abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23317127
quote:
Op zondag 14 november 2004 21:50 schreef kzieniks het volgende:
misschien al gevraagd, maar kan nu ff niet 2 vorige delen doorlezen :d

wanneer krijg ik eindelijk eens dingen om mijn auto te pimpen
stuk of 20 races ofzo , eerst kun je je auto motorisch tunen. Dan krijg je een auto van een sponsor en daarna krijg je berichten dat je ook spoilers kan ophalen enzo...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_23317318
Mijn auto schijnt een afwijking naar rechts te hebben, zeer irritant... Is dat normaal?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23317416
quote:
Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Cool_Runner het volgende:
Ongelovelijk ik zit gewoon vast in een race-spel. Ik zie geen races meer in de map en ik krijg geen sms'jes meer. En dat op 26%
Druk op 'M' voor de worldmap. Kan je zien of je alle races heb gereden. Zo niet, probeer dan zo veel mogelijk straatraces uit te dagen. Daar kwam ik ook verder mee. Heb nu 51% voltooid.
pi_23317634
Je moet sowieso niet de normale camera gebruiken maar alleen de view dat je helemaal voorop de auto zit. Het is even wennen maar als je het doorhebt rij je veel gemakkelijker (behalve Street X en bij Drift natuurlijk niet aan te raden).
Succes
pi_23318029
Grr. heb nu een groot stuk unlocked, waarbij ik een sponsored drift in de bergen heb. Op zich heb ik nooit problemen met drifts, maar hier kom ik echt niet uit. Zitten amper goede driftbochten in. En die er in zitten zitten vlak achter elkaar zodat je amper snelheid op kan bouwen! Kutzooi!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  Redactie Games zondag 14 november 2004 @ 23:05:08 #56
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_23318475
quote:
Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Cool_Runner het volgende:
Ongelovelijk ik zit gewoon vast in een race-spel. Ik zie geen races meer in de map en ik krijg geen sms'jes meer. En dat op 26%
Heb je de "world map" in Garage-mode al geprobeerd. Daar staat meer in..... ik zit zelf bijna op 50%

Ik wil gvd die Nissan 350z
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_23320376
wanneer kun je de Trueno eigenlijk krijgen?

*heb NFSU2 bijna.. wheeeee *
pi_23320385

En mijn ride:

It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_23320414
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:35 schreef Xtr3mE het volgende:
[afbeelding]

En mijn ride:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ugh.. Nederlands vind ik dus echt lelijk in games

anywayz.. leuke bak. Maar spoilertjes onder je uitlaten?
Gaat wel wat extreem met het optische tunen
pi_23321033
Ik weet nog steeds niet hoe je parts kan ownen
Iemand een idee, want het lukt me niet. Elke nieuwe auto moet ik weer de volle mep voor betalen om te upgraden
O+ BlaBlub O+
  maandag 15 november 2004 @ 01:32:41 #61
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_23321165
Goed.. Ik zag weer iemand met het blokjes probleem en aangezien dat nog niet in deze topic is geweest:

Ik heb een ontzettend blokkerig beeld
Dan moet je effe de details in options -> display op het hoogste zetten (dus de schuif onder de resolutie) en dan het spel afsluiten en opnieuw starten, en je instellingen weer zetten naar wat je computer aankan.

Die street-x races vind ik juist wel vet, kwestie van goed remmen op het goeie moment, de bochten lekker scherp insturen, zodat je in ieder geval aan de binnenkant van de computerwagens terecht komt in de bocht, dan kun je ze eventueel tegen de zijkant aanbeuken als ze lastig doen. Ik moet deze races meestal 2 keer rijden, 1 keer om een goeie baan op het parcours te vinden en de tweede keer win ik.

Het stuk dat je er met de jackson heights bij krijgt is best ruk trouwens, heel veel van die haarspeldbochten die kan ik voor geen meter nemen, ja in zn 2 maar dan haalt de computer me altijd in. (ik nitro ze er gelukkig nog net uit )
pi_23322961
Iemand tips hoe ik die draft in de bergen kan winnen? Ik moet 60k halen, maar kom echt niet boven de 50. De bochten liggen veel te dicht bij elkaar
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_23323627
quote:
Op maandag 15 november 2004 01:21 schreef neggix het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je parts kan ownen
Iemand een idee, want het lukt me niet. Elke nieuwe auto moet ik weer de volle mep voor betalen om te upgraden
Als je de onderdelen op je auto hebt staan, zijn ze INSTALLED.
Als je een nieuwe auto pakt, moet je eerst effe je uitgebouwde vorige auto pakken en in de garage alle parts verwisselen naar STOCK. De parts zijn dan niet meer INSTALLED maar owned. Deze kun je dan kosteloos in je nieuwe auto zetten.
Kort samengevat:
eerst alles uit je eerdere auto slopen en dan in je nieuwe car zetten
Make The Floor Burn!
  Redactie Games maandag 15 november 2004 @ 11:04:24 #64
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_23324573
quote:
Op maandag 15 november 2004 10:14 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Als je een nieuwe auto pakt, moet je eerst effe je uitgebouwde vorige auto pakken en in de garage alle parts verwisselen naar STOCK. De parts zijn dan niet meer INSTALLED maar owned. Deze kun je dan kosteloos in je nieuwe auto zetten.
Kort samengevat:
Geldt dat echt alleen voor alle Ik heb gister alleen de performance parts uit de oude auto vervangen door stock en toen ik ze wilde overzetten naar m'n nieuwe gekochte auto wilde het niet
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 15 november 2004 @ 11:17:21 #65
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_23324841
Is er nog pearlescent verf, en wanneer krijg je die? Ik heb nog gewoon die eerste en ik wil toch tenminste metallic
pi_23324981
quote:
Op maandag 15 november 2004 10:14 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Kort samengevat:
Ohhh okee, vandaag ff proberen Thnx
O+ BlaBlub O+
pi_23325011
Hee, welke auto heb jij dan?
De mogelijkheden om mn auto beetje fatsoenlijk te tunen zijn telkens gelockt

Maar ff verder gamen nu dus
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_23325546
Ik heb van me Civic alle performance parts teruggezet naar stock parts, alleen nu krijg ik ze nie op me nieuwe nissan 240 -> daar staan alle performance dingen nog op locked? :S
Ben alle shops al afgegaan, maar daar staan ze ook op locked
Hoe kan je dit verhelpen?
sigh
  maandag 15 november 2004 @ 12:05:52 #69
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_23325683
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:27 schreef kippiej het volgende:
Hee, welke auto heb jij dan?
De mogelijkheden om mn auto beetje fatsoenlijk te tunen zijn telkens gelockt

Maar ff verder gamen nu dus
Dan moet je races rijden, en winnen... Ik mag vanavond pas weer gamen van mezelf

Doe me ff contacten op msn, of voeg me ff toe op icq want ik denk dat mijn msn berichten niet aankomen bij jou
pi_23326095
quote:
Op maandag 15 november 2004 12:05 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Dan moet je races rijden, en winnen... Ik mag vanavond pas weer gamen van mezelf

Doe me ff contacten op msn, of voeg me ff toe op icq want ik denk dat mijn msn berichten niet aankomen bij jou
oke
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_23326832
Heb hem sinds vrijdag. Zal vanavond eens kijken op hoeveel procent ik zit, maar ik verwacht dat ik nog niet zo heel ver zit. In ieder geval verder dan degene hier op het werk
Anyway mijn Nissaneke

♥ K, N, R en F ♥
pi_23327039
Heeft iemand dit spel al uitgespeeld en alle locaties gevonden? ik bedoel daarmee die shops die je moet vinden. Als iemand dat heeft kan je daar een screenshot van maken van je map? Dan hoef ik minder te zoeken

mijn autootje:
[afbeelding]

[ Bericht 17% gewijzigd door animuz1 op 15-11-2004 13:27:09 ]
  maandag 15 november 2004 @ 13:19:07 #73
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_23327044
Heeft iemand NFSU2 al in de winkel gespot?
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_23327087
quote:
Op maandag 15 november 2004 13:19 schreef Robhimself het volgende:
Heeft iemand NFSU2 al in de winkel gespot?
Officiėel mag hij pas de 18-de verkocht worden.
Hij is wel via andere kanalen te bemachtigen.
♥ K, N, R en F ♥
pi_23328456
Ik zit op ergens in de 25 % races completed, en heb 78% unlocked. Weet iemand waar ongeveer de Skyline beschikbaar wordt
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')