quote:Ik baal, het lukt me gewoon NIET om de Street X races te winnen. Alles lukt, behalve StreetX. Hebben jullie mss wat tips voor me? Welke auto, hoe te tunen?
Ja, vraag ik me ook af... ik heb nu alle3 de gedeeltes van het spel geunlocked, dus ik vraag me eigelijk af hoever ik in t spel ben...quote:Op zondag 14 november 2004 19:26 schreef ThaFreak het volgende:
trueno kicks assdie van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe kon je ook alweer kijken hoe ver je met het spel was ??
Ja en af en toe zit er een bonus aan, ik kreeg laatst een dikke motor waardoor ik ineens 40 km per uur hader kon, omdat ik een wedstrijdje gewonnen had.quote:Op zondag 14 november 2004 19:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Spel net gespeeld. Best leuk. Alleen toen ik een auto kon krijgen na een paar races heb ik dus zo'n chervolet gekocht. En wou er niet meer rijden, omdat ik de 206 al wat getuned had. Maar toen kocht ik dus per ongeluk een 2e 206.
Maar ja, gaat nu lekker. Ben blij als ik wat meer unlocked hebt.
En ik vind het element dat je auto's uit kan dagen erg geinig
In de winkelquote:Op zondag 14 november 2004 20:37 schreef Rosbief het volgende:
Ik wil ook!![]()
Waar halen jullie hem, Kazaa?![]()
Ik dacht dat de release 18 november wasquote:Op zondag 14 november 2004 20:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
In de winkel![]()
Trueno rocks! jammer dat je hem wel vern**kt hebt met spoilertroep.. maar ja dat zal wel 'moeten' ivm credits oid zoals in NFSUquote:Op zondag 14 november 2004 19:26 schreef ThaFreak het volgende:
trueno kicks assdie van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe kon je ook alweer kijken hoe ver je met het spel was ??
14%quote:Op zondag 14 november 2004 19:35 schreef Cheiron het volgende:
Ik geloof met "T". Dan staat er een percentage completed.
Overigens ben ik wel erg nieuwsgierig naar het parts owned. Dit zou dus ook betekenen dat je parts kan overzetten tussen de verschillende auto's die je al hebt? Hm.. ga zo eens kijken.
Hij is leuk trouwens, alleen die streetX races vind ik maar knudde. Overigens, als je niet logisch rijdt, maar zo dicht mogelijk tegen de muren gaat win je vaak wel.
lol, dat zijn de echte... en daar win je 100 dollar mee ofzoquote:Op zondag 14 november 2004 20:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tering, heb net gewoon over een car challenge bijna 20 minuten gedaan...
kon idd niet meer clean rijden, heb er zelf spinners onder moeten pleurenquote:Op zondag 14 november 2004 21:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Trueno rocks! jammer dat je hem wel vern**kt hebt met spoilertroep.. maar ja dat zal wel 'moeten' ivm credits oid zoals in NFSU
Misschien kleine aanpassingen zoals in die screenshot die ik gepost heb, dat staat nog wel erg mooi![]()
Ach.. had ik het maar.. het 'verkrijgen' van NFSU2 gaat nogal langzaam hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |