quote:Commodores - Easy
Catapult - Let Your Hair Hang Downquote:Op zondag 14 november 2004 03:37 schreef LilyPhilips het volgende:
Terence Trent D'Arby - Let Her Down Easy
hey daar is het topic...en deze meneer ook weer, en hoezo fan?![]()
Hair - Let The Sunshine Inquote:Op zondag 14 november 2004 03:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Catapult - Let Your Hair Hang Down
Donovan - Sunshine Supermanquote:Op zondag 14 november 2004 03:53 schreef LilyPhilips het volgende:
[..]
Hair - Let The Sunshine In![]()
Jason Donovan - Rhythm Of The Rainquote:Op zondag 14 november 2004 04:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Donovan - Sunshine Superman
nee, ben aan het werk, dus af + toe ff niet met m'n kop bij fok...quote:Op zondag 14 november 2004 04:08 schreef LilyPhilips het volgende:
bennie d'r nog of bennie in slaap gesukkeld? zzzzzz....
werk? op dit tijdstip? je lijkt wel net ze gek als ik!quote:Op zondag 14 november 2004 04:13 schreef GLO het volgende:
[..]
nee, ben aan het werk, dus af + toe ff niet met m'n kop bij fok...![]()
Rob de Nijs - Ritme Van De Regenquote:Op zondag 14 november 2004 04:12 schreef LilyPhilips het volgende:
[..]
Jason Donovan - Rhythm Of The Rain
ben journalist + copywriter -- freelancer, dus eigen baas + eigen werktijdenquote:Op zondag 14 november 2004 04:16 schreef LilyPhilips het volgende:
[..]
werk? op dit tijdstip? je lijkt wel net ze gek als ik!doe je voor werk dan?
hihi die had ik al verwachtquote:Op zondag 14 november 2004 04:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Rob de Nijs - Ritme Van De Regen
Garbage - Only Happy When It Rainsquote:Op zondag 14 november 2004 04:20 schreef LilyPhilips het volgende:
[..]
hihi die had ik al verwachten waar kom ik dan mee terug?.....JUIST!....hehehe....kon het niet laten nee
![]()
Terence Trent D'Arby - Rain
aha! ik ken dat, eigen werktijden, maar we werken dan harder dan voor welke "baas" dan ook huh...quote:Op zondag 14 november 2004 04:19 schreef GLO het volgende:
[..]
ben journalist + copywriter -- freelancer, dus eigen baas + eigen werktijden![]()
Judy Garland - Happy Days Are Here Againquote:Op zondag 14 november 2004 04:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Garbage - Only Happy When It Rains
Ja... [zucht], da's waarquote:Op zondag 14 november 2004 04:23 schreef LilyPhilips het volgende:
[..]
aha! ik ken dat, eigen werktijden, maar we werken dan harder dan voor welke "baas" dan ook huh...![]()
ik werk voor/met een artiest....en je mag maar 1 keer raden met wie......HAHAHAHA!!!quote:Op zondag 14 november 2004 04:29 schreef GLO het volgende:
he
[..]
Ja... [zucht], da's waarAan de andere kant kan ik lekker FOKken als ik daar zin in heb
Jij ook dus? Wat doe jij dan voor werk?
The Fortunes - Here Comes That Rainy Day Feeling Againquote:Op zondag 14 november 2004 04:25 schreef LilyPhilips het volgende:
[..]
Judy Garland - Happy Days Are Here Again
HA weer dubbele punten
ABBA - Money Money Moneyquote:Op zondag 14 november 2004 04:31 schreef GLO het volgende:
[..]
The Fortunes - Here Comes That Rainy Day Feeling Again
Euh... het begint met een T en het eindigt met een Y, mag ik nu door voor de koelkast?quote:Op zondag 14 november 2004 04:31 schreef LilyPhilips het volgende:
[..]
ik werk voor/met een artiest....en je mag maar 1 keer raden met wie......HAHAHAHA!!!![]()
Prince - Money Don't Matter 2 Nitequote:Op zondag 14 november 2004 04:35 schreef LilyPhilips het volgende:
[..]
ABBA - Money Money Money
BINGOquote:Op zondag 14 november 2004 04:36 schreef GLO het volgende:
[..]
Euh... het begint met een T en het eindigt met een Y, mag ik nu door voor de koelkast?![]()
Joepiequote:Op zondag 14 november 2004 04:38 schreef LilyPhilips het volgende:
[..]
BINGOU bent door naar de volgend ronde!
Ow ja...quote:Eigenlijk begint ie met een S en eindigt op een A....![]()
Queen - Princes Of The Universequote:Op zondag 14 november 2004 04:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Prince - Money Don't Matter 2 Nite![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |