Ik had een tijdje terug een screenshot van mijn map met alle shops gepost, zal die nog een keer maken en uploaden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, ik word wel helemaal tureluurs van het zoeken naar al die shops, ik krijg er gvd bijna geen 1 gevonden....
Dank u!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een screenshot van mijn map met alle shops gepost, zal die nog een keer maken en uploaden.
Snap niet wat er zo moeilijk is aan het vinden van die dingen, ik had ze zo gevonden
Daarmee unlock je ook onderdelen, heb nu alle onderdelen unlocked (100%)![]()
edit
[afbeelding]
Map![]()
Let niet op de ongemodde wagen op de achtergrond, nog geen tijd voor gehad
konten zul je niet tegenkomen omdat er ook geen mensen 's avons op straat lopenquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:10 schreef Sport_Life het volgende:
zeg is het bij jullie ook altijd donker? Ik snap dat dat de sfeer van het spel ten goede moet doen, maar ik zie soms geen kont?
Hebben autos geen kont dan?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
konten zul je niet tegenkomen omdat er ook geen mensen 's avons op straat lopen![]()
Maar hoe werkt die hydraulischdinges bij je auto. Heb het eronder , maar on the street doet ie het niet![]()
Een bumper en achterlichtenquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hebben autos geen kont dan?![]()
thnxquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:17 schreef Robhimself het volgende:
pc versie? J ingedrukt houden, dan naar links/rechts/boven of onder drukken.
Kan met H.
1 van de 2 is om mee te bouncen....
DAT wil ik ook wel eens wetenquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
hey vet die hydraulics key... welke key is dan voor Nitro 'geisers'?
Alt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
hey vet die hydraulics key... welke key is dan voor Nitro 'geisers'?
Hehe, inderdaad ja!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deze lijkt verdacht veel op Jenniifer de Jong van Brutale meiden/moeders
[afbeelding]
Kom ik aan met mn Peugeot 106 met een 8 inch sub en 1 TFT-tje...quote:Op woensdag 17 november 2004 03:02 schreef miguelite het volgende:
Wat plaatjes van auto's van mij![]()
[afbeelding]
Zit er een 106 in het spel? Waar?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:31 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Kom ik aan met mn Peugeot 106 met een 8 inch sub en 1 TFT-tje...
Ben ook net begonnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |