abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23339791
quote:
Op maandag 15 november 2004 21:45 schreef neggix het volgende:

[..]

Een topic lezen helpt ook wel eens

Graphic shop
welke kleur hebbe die dan?? krijg je die dan pas later, nadat je al kan uitbouwen enzo
  Redactie Games maandag 15 november 2004 @ 22:04:09 #102
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_23339864
Als je nou es gewoon een Graphic shop binnen rijdt (Garage met rode lampen) en eens Base paint kiest...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 15 november 2004 @ 22:37:23 #103
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_23341027
Shit man, waar downloaden jullie die? Krijg hem nergens gevonden
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_23341229
quote:
Op maandag 15 november 2004 22:37 schreef Rosbief het volgende:
Shit man, waar downloaden jullie die? Krijg hem nergens gevonden
www.ea.com
O+ BlaBlub O+
  maandag 15 november 2004 @ 22:46:48 #105
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_23341350
quote:
Op maandag 15 november 2004 22:43 schreef neggix het volgende:

[..]

www.ea.com
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_23341537
quote:
Op maandag 15 november 2004 21:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wehehe, The Fast & The Furious is nou op TV
Ik was aan het zappen en mijn eerste reactie was: wtf doet NFS:U2 op mijn TV

[ Bericht 7% gewijzigd door Cerbie op 15-11-2004 23:29:14 ]
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_23345251
hehe.. vet..

Ik koop (zolang het nog niet hoeft iig) geen velgen, spoilers, lampen, motorkappen, scoops, neon of andere rommel.. dat spul is but ugly

Dit vind ik zo nog wel kunnen.. heb nog wel een body paint nodig, onderkant moet zwart

dinsdag 16 november 2004 @ 03:41:46 #108
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_23345464
Zo eerst mijn eerste auto waar ik bijna alles mee doet,
deze heb ik bijna van het begin af aan al.

En dit is mijn hobbie auto er bij voor als ik geen geld aan mijn eerste auto uit kan geven.

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_23345850
Niemand een idee om die soundtrack buiten nfsu om te kunnen beluisteren? Die nummers zijn moeilijk te krijgen via p2p etc
Staan ze ergens in een map?
Ik heb nu hoods enzo op me wagen gebouwd, vanmiddag komen er wel wat screenshots. Zelf vind ik hem wel mooi geworden, maar ik kan nog niet zoveel doen met Vinyls enzo.. Ook kan ik nog geen spoiler etc. kiezen..

Ik zit nu nog met 3 races die wat moeilijker zijn om af te racen, als die klaar zijn krijg ik er weer nieuwe bij. Maar ik denk ook gelijk nieuwe preformance onderdelen..

Vanmiddag verder, nu naar school
pi_23345955
tvp
  dinsdag 16 november 2004 @ 08:55:05 #112
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_23346443
Heren, post het ff als je m gekocht hebt en waar....moet m hebben!! (XBOX)
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_23346815
Vind het echt super vet spel Maar heb 1 vraag.

Je kon in Underground 1 als je een andere auto wilde de auto ruilen. De auto die geruild werd had de zelfde specificaties. Maar dat is nu niet Of kijk ik verkeerd.

Waarom hebben ze trouwens een Escalade, Lincoln, H2 en dat soort grote bakken ingezet?
Die kunnen toch niet echt goed racen als ik naar de acceleration kijk Dat is bijna nul
Je viert het met bier
Fotoboek
pi_23346865
Hij installeert hem niet .
Hij geeft een error van "kan de volgende file niet kopieeren" (alleen dan in het engels)
En dan kan ik wel "opnieuw" doen, maar dan doet ie het nog niet..
Dus dan moet ik de installatie afbreken..

Weet iemand toevallig wat dit kan zijn?
pi_23346965
Ben ook al ver met spelen, maar heb alleen probleem met videokaart drivers.
Heb een Readon 9700 Pro kaartje, maar als ik de worlddetails op hoger wil instellen word tijdens de race mijn hele beeld zwart, je ziet alleen nog een beetje lichten, maar dan valt het niet te spelen.
Is er iemand die mij kan vertellen welke drivers ik moet installeren om dit probleem te verhelpen?

Ik vind het trouwens een heel leuk spel, nfsu1 was al favoriet bij mij maar deze is beter, op de muziek na dan..
pi_23347013
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 09:40 schreef Miranda27 het volgende:
Heb een Readon 9700 Pro kaartje, maar als ik de worlddetails op hoger wil instellen word tijdens de race mijn hele beeld zwart, je ziet alleen nog een beetje lichten, maar dan valt het niet te spelen.
Is er iemand die mij kan vertellen welke drivers ik moet installeren om dit probleem te verhelpen?
Dit heb ik ook ja, op de 9800XT. De resolutie kan je wel aanpassen zonder problemen overigens..
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 16 november 2004 @ 10:59:01 #117
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_23348100
Ik heb een probleem, als ik nfsu2 opstart nu dan begint ie nadat ik op enter moet drukken te haperen, las dat er meer mensen problemen mee hadden. maar heeft iemand al een oplossing?

Trouwens hetzelfde geval met sims 2
pi_23348336
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 09:40 schreef Miranda27 het volgende:

Ik vind het trouwens een heel leuk spel, nfsu1 was al favoriet bij mij maar deze is beter, op de muziek na dan..
Het schijnt dat Catalyst 4.12 beta wat problemen met NFSU2 oplost. Dus je kan ze proberen.
Catalyst 4.12 beta
pi_23348975
Hier een bericht voor iedereen die geen races meer ziet op z'n map en dus niet verder komt.
Waarschijnlijk heb je een contract waarin staat dat je een aantal dvd-covers moet halen, hiervoor heb je een level (x) auto voor nodig, als je je auto genoeg hebt verfraaid met krijg je die cover en kan je verder racen. Als je in het spel op t drukt zie je je vorderingen. Pijltje naar rechts en je ziet hoever je bent met het contract. Waarschijnlijk is dit je probleem geweest.
succes er mee
pi_23349907
tvp
pi_23350266
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 09:27 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Vind het echt super vet spel Maar heb 1 vraag.

Je kon in Underground 1 als je een andere auto wilde de auto ruilen. De auto die geruild werd had de zelfde specificaties. Maar dat is nu niet Of kijk ik verkeerd.
Kijk gewoon wat posts terug, dan zie je dat iedereen daar problemen mee heeft en dat dus niet mogelijk is om je uitbreidingen te zetten op je nieuwe " ride"
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_23350418
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 09:27 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Waarom hebben ze trouwens een Escalade, Lincoln, H2 en dat soort grote bakken ingezet?
Die kunnen toch niet echt goed racen als ik naar de acceleration kijk Dat is bijna nul
Er zijn ook speciale s.u.v. races..
Where facts are few, experts are many.
pi_23350618
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
Hij installeert hem niet .
Hij geeft een error van "kan de volgende file niet kopieeren" (alleen dan in het engels)
En dan kan ik wel "opnieuw" doen, maar dan doet ie het nog niet..
Dus dan moet ik de installatie afbreken..

Weet iemand toevallig wat dit kan zijn?
Is het zo'n vp6 bestand
Ik heb dat probleem ook paar keer gehad. Moet je em in andere cd-rom doen of mounten met alcohol. Dat hielp bij mij ook
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 16 november 2004 @ 14:21:01 #124
85223 SnAmChA
Djuh weet togh...
pi_23352018
quote:
Op zondag 14 november 2004 22:47 schreef Cheiron het volgende:
Grr. heb nu een groot stuk unlocked, waarbij ik een sponsored drift in de bergen heb. Op zich heb ik nooit problemen met drifts, maar hier kom ik echt niet uit. Zitten amper goede driftbochten in. En die er in zitten zitten vlak achter elkaar zodat je amper snelheid op kan bouwen! Kutzooi!
quote:
Op maandag 15 november 2004 09:23 schreef Cheiron het volgende:
Iemand tips hoe ik die draft in de bergen kan winnen? Ik moet 60k halen, maar kom echt niet boven de 50. De bochten liggen veel te dicht bij elkaar
Ik weet neit of je al verder bent, maar het wil wel eens helpen een langzamere of gewoon auto van het eerdere stadium te helpen. Heb ik bij die drifts dus ook gedaan en als je dan al met 5000 punten wint heb je al populairity van 300
Er is niets mis met een BrEeZer, zolang deze veilig in een fles blijft gevangen.
  dinsdag 16 november 2004 @ 14:29:13 #125
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23352257
Thanx! Het was inderdaad al opgelost. Heb in de tuning opties de earodynamica op 0 gezet, gezegd dat hij extra snel moest optrekken enzo. Dat in combinatie met het draften langs de auto's en bermen hebben mij de winst bezorgd
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')