abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23466697
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:50 schreef rew- het volgende:
Zou ik nooit doen. Weet je hoe asociaal.

Stelen moet je gewoon niet doen. De horeca is al een moeilijke sector, moet je het ze niet nog moeilijker gaan maken.

Waarom denk je dat die prijzen zo hoog zijn? Omdat er altijd van die blije kutkindjes zijn die die glazen gaan jatten.

Nee, voor mij echt not-done.
Ik kán me nog herinneren dat je op een gegeven moment naar me toe kwam met de mededeling dat ik nog drie glazen van jou in mn zak had zitten

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23466848
Mn pa was een keer met mn moeder op vakantie.
Waren behoorlijk lam, en gingen met de taxi terug naar de camping.
Daar aangekomen rekent mn moeder af, en mn sjouwt de auto uit.
Gaat ie aan de achterklep zitten morrelen. Taxichauffeur vraagt zich af wat hij in godsnaam doet..
Pa trekt een barkruk uit de achterklep en slingert richting tent...

Dat was vroeger, nu is ie wat normaler
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23478873
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:33 schreef EtiC het volgende:
Holgerson, ga nou niet zeggen dat jij het lieverdje bent en dat jij nooit zoiets gedaan hebt.
Om eerlijk te zijn heb ik ook wel eens glazen en fietsen gejat, maar wat ik hier lees dat de kroegen toch genoeg verdienen en wel een paar glazen kunnen missen vind ik onzin. Bovendien deed ik dat soort dingen op mijn vijftiende of zestiende en dat is al een tijdje geleden.
pi_23479005
Toen ik met mn oom en tante naar een musicle was gegaan,
had mn oom een Bacardi-asbak meegejat Best een mooi ding
pi_23486488
Ik durf dat nooit Ik hoor weleens achteraf dat vrienden van me de halve inventaris meegeschoept hebben, terwijl ik het ze zelf niet eens heb zien doen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_23486876
Bierglazen, want die spaar ik, maar ik koop of krijg ze ook wel eens
Comfortably numb
pi_23486937
Ik werk zelf in de horeca en ik heb een hekel aan mensen die je glazen jatten... ice-t glazen zijn op een of andere manier erg gewild, maar ook bailey's glazen en likeur glazen...
Beter één appel in de hand dan hoge bomen.
  maandag 22 november 2004 @ 11:09:18 #133
105466 PrintScrn.nl
Koekje d'r bij?
pi_23486957
Wij hebben champagneglazen van de musical Grace! Dat is pas stoer!
pi_23487112
Ik heb weleens een asbak gejat en wat glazen, maar dat doe ik bijna nooit.
Wel een keer samen met een vriend een fiets gejat, in de gracht gegooid en de volgende week een atje achter de bar zien met :"Wie heeft mijn fiets geleend en niet teruggebracht? Ik wil hem namelijk graag terug."
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_23487317
Alleen als het hele mooie glazen. Bijvoorbeeld literpullen, maar dan moet ik wel een tas bij me hebben. Met zo'n pul onder je shirt langs de portier sneaken is ook niks.

Ik wil nog altijd een keer zo'n Hertog Jan glas met speciale plek voor je duim hebben
...drop it like it's hot...
pi_23488146
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:29 schreef holgerson12 het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik ook wel eens glazen en fietsen gejat, maar wat ik hier lees dat de kroegen toch genoeg verdienen en wel een paar glazen kunnen missen vind ik onzin. Bovendien deed ik dat soort dingen op mijn vijftiende of zestiende en dat is al een tijdje geleden.
Pas op, de moraalridder is hier!

Anyway, ik heb ooit es 1 hele mooi Gösser pull meegenomen van wintersport, toch een leuk aandenken En eens een 0,5L Pepsi glas, alleen die was bij terugkomst in 10stukken

Maar achja, al me vrienden hebben wel eens een pitcher meegenomen van het lokale cafe hier, maar daar is de prijs ook 2,10 per biertje ! En belabberde service, dan vindt ik het enigzins wel gerechtigd
Alleen de bitches hebben nu plastic oranje Grolsch pitchers lellukke dingen !
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_23488301
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:11 schreef WarPuppy het volgende:

[..]

Pas op, de moraalridder is hier!
Hoi moraalridder!
quote:
maar daar is de prijs ook 2,10 per biertje ! En belabberde service, dan vindt ik het enigzins wel gerechtigd
Als je 2,10 per biertje niet normaal vindt ga je daar gewoon niet naar binnen Beetje de tent leegschoepen met zo'n kutverhaal Blijf dan gewoon weg daar...
pi_23488327
De kostprijs van een glas zit al doorberekend in de consumentenprijs van je consumptie hoor .
slettebak [@] gmail.com
pi_23488400
Niet dat dit betekend dat je altijd je glas mee mag nemen hoor .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 22 november 2004 @ 12:57:34 #140
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_23489230
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:07 schreef dane het volgende:
Ik werk zelf in de horeca en ik heb een hekel aan mensen die je glazen jatten... ice-t glazen zijn op een of andere manier erg gewild, maar ook bailey's glazen en likeur glazen...

Mooie glazen idd, die van de Ice Tea . Ik heb er een uit een Center Parcs gesticht...
Een vriendin vroeg of zij 'm kreeg omdat dat 'haar' drankje is. Mooi niet dus, had ze zelf maar een glas moeten 'regelen'.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_23489544
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:57 schreef es70 het volgende:

[..]

Mooie glazen idd, die van de Ice Tea . Ik heb er een uit een Center Parcs gesticht...
Een vriendin vroeg of zij 'm kreeg omdat dat 'haar' drankje is. Mooi niet dus, had ze zelf maar een glas moeten 'regelen'.
Jemig dat zou wel erg laf zijn
pi_23489604
Ik heb die pul op het plaatje laatst geklauwd uit m'n stamcafé.

maandag 22 november 2004 @ 13:43:51 #143
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_23490221
ik neem alle glazen mee waaruit ik iets gedronken heb, dan weet ik de dag erna hoeveel ik gedronken heb
pi_23490861
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:13 schreef Roellio het volgende:

[afbeelding]
Dat glas heb ik ook gehad wat een fantastisch mooi glas is dat toch! En barbar, honingbier toch?, is ook erg lekker. Bestaat het eigenlijk nog?
Paan!
pi_23491650
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:10 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

Dat glas heb ik ook gehad wat een fantastisch mooi glas is dat toch! En barbar, honingbier toch?, is ook erg lekker. Bestaat het eigenlijk nog?

Was vorige maand 'Bier van de maand' bij Grolsch!
  maandag 22 november 2004 @ 16:21:44 #146
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_23494073
Altijd verzamelings starten
We hadden met een paar vrienden een soort van hok en daar hadden we glazen voor nodig.
dus ff op een vrijdag avond in geladen meteen 25 a 30 glazen. En natuurlijk als ze mooie glazen hebben altijd ff eentje meenemen.
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  maandag 22 november 2004 @ 16:34:37 #147
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23494349
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:13 schreef Roellio het volgende:

[afbeelding]
Roellio heeft smaak! Dat spul.... daar lust ik wel pap van
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_23497265
Ik neem altijd de speciale longdrink glazen mee. Ik heb al een mooie collectie absolutglazen. (deels met dank aan stelende neven)
Ik heb ook een paar mooie stalen asbakken. (thx the Food in bxl)
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_23497401
Ik heb ooit een groot metalen reclamebord van Hertog Jan uit de kroeg meegejat. Toch vraag ik mezelf nog steeds af hoe ik dat ooit met m'n dronken kop voor elkaar heb gekregen: dat ding is namelijk ruim 1,5 bij 1 meter!
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 22 november 2004 @ 18:51:36 #150
106856 MociN
Live your own legend
pi_23497510
Nee, ik heb volgens mij nog nooit glazen gejat. Helaas wel een keertje een paar kapot gegooid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')