Inderdaad, het is nu aangetoond, door Ellian, dat idioten die de ogen sluiten voor de achterlijkheid van de islam zich laten beteugelen door deze.quote:Op zondag 14 november 2004 08:53 schreef sjun het volgende:
Afshin kan het uitstekend verwoorden.
Vooralsnog werkt de islamitische terreur uitstekend, alleen al lettend op het feit dat Wilders en Hirsi Ali in feite al monddood zijn gemaakt en voor hun leven moeten vrezen.quote:Op zondag 14 november 2004 09:36 schreef Maerycke het volgende:
Deze meneer ziet ook alleen z'n eigen kant nog maar ingegeven door zijn traumatische verleden. Waarom zou iedere moslim z'n ideeën over Mohammed moeten aanpassen? Waarom leven we hier ineens in een door de Islam vrijwel overgenomen wereld? En wat heeft dat nou weer te maken met links? En de brief die bij Theo van Gogh was achtergelaten 'rook naar het Midden-Oosten'? Please zeg... Mohammed B. zal vast wel z'n contacten hebben, maar die liggen niet in het Midden-Oosten.
Op een aantal vlakken heeft hij zeer zeker een punt en daar moet ook aandacht aan besteed worden. Maar dit is ongeveer hetzelfde als bij een kerstboombrandje gaan staan gillen dat de wereld vergaat en dat iedereen zal branden in de hel.
Zover ik weet is Wilders niet monddood gemaakt want hij zegt nog steeds wat hij wil. Alleen is hij nu wel ondergedoken, wat eigenlijk in en in triest is. Enge ontwikkeling.quote:Op zondag 14 november 2004 10:26 schreef Edwaldo het volgende:
[..]
Vooralsnog werkt de islamitische terreur uitstekend, alleen al lettend op het feit dat Wilders en Hirsi Ali in feite al monddood zijn gemaakt en voor hun leven moeten vrezen.
Kan me niet herinneren dat ik zoiets eerder in dit land heb meegemaakt.
zoiets dachten we ook als we het hadden over de woonplaats van allochtonen, die we graag tussen de Nederlanders wilden plaatsen, om zodoende contact te krijgen met Nederlanders en hierdoor bijv makkelijker het Nederlands op te pakken. In plaats daarvan zijn het nu allochtonenwijken, waar de gemiddelde Nederlander niet graag meer tussen gaat wonen, omdat hij of zij daar niet gewenst is.quote:Op zondag 14 november 2004 10:30 schreef Maerycke het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat er in dit land zo ongeveer dagelijks moskeeën uitbranden. Betekent dit dat Nederland ook op de barricaden moet wegens rechtsextremistische wandaden?
Iedereen zou eens z'n hersenen moeten gaan gebruiken ipv de onderbuikgevoelens. Nederland vergaat heus niet, de vrouwen lopen niet allemaal in burqa over 50 jaar en er bestaan heus nog wel blanke kindertjes na diezelfde periode.
Maar uiteraard is het eenvoudiger om elke wanklank in de samenleving af te schuiven op andere groepen zolang de gemiddelde mens maar niet naar zichzelf hoeft te kijken.
Weer een leugen want zijn cultuur heeft niks met die van mij te maken. Wat een achterlijke debiel ook die Iran gaat vergelijken met Marokko of Turkijequote:,,Een verrader. Want ik ben uit hun eigen cultuur afkomstig.''
Is het niet zo dat de Turkse de Marokkaanse en de Iraanse cultuur allen voortgekomen zijn uit de voorschriften en de beperkingen die islam oplegd heeft?quote:Op zondag 14 november 2004 10:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Weer een leugen want zijn cultuur heeft niks met die van mij te maken. Wat een achterlijke debiel ook die Iran gaat vergelijken met Marokko of Turkije
ja kloptquote:Op zondag 14 november 2004 10:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Weer een leugen want zijn cultuur heeft niks met die van mij te maken. Wat een achterlijke debiel ook die Iran gaat vergelijken met Marokko of Turkije
Dat denk ik dus niet. Zolang we de kern van het probleem, zoals Ellian het omschrijft, niet aanpakken kan het overal voorkomen. Overal ter wereld waar de Islam een grond aan de voeten krijgt gebeurt het, dus waarom zou Nederland zo speciaal zijn dat het hier niet voor kan komen?quote:Op zondag 14 november 2004 10:53 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb nieuws voor je. We leven niet in Frankrijk en hier is het niet gaande. Dus kunnen we het dusdanig regelen dat die toestanden bij ons niet voorkomen.
Nee, rituele moorden zoals die van Van Gogh zijn doodnormaal voor Nederland. En die terreur-inval van afgelopen week past volstrekt in het beeld van Nederland. Zijn kritiek op de politieke Islam afschuiven op zijn zogenaamde traumatische verleden is onzin. Zijn argumenten snijden hout, richt je daarop.quote:Op zondag 14 november 2004 09:36 schreef Maerycke het volgende:
Deze meneer ziet ook alleen z'n eigen kant nog maar ingegeven door zijn traumatische verleden. Waarom zou iedere moslim z'n ideeën over Mohammed moeten aanpassen? Waarom leven we hier ineens in een door de Islam vrijwel overgenomen wereld? En wat heeft dat nou weer te maken met links? En de brief die bij Theo van Gogh was achtergelaten 'rook naar het Midden-Oosten'? Please zeg... Mohammed B. zal vast wel z'n contacten hebben, maar die liggen niet in het Midden-Oosten.
Ja, en wat er nu wereldwijd, en in Nederland, gaande is valt ook zó goed te vergelijken met een kerstboombrandje hè? Maar goed, er is dus kennelijk helemaal niets aan de hand. Het komt allemaal wel goed en we moeten ons vooral niet druk maken.quote:Op een aantal vlakken heeft hij zeer zeker een punt en daar moet ook aandacht aan besteed worden. Maar dit is ongeveer hetzelfde als bij een kerstboombrandje gaan staan gillen dat de wereld vergaat en dat iedereen zal branden in de hel.
NEE !quote:Op zondag 14 november 2004 12:28 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de Turkse de Marokkaanse en de Iraanse cultuur allen voortgekomen zijn uit de voorschriften en de beperkingen die islam oplegd heeft?
Hahaha toen kwam zijn ware aard naar boven.. "jouw volk" hahahahahahaquote:Op zondag 14 november 2004 13:28 schreef Youssef het volgende:
Asfhin EllianDe man (?) die dezelfde status wil bereiken als wijlen Pim, Theo, Wilders en H. Ali. Samen met Ebru Omar en wat andere nietsnutten willen ze allemaal martelaren worden van hun eigen successen.
(Dat met die overslaande stem was wel de meest wanhopige poging
)
Er is een gemeenschappelijke ideologie net zoals men in Europa tegenwoordig een gemeenschappelijke ideologie heeft in het humanisme. Dat van het Midden Oosten is de Islam. Het is allemaal overal exact hetzelfde, net zoals er in Europa vercshillen bestaan in cultuur tussen de verschillende landen. Maar over het algemeen kun je spreken van een gemeenschappelijke grote deler.quote:Op zondag 14 november 2004 13:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
NEE !
En weer bewijst Ellian zijn gelijk.quote:Op zondag 14 november 2004 13:28 schreef Youssef het volgende:
Asfhin EllianDe man (?) die dezelfde status wil bereiken als wijlen Pim, Theo, Wilders en H. Ali. Samen met Ebru Omar en wat andere nietsnutten willen ze allemaal martelaren worden van hun eigen successen.
(Dat met die overslaande stem was wel de meest wanhopige poging
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |