stuk of 20 races ofzo , eerst kun je je auto motorisch tunen. Dan krijg je een auto van een sponsor en daarna krijg je berichten dat je ook spoilers kan ophalen enzo...quote:Op zondag 14 november 2004 21:50 schreef kzieniks het volgende:
misschien al gevraagd, maar kan nu ff niet 2 vorige delen doorlezen :d
wanneer krijg ik eindelijk eens dingen om mijn auto te pimpen
Druk op 'M' voor de worldmap. Kan je zien of je alle races heb gereden. Zo niet, probeer dan zo veel mogelijk straatraces uit te dagen. Daar kwam ik ook verder mee. Heb nu 51% voltooid.quote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Cool_Runner het volgende:
Ongelovelijk ik zit gewoon vast in een race-spel. Ik zie geen races meer in de map en ik krijg geen sms'jes meer. En dat op 26%
Heb je de "world map" in Garage-mode al geprobeerd. Daar staat meer in..... ik zit zelf bijna op 50%quote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Cool_Runner het volgende:
Ongelovelijk ik zit gewoon vast in een race-spel. Ik zie geen races meer in de map en ik krijg geen sms'jes meer. En dat op 26%
Ugh.. Nederlands vind ik dus echt lelijk in gamesquote:Op maandag 15 november 2004 00:35 schreef Xtr3mE het volgende:
[afbeelding]
![]()
En mijn ride:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je de onderdelen op je auto hebt staan, zijn ze INSTALLED.quote:Op maandag 15 november 2004 01:21 schreef neggix het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je parts kan ownen
Iemand een idee, want het lukt me niet. Elke nieuwe auto moet ik weer de volle mep voor betalen om te upgraden
Geldt dat echt alleen voor allequote:Op maandag 15 november 2004 10:14 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Als je de onderdelen op je auto hebt staan, zijn ze INSTALLED.
Als je een nieuwe auto pakt, moet je eerst effe je uitgebouwde vorige auto pakken en in de garage alle parts verwisselen naar STOCK. De parts zijn dan niet meer INSTALLED maar owned. Deze kun je dan kosteloos in je nieuwe auto zetten.
Kort samengevat:
eerst alles uit je eerdere auto slopen en dan in je nieuwe car zetten
Ohhhquote:Op maandag 15 november 2004 10:14 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Als je de onderdelen op je auto hebt staan, zijn ze INSTALLED.
Als je een nieuwe auto pakt, moet je eerst effe je uitgebouwde vorige auto pakken en in de garage alle parts verwisselen naar STOCK. De parts zijn dan niet meer INSTALLED maar owned. Deze kun je dan kosteloos in je nieuwe auto zetten.
Kort samengevat:
eerst alles uit je eerdere auto slopen en dan in je nieuwe car zetten
Dan moet je races rijden, en winnen... Ik mag vanavond pas weer gamen van mezelfquote:Op maandag 15 november 2004 11:27 schreef kippiej het volgende:
Hee, welke auto heb jij dan?
De mogelijkheden om mn auto beetje fatsoenlijk te tunen zijn telkens gelockt
Maar ff verder gamen nu dus
okequote:Op maandag 15 november 2004 12:05 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Dan moet je races rijden, en winnen... Ik mag vanavond pas weer gamen van mezelf
Doe me ff contacten op msn, of voeg me ff toe op icq want ik denk dat mijn msn berichten niet aankomen bij jou![]()
Officiėel mag hij pas de 18-de verkocht worden.quote:Op maandag 15 november 2004 13:19 schreef Robhimself het volgende:
Heeft iemand NFSU2 al in de winkel gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |