Uit mijn hoofd zaten de Honda Civic en Acura RSX niet in de Europese versie, maar ik weet het niet 100% zeker.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:46 schreef Dacide het volgende:
Dus nogmaals mijn vraag:
Waarom geen opel/vauxhall corsa en peugeot 106 in de US version?
hebben wij geen andere auto's in Us versie welke niet in NL versie zitten?
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:28 schreef Eikelpiercing het volgende:
Yow allemaal, kom ook even mijn Hyundai Tiburon posten!
Edit: Shit, daar stond invoeren en ik dacht dat daarmee bedoelt werd foto invoeren! Hoe kan ik hier dan een foto invoeren die op mijn PC staat? Of gaat dat niet, moet je linken via een URL?
* Sport_Life is first time fok!ker
Nou, de Engelse versie heeft een Civic en een Acura RSX. In de Nederlandse versie zie je die 2 niet terug, ipdaarvan kregen we een Opel Corsa en Peugeot 106 voor terug.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:40 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Nou, hier..........
(foto met mobiel gemaakt, ik heb de xbox versie)
[afbeelding]
[..]
hoebedoelu?
Ik vinnum stoerquote:Op donderdag 18 november 2004 00:19 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Updatje van mijn Opel Corsa 1.8
Van:
[afbeelding]
Naar:
[afbeelding]
Vind hem ook goed gelukt.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:22 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik vinnum stoer
Mooie auto!quote:Op donderdag 18 november 2004 10:37 schreef superheist het volgende:
mjn auto:
[afbeelding]
zit rond de 38% geloof ik. wel geinig spelletje.
je moet wel, om later in t spel verder te komen moet je rating steeds hoger komen, dus zulke onzin is haast wel verplicht, net als die rooftop ondingen en die massale spoilers...quote:Op donderdag 18 november 2004 10:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Mooie auto!
Maarja, die spinners
Ow, dus daarom zie ik geen races meerquote:Op donderdag 18 november 2004 11:10 schreef Ruis het volgende:
[..]
je moet wel, om later in t spel verder te komen moet je rating steeds hoger komen, dus zulke onzin is haast wel verplicht, net als die rooftop ondingen en die massale spoilers...
Mja kloptquote:Op donderdag 18 november 2004 11:10 schreef Ruis het volgende:
[..]
je moet wel, om later in t spel verder te komen moet je rating steeds hoger komen, dus zulke onzin is haast wel verplicht, net als die rooftop ondingen en die massale spoilers...
Ik kots van die spinners. Geen 1 is mooi, of past onder je auto!quote:Op donderdag 18 november 2004 11:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja klopt
Dat vind ik 1 van de grote nadelen van het spel
Je moet sommige updates toepassen, of je ze nou mooi vind of niet.
Maar bij de meeste updates kun je wel wat leuks uitzoeken.
Ik ben alleen ook niet zo'n fan van die spinners...
2 jaar als je er hier om gaat vragen in plaats van gewoon het spel te spelen en de lol te ervaren van het spelen...quote:Op donderdag 18 november 2004 11:56 schreef joostingh het volgende:
Maar hoelang duurt het dat je je auto visueel kan veranderen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |