Mwou ik denk toch dat de basissnelheid te laag is. Ze kunnen wel rondjes 30/31 rijden maar ik denk dat je toch rondjes 27/28 moet rijden.quote:Op zondag 14 november 2004 10:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik wil toch wel eens zien wat een marathon-combinatie op de ploegenachtervolging neerlegt.
Iets als Heideman-Hulzebosch-Rozendaal bijvoorbeeld.
Er is maar 1 manier om daar achter te komen: de KNSB moet gewoon binnenkort een dag houden speciaal voor de achtervolging, waar allerlei verschillende trio's het tegen elkaar opnemen.quote:Op zondag 14 november 2004 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mwou ik denk toch dat de basissnelheid te laag is. Ze kunnen wel rondjes 30/31 rijden maar ik denk dat je toch rondjes 27/28 moet rijden.
Misschien, maar ik denk dat Romme ook eerder het team kapot zal rijden, en het gaat om de derde persoon die over de finish komt.quote:Op zondag 14 november 2004 11:59 schreef MiLalaa het volgende:
Zeker omdat het maar 8 rondjes zijn.. Eer ze dan op gang zijn, dat duurt nog al lang.. Ik denk dat je een team moet hebben met een sprinter, middellange afstandsrijder en stayer. Zodat ze zich aan elkaar kunnen optrekken. Eigenlijk een team zoals ze dat ook al van plan waren (Wennemars, Tuitert, Verheijen) hoewel dat helaas niet doorging. Romme had idd ook goed geweest, maar wellicht vinden ze dat qua ploegenbelangen niet zo slim, omdat je dan 3 schaatsers uit 1 team hebt. Romme is misschien wel meer iemand die zo'n team een boost kan geven, itt Verheijen.. Tenminste, das mijn idee
Ach ja ik zie Nederland dit wk of de os van volgend jaar nog zeker geen medaille winnen, ze moeten gewoon idd 1 dag een selectiedag houden en 1 team vast stellen en die tot de os bij elkaar houden anders zie ik het niet gebeuren. De Amerikanen zijn nu al zo op elkaar ingespeelt dat word alleen maar beter. Ik denk eerlijk gezegt dat we nog meer kans maken bij de vrouwen na de Canadesen en Duitsers komt Nederland daar denk ik.quote:Op zondag 14 november 2004 12:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen: de KNSB moet gewoon binnenkort een dag houden speciaal voor de achtervolging, waar allerlei verschillende trio's het tegen elkaar opnemen.
Ik krijg de indruk dat het nu nogal onderschat wordt, en dat is toch wel zonde (anders wint de VS het goud).
Bij de vrouwen hebben we iig 2 teams vandaag, en daarnaast zijn ze ook wat ervarener met de afstand.quote:Op zondag 14 november 2004 12:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ach ja ik zie Nederland dit wk of de os van volgend jaar nog zeker geen medaille winnen, ze moeten gewoon idd 1 dag een selectiedag houden en 1 team vast stellen en die tot de os bij elkaar houden anders zie ik het niet gebeuren. De Amerikanen zijn nu al zo op elkaar ingespeelt dat word alleen maar beter. Ik denk eerlijk gezegt dat we nog meer kans maken bij de vrouwen na de Canadesen en Duitsers komt Nederland daar denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |