Weet ik niet maar hij is wel zwaar voor een klokquote:Op woensdag 17 november 2004 20:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Coole klok manHoe duur?
Ik vind hem ook wel cool en hij past wel bij mijn kamerquote:Op woensdag 17 november 2004 20:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
Weet ik niet maar hij is wel zwaar voor een klok
moet hem wel goed vast leggen aan de muur.
Dus met een schroef of klauw ...
Geen spijker want dat is teslap.
tot je t speeltquote:Op woensdag 17 november 2004 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
Al zie ik (erg) weinig verschil met NFS-U deel 1.
De drivers van je videokaart updeetenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb m vanmiddag gekregen via internet zeg maar alleen ik krijg hem niet aan de praat.
De Install gaat helemaal goed enzo alleen zodra ik de crack gebruik start hij op en het enigste wat ik te zien krijg is een zwart scherm.
En dan blijft die hangen.
Iemand een idee?
de legale versie kopen?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb m vanmiddag gekregen via internet zeg maar alleen ik krijg hem niet aan de praat.
De Install gaat helemaal goed enzo alleen zodra ik de crack gebruik start hij op en het enigste wat ik te zien krijg is een zwart scherm.
En dan blijft die hangen.
Iemand een idee?
Light Glow ofzo uitzetten helpt ook.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:04 schreef -Xerxes- het volgende:
Hmmz, net geinstalleerd. Intro doet het prima, hartstikke leuk, en dan vanaf dat je begint op het vliegveld zegmaar zie ik alleen de achterlichten van de auto en de toerenteller en de map.
Iemand nog meer deze problemen?
Ga nu ff eerst de laatste driver van ATi zelf proberen, brb
Ik heb hem sinds vandaagquote:Op woensdag 17 november 2004 20:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
hmm, echt ver ben je nog niet hè...
Uhm, kopenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:11 schreef Seal_force het volgende:
Iedereen heeft het probleem met die rare blokjes en dat alles lelijker is dan de demo.
Nou mijn screen.
[afbeelding]
Hoe is dit te verhelpen zo kan je toch niet leuk spelen?![]()
Dat is allemaal in orde, daarom snap ik ook niet waarom het niet werkt.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De drivers van je videokaart updeeten
Nou, hier..........quote:Op woensdag 17 november 2004 10:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zit er een 106 in het spel? Waar?
hoebedoelu?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Nederlandse versie he
???quote:Op woensdag 17 november 2004 22:28 schreef Eikelpiercing het volgende:
Yow allemaal, kom ook even mijn Hyundai Tiburon posten!
Mijn excuses voor het generaliserenquote:Op woensdag 17 november 2004 22:22 schreef Dacide het volgende:
Ik heb een tante die in Sherman Oaks woont (california). Vandaar dat ik in bezit ben van US versie.
Ik hou helemaal niet van leechen en warez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |