromar het volgende:
Ik had ze gepost omdat je nooit weet of je een van de kapers kent!
quote:(Mag ik je icon lenen?)
Op donderdag 13 september 2001 10:16 schreef Kayuk het volgende:[..]
Dat beiden in de hel branden!
quote:Dat is nou precies wat er nu gebeurt in Amerika, iedereen die er enigszins Arabisch uitziet wordt uitgescholden, aangevallen of in elkaar geslagen. Voor een flat in SF is zelfs een emmer bloed over de stoep uitgestort omdat er Arabieren wonen. deze foto's zeggen me niets, je kan niet aan iemands uiterlijk zien of hij een suicidale kaper is, jezus, als dat zou kunnen...
Op donderdag 13 september 2001 10:17 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Die foto's zeggen niets, behalve, dat als ik zulke pipo's in de supermarkt tegen zou komen ik meteen zou gaan rennen. Dit soort gasten zien er zo vaag en suicidal uit, dat je er in Nl nooit onopvallend zo uit zou kunnen zien.
quote:Tja, dat gaat natuurlijk ook nog gebeuren. De headhunt voor al die er Arabisch uitziet...
Op donderdag 13 september 2001 10:24 schreef Buffie het volgende:[..]
Dat is nou precies wat er nu gebeurt in Amerika, iedereen die er enigszins Arabisch uitziet wordt uitgescholden, aangevallen of in elkaar geslagen. Voor een flat in SF is zelfs een emmer bloed over de stoep uitgestort omdat er Arabieren wonen. deze foto's zeggen me niets, je kan niet aan iemands uiterlijk zien of hij een suicidale kaper is, jezus, als dat zou kunnen...
quote:Das waar.. generaliseren zit Amerikanen ook in het bloed. Als ze al geen onderscheid tussen koeien en Europeanen met BSE kunnen maken...
Op donderdag 13 september 2001 10:24 schreef Buffie het volgende:[..]
Dat is nou precies wat er nu gebeurt in Amerika, iedereen die er enigszins Arabisch uitziet wordt uitgescholden, aangevallen of in elkaar geslagen. Voor een flat in SF is zelfs een emmer bloed over de stoep uitgestort omdat er Arabieren wonen. deze foto's zeggen me niets, je kan niet aan iemands uiterlijk zien of hij een suicidale kaper is, jezus, als dat zou kunnen...
quote:OVer wie heb je het?
Op donderdag 13 september 2001 10:29 schreef basset het volgende:
Lijken opzoeken, op tv ermee en allemaal er overheen zeiken en als grote posters overal in de wereld ophangen.
quote:hehe!! jaa dat maar ook een beetje op de zanger van Fun Lovin Criminals
Op donderdag 13 september 2001 10:27 schreef Aneurism het volgende:
Onderste lijkt wel uit die film waarin johny depp naar las vegas gaat.
quote:Ja dat zeg je nu.
Op donderdag 13 september 2001 10:17 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Ging ie vliegen?
Die foto's zeggen niets, behalve, dat als ik zulke pipo's in de supermarkt tegen zou komen ik meteen zou gaan rennen. Dit soort gasten zien er zo vaag en suicidal uit, dat je er in Nl nooit onopvallend zo uit zou kunnen zien.
quote:Normaal zou ik zeggen "Nee" maar dit ligt toch iets anders. Keuze uit meerdere vlagiconen kun je o.a. vinden op http://images.google.com/images?q=%22us+flag%22&btnG=Google+Search
NiGeLaToR:(Mag ik je icon lenen?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |