Idd, erg vervelendquote:Op maandag 15 november 2004 15:01 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het wel een beetje irritant dat je als je een nieuwe auto hebt gekocht je alles weer opnieuw moet unlocken.
Jij als racer hebt toch de waardering opgebouwd, niet de auto?
Euhm leg uit? Je kunt niet gewoon je bumpers van je oude auto afslopen en meteen op de nieuwe zetten bv?quote:Op maandag 15 november 2004 15:01 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het wel een beetje irritant dat je als je een nieuwe auto hebt gekocht je alles weer opnieuw moet unlocken.
Jij als racer hebt toch de waardering opgebouwd, niet de auto?
Dan zet je dat uit in het 'Options' menuquote:Op maandag 15 november 2004 16:44 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind het zo irritant dat je steeds na elke gewonnen wedstrijd moet saven
Autosave aanzetten. Dan zie je nog wel heel snel die schermpjes langskomen, maar wordt het automatisch geaccordeerd. (slordig geprogrammeerd.. dat wel)quote:Op maandag 15 november 2004 16:44 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind het zo irritant dat je steeds na elke gewonnen wedstrijd moet saven
Ik kwam er bij toeval achter dat je een challenge kon doen, kwam ik in jackson heights terecht, en ik kwam er maar niet uitquote:Op zondag 14 november 2004 20:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tering, heb net gewoon over een car challenge bijna 20 minuten gedaan...
Ja, dat heb ik ook. audi TTquote:Op maandag 15 november 2004 16:54 schreef Fillipe het volgende:
Nou ik heb dus de performance onderdelen van mijn oude auto gesloopt, een nieuwe gekocht maar ik kan ze echt niet installeren hoor.
Ze zijn inderdaad allemaal locked bij mij en kan ze niet vanuit Stock overzetten
Lees anders ffquote:Op maandag 15 november 2004 18:17 schreef hp22 het volgende:
[..]
En nog een vraagje: waar kan je de career status zien
Moet je naar je garage gaan. Of naar het paarse rondje rijden of gewoon op ESC drukken en dan back to garage ofzoquote:Op maandag 15 november 2004 18:38 schreef Euc- het volgende:
Ik kon een auto uitzoeken van mijn sponsor, en heb de escalade gepakt. Vette wagen en alles maar daar wil ik dus niet mee racen. Ik dus naar die car lot terug en wil mn oude autotje pakken, zegt ie do you want to trade in you're nissen for this stock nissan?
Ik heb mn oude auto dus nog, maar hoe kan ik hem selecteren oid?
En dat voor een luttel bedragje van $200 ofzoquote:Op maandag 15 november 2004 18:17 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik kwam er bij toeval achter dat je een challenge kon doen, kwam ik in jackson heights terecht, en ik kwam er maar niet uit! Uiteindelijk die gast maar laten gaan, 15min van die bergen werd erg vervelend
En nog een vraagje: waar kan je de career status zien
Had je een Mazda Miata (MX-5)quote:Op maandag 15 november 2004 19:22 schreef Cerbie het volgende:
Ik blies zojuist mijn motor op met drag. En dat terwijl hij al in de 6e versnelling stondMax dat je kan rijden zonder je motor te slopen is ongeveer 350km/h, maar dat gaat zo hard dat je een behoorlijk reactievermogen en een goedsturende bak moet hebben
Nee, Toyota Supra, geweldig om drags mee te doen maar stuurt slecht verder.quote:Op maandag 15 november 2004 19:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Had je een Mazda Miata (MX-5)daarvan blies ik de motor ook altijd op met draggen.... vreselijke auto daarvoor trouwens.... maar verder prima voor Street X, Driften en circuits met veel bochtwerk..
Nu je in de Skyline rijdt zal je wel weer andere racers hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 19:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb nu alleen twee unique parts van ze gewonnen en nu zijn er geen andere racers meer op het kaartje te zien
Volgens mij kan het gewoon niet.quote:Op maandag 15 november 2004 21:32 schreef Komakie het volgende:
Hoe zit het nou met die onderdelen
Kun je ze er nou wel af halen en op een andere auto zetten of niet???
En zo "jah", hoe precies want mij lukt het niet.
Ik kan ze namelijk alleen maar eraf halen en op dezelfde auto weer zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |