Ik ben van plan om de Fujitsu-Siemens LOOX 420 PDA te gaan kopen.
Nou zijn er zoveel soorten, maten, design, wii, gps e.d. dus ik zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn keuze is nu toch gevallen op Loox 420. Goed design, mooi zwart, Wifi en BT. De prijs van deze PDA zit zo rond de 360 - 399,-
Graag wil ik weten of ik met deze PDA wel een goede keuze maak? Zijn er bijv. veel andere PDA geschikbaar met WIFI rond deze prijs en die er ook nog goed uit zien? Ik wil met deze PDA ook gebruik gaan maken van GPS, dat lijkt me geen probleem toch?
Hieronder ff de foto's + specificaties:
Bron:
http://pda.direqt.nl/site/php/product.php?action=show&id=893quote:
Fabrikant Fujitsu-Siemens heeft met de Pocket LOOX 420 een aantrekkelijke nieuwe PDA uitgebracht. Grote pluspunten zijn de zeer compacte afmetingen, geintegreerde WLAN en Bluetooth, stijlvol design en kristalhelder 3,5" TFT scherm. De lange batterijlevensduur, uitstekende betrouwbaarheid en rappe processor zullen elke gebruiker aanspreken. Het verschil met de LOOX 410 versie is de snellere processor, ingebouwde WLAN en meegeleverde dockingstation.
Prestaties
De LOOX 420 is uitgerust met een 400MHz Intel XScale processor en maakt gebruik van Microsoft Windows Mobile Software 2003 for Pocket PC. Door de uitvoerige test en optimalisatie door de fabrikant zorgt dit voor zeer goede en vooral ook stabiele prestaties. Het interne geheugen is verdeeld in 32MB ROM en 64MB RAM geheugen. Dit is verder uit te breiden met extra Secure Digital geheugenkaarten. Door de energiezuinige werking en de hoge capciteit Li-ion accu is de batterijlevensduur uitstekend.
Geïntegreerde WLAN en Bluetooth
In tegenstelling tot zijn broertje, de LOOX 410, is de 420 uitgerust met een ingebouwde WLAN. Via WLAN kunt u eenvoudig connectie maken met uw draadloze netwerk, thuis of op kantoor. Ideaal voor draaloos internetten en emailen. De geïntegreerde Bluetooth™ verzorgt draadloze communicatie met andere Bluetooth apparaten. Zo is het mogelijk vebinding te maken met het Internet, e-mail te lezen of contact te maken met het bedrijfsnetwerk via een Bluetooth™-compatibele mobiele telefoon. Ook is het mogelijk gebruik te maken van een Bluetooth GPS uitbreiding.
Design en afmetingen
Opvallend aan de LOOX 420 is het stijlvolle zwarte design en de zeer compacte afmetingen van 113.1 x 70.6 x 14.1 mm. Het is daarmee één van de meest compacte en draagbare PDA's van het moment. Zijn strakke uiterlijk maakt hem de ideale partner voor de representatieve zakelijke gebruiker.
Accessoires
In de doos vindt u een handig draagtasje, USB dockingstation, USB sync kabel, AC adapter (met verloopstekker voor de EU en US), Microsoft Companion CD en uitgebreide handleiding (Engels, Duits, Frans).
![]()
Specificatie - Waarde Fabrikant - Fujitsu Siemens
Type - Pocket LOOX 420
Operating System (OS) - Microsoft® Windows® Pocket PC 2003 Premium
Processor - 400Mhz Intel Xscale
ROM geheugen - 32 MB
RAM geheugen - 64 MB
RAM geheugen (vrij) - onbekend MB
Secure Digital slot, SDIO, CompactFlash slot
Type scherm - Transflectief TFT
Afmeting scherm - 3,5 inch
Resolutie - 240 x 320 pixels
Aantal kleuren - 65.536 kleuren
Bluetooth ingebouwd
WLAN ingebouwd
Infrarood (IrDA)
Gewicht - 125 gram
Afmetingen (l x b x d) - 113.1 x 70.6 x 14.1 mm
Koptelefoon - 3,5 mm connector
Speaker
Microfoon
Voeding - 1100 mAh Lithium-ion batterij
Verwisselbare batterij
Batterijlevensduur - 10 uur (maximaal)
Laadtijd - ? uur
Standaard software
Fujitsu Siemens Computers SpeedMenu
Pictures -Terminal Services Client
Jawbreaker™
Voice recorder -Microsoft Active Sync 3.7.1
Fujitsu Siemens Computers Key lock
Fujitsu Siemens Computers Backup
Garantie
24 maanden
Inhoud van pakket
Fujitsu-Siemens Pocket LOOX 420
USB dockingstation
Draagtasje
USB sync kabel
AC adapter (met verloopstekker voor de EU en US)
Microsoft Companion CD
Uitgebreide handleiding (Engels, Duits, Frans)
Software CD