welke kleur hebbe die dan??quote:Op maandag 15 november 2004 21:45 schreef neggix het volgende:
[..]
Een topic lezen helpt ook wel eens
Graphic shop
www.ea.comquote:Op maandag 15 november 2004 22:37 schreef Rosbief het volgende:
Shit man, waar downloaden jullie die? Krijg hem nergens gevonden![]()
Ik was aan het zappen en mijn eerste reactie was: wtf doet NFS:U2 op mijn TVquote:Op maandag 15 november 2004 21:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wehehe, The Fast & The Furious is nou op TV
Dit heb ik ook ja, op de 9800XT. De resolutie kan je wel aanpassen zonder problemen overigens..quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:40 schreef Miranda27 het volgende:
Ben ook al ver met spelen, maar heb alleen probleem met videokaart drivers.
Heb een Readon 9700 Pro kaartje, maar als ik de worlddetails op hoger wil instellen word tijdens de race mijn hele beeld zwart, je ziet alleen nog een beetje lichten, maar dan valt het niet te spelen.
Is er iemand die mij kan vertellen welke drivers ik moet installeren om dit probleem te verhelpen?
Het schijnt dat Catalyst 4.12 beta wat problemen met NFSU2 oplost. Dus je kan ze proberen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:40 schreef Miranda27 het volgende:
Ben ook al ver met spelen, maar heb alleen probleem met videokaart drivers.
Heb een Readon 9700 Pro kaartje, maar als ik de worlddetails op hoger wil instellen word tijdens de race mijn hele beeld zwart, je ziet alleen nog een beetje lichten, maar dan valt het niet te spelen.
Is er iemand die mij kan vertellen welke drivers ik moet installeren om dit probleem te verhelpen?
Ik vind het trouwens een heel leuk spel, nfsu1 was al favoriet bij mij maar deze is beter, op de muziek na dan..
Kijk gewoon wat posts terug, dan zie je dat iedereen daar problemen mee heeft en dat dus niet mogelijk is om je uitbreidingen te zetten op je nieuwe " ride"quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:27 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Vind het echt super vet spelMaar heb 1 vraag.
Je kon in Underground 1 als je een andere auto wilde de auto ruilen. De auto die geruild werd had de zelfde specificaties. Maar dat is nu nietOf kijk ik verkeerd.
Er zijn ook speciale s.u.v. races..quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:27 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Waarom hebben ze trouwens een Escalade, Lincoln, H2 en dat soort grote bakken ingezet?
Die kunnen toch niet echt goed racen als ik naar de acceleration kijkDat is bijna nul
![]()
Is het zo'n vp6 bestandquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
Hij installeert hem niet.
Hij geeft een error van "kan de volgende file niet kopieeren" (alleen dan in het engels)
En dan kan ik wel "opnieuw" doen, maar dan doet ie het nog niet..
Dus dan moet ik de installatie afbreken..
Weet iemand toevallig wat dit kan zijn?
quote:Op zondag 14 november 2004 22:47 schreef Cheiron het volgende:
Grr. heb nu een groot stuk unlocked, waarbij ik een sponsored drift in de bergen heb. Op zich heb ik nooit problemen met drifts, maar hier kom ik echt niet uit. Zitten amper goede driftbochten in. En die er in zitten zitten vlak achter elkaar zodat je amper snelheid op kan bouwen! Kutzooi!
Ik weet neit of je al verder bent, maar het wil wel eens helpen een langzamere of gewoon auto van het eerdere stadium te helpen. Heb ik bij die drifts dus ook gedaan en als je dan al met 5000 punten wint heb je al populairity van 300quote:Op maandag 15 november 2004 09:23 schreef Cheiron het volgende:
Iemand tips hoe ik die draft in de bergen kan winnen? Ik moet 60k halen, maar kom echt niet boven de 50. De bochten liggen veel te dicht bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |