Ik kán me nog herinneren dat je op een gegeven moment naar me toe kwam met de mededeling dat ik nog drie glazen van jou in mn zak had zittenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:50 schreef rew- het volgende:
Zou ik nooit doen. Weet je hoe asociaal.
Stelen moet je gewoon niet doen. De horeca is al een moeilijke sector, moet je het ze niet nog moeilijker gaan maken.
Waarom denk je dat die prijzen zo hoog zijn? Omdat er altijd van die blije kutkindjes zijn die die glazen gaan jatten.
Nee, voor mij echt not-done.
Om eerlijk te zijn heb ik ook wel eens glazen en fietsen gejat, maar wat ik hier lees dat de kroegen toch genoeg verdienen en wel een paar glazen kunnen missen vind ik onzin. Bovendien deed ik dat soort dingen op mijn vijftiende of zestiende en dat is al een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:33 schreef EtiC het volgende:
Holgerson, ga nou niet zeggen dat jij het lieverdje bent en dat jij nooit zoiets gedaan hebt.
Pas op, de moraalridder is hier!quote:Op zondag 21 november 2004 22:29 schreef holgerson12 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik ook wel eens glazen en fietsen gejat, maar wat ik hier lees dat de kroegen toch genoeg verdienen en wel een paar glazen kunnen missen vind ik onzin. Bovendien deed ik dat soort dingen op mijn vijftiende of zestiende en dat is al een tijdje geleden.
Hoi moraalridder!quote:Op maandag 22 november 2004 12:11 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Pas op, de moraalridder is hier!
Als je 2,10 per biertje niet normaal vindt ga je daar gewoon niet naar binnenquote:maar daar is de prijs ook 2,10 per biertje ! En belabberde service, dan vindt ik het enigzins wel gerechtigd
quote:Op maandag 22 november 2004 11:07 schreef dane het volgende:
Ik werk zelf in de horeca en ik heb een hekel aan mensen die je glazen jatten... ice-t glazen zijn op een of andere manier erg gewild, maar ook bailey's glazen en likeur glazen...
quote:Op maandag 22 november 2004 12:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooie glazen idd, die van de Ice Tea. Ik heb er een uit een Center Parcs gesticht...
Een vriendin vroeg of zij 'm kreeg omdat dat 'haar' drankje is. Mooi niet dus, had ze zelf maar een glas moeten 'regelen'.
![]()
Dat glas heb ik ook gehad wat een fantastisch mooi glas is dat toch! En barbar, honingbier toch?, is ook erg lekker. Bestaat het eigenlijk nog?quote:Op maandag 22 november 2004 13:13 schreef Roellio het volgende:
Ik heb die pul op het plaatje laatst geklauwd uit m'n stamcafé.
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 november 2004 14:10 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Dat glas heb ik ook gehad wat een fantastisch mooi glas is dat toch! En barbar, honingbier toch?, is ook erg lekker. Bestaat het eigenlijk nog?
Roellio heeft smaak! Dat spul.... daar lust ik wel pap vanquote:Op maandag 22 november 2004 13:13 schreef Roellio het volgende:
Ik heb die pul op het plaatje laatst geklauwd uit m'n stamcafé.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |