abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23308393
Ik ben van plan om de Fujitsu-Siemens LOOX 420 PDA te gaan kopen.

Nou zijn er zoveel soorten, maten, design, wii, gps e.d. dus ik zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn keuze is nu toch gevallen op Loox 420. Goed design, mooi zwart, Wifi en BT. De prijs van deze PDA zit zo rond de 360 - 399,-

Graag wil ik weten of ik met deze PDA wel een goede keuze maak? Zijn er bijv. veel andere PDA geschikbaar met WIFI rond deze prijs en die er ook nog goed uit zien? Ik wil met deze PDA ook gebruik gaan maken van GPS, dat lijkt me geen probleem toch?

Hieronder ff de foto's + specificaties:

Bron: http://pda.direqt.nl/site/php/product.php?action=show&id=893
quote:
Fabrikant Fujitsu-Siemens heeft met de Pocket LOOX 420 een aantrekkelijke nieuwe PDA uitgebracht. Grote pluspunten zijn de zeer compacte afmetingen, geintegreerde WLAN en Bluetooth, stijlvol design en kristalhelder 3,5" TFT scherm. De lange batterijlevensduur, uitstekende betrouwbaarheid en rappe processor zullen elke gebruiker aanspreken. Het verschil met de LOOX 410 versie is de snellere processor, ingebouwde WLAN en meegeleverde dockingstation.

Prestaties
De LOOX 420 is uitgerust met een 400MHz Intel XScale processor en maakt gebruik van Microsoft Windows Mobile Software 2003 for Pocket PC. Door de uitvoerige test en optimalisatie door de fabrikant zorgt dit voor zeer goede en vooral ook stabiele prestaties. Het interne geheugen is verdeeld in 32MB ROM en 64MB RAM geheugen. Dit is verder uit te breiden met extra Secure Digital geheugenkaarten. Door de energiezuinige werking en de hoge capciteit Li-ion accu is de batterijlevensduur uitstekend.

Geïntegreerde WLAN en Bluetooth
In tegenstelling tot zijn broertje, de LOOX 410, is de 420 uitgerust met een ingebouwde WLAN. Via WLAN kunt u eenvoudig connectie maken met uw draadloze netwerk, thuis of op kantoor. Ideaal voor draaloos internetten en emailen. De geïntegreerde Bluetooth™ verzorgt draadloze communicatie met andere Bluetooth apparaten. Zo is het mogelijk vebinding te maken met het Internet, e-mail te lezen of contact te maken met het bedrijfsnetwerk via een Bluetooth™-compatibele mobiele telefoon. Ook is het mogelijk gebruik te maken van een Bluetooth GPS uitbreiding.

Design en afmetingen
Opvallend aan de LOOX 420 is het stijlvolle zwarte design en de zeer compacte afmetingen van 113.1 x 70.6 x 14.1 mm. Het is daarmee één van de meest compacte en draagbare PDA's van het moment. Zijn strakke uiterlijk maakt hem de ideale partner voor de representatieve zakelijke gebruiker.

Accessoires
In de doos vindt u een handig draagtasje, USB dockingstation, USB sync kabel, AC adapter (met verloopstekker voor de EU en US), Microsoft Companion CD en uitgebreide handleiding (Engels, Duits, Frans).

Specificatie - Waarde

Fabrikant - Fujitsu Siemens
Type - Pocket LOOX 420
Operating System (OS) - Microsoft® Windows® Pocket PC 2003 Premium
Processor - 400Mhz Intel Xscale
ROM geheugen - 32 MB
RAM geheugen - 64 MB
RAM geheugen (vrij) - onbekend MB
Secure Digital slot, SDIO, CompactFlash slot
Type scherm - Transflectief TFT
Afmeting scherm - 3,5 inch
Resolutie - 240 x 320 pixels
Aantal kleuren - 65.536 kleuren
Bluetooth ingebouwd
WLAN ingebouwd
Infrarood (IrDA)
Gewicht - 125 gram
Afmetingen (l x b x d) - 113.1 x 70.6 x 14.1 mm
Koptelefoon - 3,5 mm connector
Speaker
Microfoon
Voeding - 1100 mAh Lithium-ion batterij
Verwisselbare batterij
Batterijlevensduur - 10 uur (maximaal)

Laadtijd - ? uur

Standaard software
Fujitsu Siemens Computers SpeedMenu
Pictures -Terminal Services Client
Jawbreaker™
Voice recorder -Microsoft Active Sync 3.7.1
Fujitsu Siemens Computers Key lock
Fujitsu Siemens Computers Backup

Garantie
24 maanden

Inhoud van pakket
Fujitsu-Siemens Pocket LOOX 420
USB dockingstation
Draagtasje
USB sync kabel
AC adapter (met verloopstekker voor de EU en US)
Microsoft Companion CD
Uitgebreide handleiding (Engels, Duits, Frans)
Software CD
pi_23308742
Zeer mooi ding ik zal er voor gaan , 400mhz is mooie snelheid , er zijn ook al 533 ofzoiets d8 ik , maar dit is cker een mooie
pi_23308959
Ik wil wel zeker weten dat GPS mogelijk is.
Secure Digital slot, SDIO, CompactFlash slot staan er wel maar zijn hiervoor ook GPS kaartjes?
  zondag 14 november 2004 @ 17:45:23 #4
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23310605
quote:
Op zondag 14 november 2004 16:37 schreef flat_erik het volgende:
Ik wil wel zeker weten dat GPS mogelijk is.
Secure Digital slot, SDIO, CompactFlash slot staan er wel maar zijn hiervoor ook GPS kaartjes?
er zit toch bluetooth op? dan kan het ook daarmee

edit : lees eens goed de text die je zelf erbij gezet hebt daarmee staat dat het via bluetooth kan
pi_23312072
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:45 schreef Magneet het volgende:

[..]

er zit toch bluetooth op? dan kan het ook daarmee

edit : lees eens goed de text die je zelf erbij gezet hebt daarmee staat dat het via bluetooth kan
Klopt, alleen ik heb liever een CF/SD kaartje.... Draadloos is wel leuk maar dan zit je weer met een baterij die snel leeg gaat
  zondag 14 november 2004 @ 19:14:47 #6
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23312787
aha ok, CF zou op zich wel moeten kunnen en SD ook aangezien het SDIO is voor allebei zijn GPS kaartjes te krijgen ik zou het bij het aankopen wel proberen of een niet goed geld terug garantie krijgen
pi_23313297
pi_23346866
Nog 1maal een schopje Kijken of iemand nog een positief verhaal heeft
pi_23376972
ik ben ook vna plan om deze pda aan te schaffen, zeker na het lezen van deze uitgebreide review:

http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=152

Final Rating van 93 %!
Iemand blij maken met een dode mus!
pi_23382645
Ik heb m reeds besteld. www.obcs.nl
pi_23383278
Houd me op de hoogte,

====

Ook besteld, zelfde shop met 512 mb extra.
pi_23383822
quote:
Op woensdag 17 november 2004 18:36 schreef Smaart het volgende:
Houd me op de hoogte,

====

Ook besteld, zelfde shop met 512 mb extra.
Voor 41.09 neem ik aan?
pi_23390127
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:00 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Voor 41.09 neem ik aan?
inderdaad! 41.09 inclusief BTW.

Maakt een totaal van 407.30. Goede zaak!
pi_23390602
Goede prijs
pi_24240270
Heb m reeds in huis... Erg tevreden met deze PDA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')