oh ja ok okquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:29 schreef Cheiron het volgende:
Thanx! Het was inderdaad al opgelost. Heb in de tuning opties de earodynamica op 0 gezet, gezegd dat hij extra snel moest optrekken enzo. Dat in combinatie met het draften langs de auto's en bermen hebben mij de winst bezorgd
Verdien je daar goed mee en zijn er behoorlijk wat van? Anders is het niet echt de moeite om er eentje te kopenquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:01 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er zijn ook speciale s.u.v. races..
Zo'n beetje hetzelfde als normale race, maar zou hem er toch maar bij nemen, al is het voor de leukigheid. Het gaat toch niet om het uitspelen, maar het spelen zelf??quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Verdien je daar goed mee en zijn er behoorlijk wat van? Anders is het niet echt de moeite om er eentje te kopen
Kopen? Ik kreeg er een kado na me eerste sponsorcontract afgerond te hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:56 schreef Cerbie het volgende:
Verdien je daar goed mee en zijn er behoorlijk wat van? Anders is het niet echt de moeite om er eentje te kopen
klopt ja, en het gaat ook altijd net regenen als jij met volle snelheid op een bocht afkomt waardoor je uit de bocht vliegt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:19 schreef SnAmChA het volgende:
(zeikstraalmodus) Iemand anders al opgevallen dat de computer hier weer niet tegen zn verlies kan, maar dan in mindere mate als bij deel 1. Als ik de computer helemaal kas rijd, en bijvoorbeeld een rondje in haal staat er bij de uiteindelijke laptimes ineens dat deze auto de laatste ronde bijvoorbeeld ineeeens 10 seconde onder mijn snelste lap zit. Niet zo denderend als de toevallige plotselinge inde laatste ronde laatste bocht extreme toename van verkeer van deel 1, maar toch...Het is wel cheaten vind ik...Stelletje wallhackers... (/zeikmodus)
TOPSPEL VERDER!!!
Ik heb al in alle vijf de slots auto's van sponsors, weet niet zeker of je geld bij moet leggen als je een auto inruiltquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Kopen? Ik kreeg er een kado na me eerste sponsorcontract afgerond te hebbenEn bij afronding van de tweede heb ik niets genomen tot ik gister de Mustang GT zag staan. Toen wou ik die kopen en kostte het me weer niets (had er ws. nog 1 tegoed).
Wat een geluid heeft die Mustang trouwens
idd, heeft er niet iemand een screenshot van een worldmap met al die krengen erop?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, ik word wel helemaal tureluurs van het zoeken naar al die shops, ik krijg er gvd bijna geen 1 gevonden....
Gewoon op M drukkenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
idd, heeft er niet iemand een screenshot van een worldmap met al die krengen erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |