Visueel? Performance of Body of de speciale dingen? (koplampen, achterlichten, neon?)quote:Op donderdag 18 november 2004 11:56 schreef joostingh het volgende:
Maar hoelang duurt het dat je je auto visueel kan veranderen??
Beetje vriendelijker tegen je mede-gamers!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:03 schreef SnAmChA het volgende:
[..]
2 jaar als je er hier om gaat vragen in plaats van gewoon het spel te spelen en de lol te ervaren van het spelen...
Als je eenmaal die 10 sterren hebt gehaald maakt het niet meer uit. Dan heb je al genoeg aan je neon verlichte kofferbak, motorkap, hydraulics, nos purge, enz.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja klopt
Dat vind ik 1 van de grote nadelen van het spel
Je moet sommige updates toepassen, of je ze nou mooi vind of niet.
Maar bij de meeste updates kun je wel wat leuks uitzoeken.
Ik ben alleen ook niet zo'n fan van die spinners...
Het woord mede-gamer noem ik in dit geval onmogelijk...quote:Op donderdag 18 november 2004 12:04 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Beetje vriendelijker tegen je mede-gamers!![]()
![]()
Met idclip kan je door de muren heenrijdenquote:Op donderdag 18 november 2004 12:10 schreef SnAmChA het volgende:
[..]
maar ontopic, druk op m, en toets "iddqd" dan heb je alle performance parts en met "idkfa" krijg je alle optische tuning..![]()
`quote:Op donderdag 18 november 2004 12:05 schreef SnAmChA het volgende:
[..]
Als je eenmaal die 10 sterren hebt gehaald maakt het niet meer uit. Dan heb je al genoeg aan je neon verlichte kofferbak, motorkap, hydraulics, nos purge, enz.
Dus het is even het lelijke eendje uithangen maar daarna kan je maken wat je wilt!
Ja daarom, dat bedoel ik. je hebt er geen hinder van. Maar is toch wel weer nuttig in je visuele rating. En alsafwissleing als je voor een outrun nos wilt verzamelen. Weer eens wat anders als 360's en draften en powerslide.quote:Op donderdag 18 november 2004 12:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Ik vind die hydraulics ook niet kewl ofzo.
Maar daar heb je niet zo veel last van. Je installeert ze gewoon en negeert ze daarna
En 'idbeholdl' voor als je het allemaal wat te donker vindt?quote:Op donderdag 18 november 2004 12:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Met idclip kan je door de muren heenrijden
Volgens mij was dat het idd.!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Met idclip kan je door de muren heenrijden
Die van Terror Squad vind ik ook nog best redelijk om aan te horen. (in menu dan)quote:Op donderdag 18 november 2004 13:11 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik ben de soundtrack inmiddels ook tegengekomen, en met Riders on the Storm van Snoop Dogg vs The Doors kunnen ze nog best een goeie hit gaan scoren
Als je echt nos wilt hebben moet je is voluit achteruit gaan rijden!! DAN krijg je punten !!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 13:09 schreef SnAmChA het volgende:
[..]
Ja daarom, dat bedoel ik. je hebt er geen hinder van. Maar is toch wel weer nuttig in je visuele rating. En alsafwissleing als je voor een outrun nos wilt verzamelen. Weer eens wat anders als 360's en draften en powerslide.
We hebben hier veelal te maken met mensen/dingen die nog niet eens de knop voor de map, nos e hydraulics kunnen vinden. Ik betwijfel of ze wel de achteruit knop inclusief achteruitkijkview kunnen vinden...quote:Op donderdag 18 november 2004 13:38 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Als je echt nos wilt hebben moet je is voluit achteruit gaan rijden!! DAN krijg je punten !!!!
spinners moeten inderdaad, het zijn de minst opvallende/lelijke spinnersquote:Op donderdag 18 november 2004 10:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Mooie auto!
Maarja, die spinners
Klopt...quote:Op woensdag 17 november 2004 23:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd zaten de Honda Civic en Acura RSX niet in de Europese versie, maar ik weet het niet 100% zeker.
Ik vind het ook wel jammer. In deel 1 reed ik altijd zo vaak met de Honda Civic. Al is een Opel Corsa pimpen ook wel leuk.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:18 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Klopt...
NL Versie: Opel Corsa en Peugot 106
US Versie: Honda Civic en Acura RSX
Behoorlijk zuur als je het mij vraagt, Acura RSX Ruleert!![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:51 schreef SnAmChA het volgende:
[..]
We hebben hier veelal te maken met mensen/dingen die nog niet eens de knop voor de map, nos e hydraulics kunnen vinden. Ik betwijfel of ze wel de achteruit knop inclusief achteruitkijkview kunnen vinden...
Of de Peugeot 106quote:Op donderdag 18 november 2004 14:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer. In deel 1 reed ik altijd zo vaak met de Honda Civic. Al is een Opel Corsa pimpen ook wel leuk.
waar moet je dat ingeven ?, er stond ergens in het scherm dat waar je op enter moet drukken (aan het begin van het spel), maar dat werkt niet echt.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:11 schreef Tenshi het volgende:
[..]
En 'idbeholdl' voor als je het allemaal wat te donker vindt?![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
waar moet je dat ingeven ?, er stond ergens in het scherm dat waar je op enter moet drukken (aan het begin van het spel), maar dat werkt niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |