Zou ik niet meer aan beginnen, ik zou gaan voor 1 van de nieuwe kaarten van ATI of Nvidia. De 9800XT heeft een veel te slechte prijs/snelheid verhouding gekregen.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:59 schreef Fc_Aalst het volgende:
Kzit momenteel wel erg hard aan een Ati 9800XT te denken![]()
![]()
Je moet de scrollbutton van je muis indrukken en dan je muis bewegen.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Alles leuk en wel, maar is het ook mogelijk om de auto te draaien in de shop? ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg het maar niet voorelkaar![]()
Kon ik een unique spoilertje krijgen, kon je alleen de voorkant van de auto zien en dus amper hoe de spoiler eruit zag. Nu rijd ik dus rond met een k*tspoiler![]()
Die heb ik ook...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ASUS A9600SE (128 MB)
ah thnxquote:Op woensdag 17 november 2004 17:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je moet de scrollbutton van je muis indrukken en dan je muis bewegen.
Het heeft ook een tijd geduurd voordat ik dat door had.
Echt logisch is het ook niet...
Game installeren, update draaien, crack 1.1 kopiëren naar NFSU2 map.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:50 schreef miguelite het volgende:
mij lukt het niet de update te installeren, ik gebruik overigens wel de cracked versie...![]()
ik met een mx420 (wordt binnenkort geupgrade naar waarschijnlijk een 9800xt/9800pro)quote:Op woensdag 17 november 2004 12:01 schreef Fc_Aalst het volgende:
Met wat voor videokaartje spelen jullie?
Ik heb m nl gister orgineel gekochtmaar t werd toch duidelijk dat mijn Ti4200 wel erg tekort komt
![]()
Tot nu toe met geen spel problemen gehad maar nfsu2 trekt ie niet bij 1024 :'( 800*600 valt wel goed te doen
Iemand suggesties voor een leuk kaartje??![]()
Ik ben nog niet zo ver, maar okéquote:Op woensdag 17 november 2004 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
screenshot
Ik wil wel eens zien hoe een vrouw de getunde auto het liefst ziet
Waarom heb je zon Carbon Fiber moterkap? Volgens mij kun je dezelfde rating halen met een gewone moterkap...quote:
Ik vind het niet misstaanquote:Op woensdag 17 november 2004 19:47 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Waarom heb je zon Carbon Fiber moterkap? Volgens mij kun je dezelfde rating halen met een gewone moterkap...
Of vind je het mooi?
Voor de rest is het inderdaad een stijlvolle wagen..
Zal zo eens een screen plaatsen van mijn Nederlandselftal-oranje Peugeot 206.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |