Ik kan het vizier er wel af slopen, ik kan gewoon met mijn ogen dicht beginnen te schieten.quote:Op zondag 14 november 2004 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar ik heb wel veel meer hitpoints dan jij, dus ik kan langer beschoten worden zonder dat ik af ben!
quote:Op zondag 14 november 2004 19:10 schreef boebiedoe het volgende:
Teams worden door Nikky en ik gemaakt, natuurlijk.
Als je de beste bent heb je helemaal geen conditie nodigquote:Op zondag 14 november 2004 19:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog tijd genoeg om aan m'n conditie te werken
Er zouden eigenlijk nog neutrale personen bij moeten zijn die alleen maar foto's maken dan, anders worden de verhalen na afloop héél sterkquote:Op zondag 14 november 2004 19:05 schreef boebiedoe het volgende:
Veel mensen met een grote mond. Dat gaat leuk worden..
Pas jij even op wat je zegt ventje.quote:Op zondag 14 november 2004 19:09 schreef Nolius het volgende:
Ik wil verliezen.
Doe ons maar in het team met Dirkh, dus...
Wij regelen onderling wel wat he schatquote:Op zondag 14 november 2004 19:10 schreef boebiedoe het volgende:
Teams worden door Nikky en ik gemaakt, natuurlijk.
Sinds wanneer drink jij bierquote:Op zondag 14 november 2004 19:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je de beste bent heb je helemaal geen conditie nodig![]()
*biertje pakt* *sigaret aansteekt*
Passen jullie een beetje op?quote:Op zondag 14 november 2004 19:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sinds wanneer drink jij bier
*meedoet
Voor het ontbijt heb ik al 3 potjes amateurs als jou afgeslacht.quote:Op zondag 14 november 2004 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Passen jullie een beetje op?
Misschien is het verstandig om eerste met een Malt te beginnen.
Bier is nogal sterk voor jullie slokdarmpjes.
alvast begint met intimidatie
Nee, jij komt ongeschonden het veld af wilde je zeggenquote:Op zondag 14 november 2004 19:15 schreef boebiedoe het volgende:
Die Gelly gaat me toch afgeslacht worden..
Heb jij ook een bierbuik?quote:Op zondag 14 november 2004 19:16 schreef Aventura het volgende:
Neen, blijft vooral doorslempen. Bierbuiken zijn een easy target.
Jij bent te klein.quote:Op zondag 14 november 2004 19:16 schreef Blinky het volgende:
Leuk! Mag ik ook mee?
goed punt, we moeten wel iets kunnen raken natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2004 19:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent te klein.
quote:Op zondag 14 november 2004 19:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent te klein.
Wel eerst van die targets erop schilderen hequote:Op zondag 14 november 2004 19:16 schreef Aventura het volgende:
Neen, blijft vooral doorslempen. Bierbuiken zijn een easy target.
Boedieboe! Eindelijk de kans om op jou te schietenquote:Op zondag 14 november 2004 19:18 schreef boebiedoe het volgende:
[..]Blinky
Ik drink geen bier, maar meestal wijn.quote:Op zondag 14 november 2004 19:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb jij ook een bierbuik?
En jij op je tietenquote:Op zondag 14 november 2004 19:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wel eerst van die targets erop schilderen he
Oh shit jammer dat ik geen wijn lustquote:Op zondag 14 november 2004 19:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, maar meestal wijn.
Zo behoud ik mijn mooie slanke lijn.
Onee, dat was een ander topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |