abonnement Unibet Coolblue
pi_23313003
Dus Bram van der Vlucht is eigenlijk Sinterklaas die een acteur speelt die Bram van der Vlucht heet die net doet alsof hij Sinterklaas speelt?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_23314111
Luus, je snapt het.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 november 2004 @ 23:29:50 #78
862 Arcee
Look closer
pi_23319136
quote:
Op zondag 14 november 2004 16:50 schreef tong80 het volgende:
De vorige was ook goed hoor. Geert Lubberhuizen heette ie dacht ik.
Juist! Niks ten nadele van Bram, erg goeie Sint idd , maar in 1987 geloofde ik al lang niet meer en voor mij was die voorganger van Bram, Geert of hoe hij ook heet, de echte Sinterklaas en Bram vond ik meer de opvolger van de echte Sinterklaas.

Maar, eerlijk is eerlijk, Bram schopt ook behoorlijke Sinterklaaskont.
pi_23320593
Mijn 17 jarige zoon vandaag, tijdens iets wat op TV kwam over sinterklaas :

Goh, het is nog steeds dezelfde sinterklaas die ik ken van vroeger
pi_23320712
Ik vond dat Hans Teeuwen ook wel een geloofwaardige Sinterklaas speelde, maar Bram steekt daar met mijter en schouders boven uit!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_23322401
weet niet of ik het hier kan vragen hoor, maar ik zat gister op het werk naar "de club van sinterklaas" te kijken op foxkids.. en ik vraag me af wie nou die hoge hoogte piet is...
tis nu al zo ongeveer een weddenschap met mijn collega die zegt dat het dennis uit gtst is.. en ik zeg van niet, maar ik weet niet wie het wel is.. en hij heeft zo'n bekend gezicht!!!!
pi_23322487
Hij is geweldig! Niemand zal ooit zo echt Sinterklaas zijn als Bram .
For great justice!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 november 2004 @ 19:23:59 #83
862 Arcee
Look closer
pi_23335138
Klik hier voor een grote versie van dit artikel:



pi_23337015
Tnx, Arcee!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 november 2004 @ 20:40:23 #85
862 Arcee
Look closer
pi_23337462
quote:
Op maandag 15 november 2004 20:26 schreef shmoopy het volgende:
Tnx, Arcee!
Ik moest gelijk aan je denken toen ik 't zag.

  maandag 15 november 2004 @ 20:47:45 #86
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23337688
Wat lief Arcee!
En inderdaad Lucille, Bram is een acteur die speelt dat ie Sinterklaas is die speelt dat ie Bram is die speelt dat dat.... Ik weet het niet meer!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_23337790
Voor mij is dat ook gewoon de echte Sinterklaas, ik ben uit 1987 dus heb nooit anders meegemaakt
  Trouwste user 2022 maandag 15 november 2004 @ 21:20:35 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_23338640
Hij heeft ervaring met sneeuw :

PLOT DESCRIPTION
The full title of this Dutch film is Pervola: Tracks in the Snow. A stockbroker moves away from his home village of Pervola and puts his two sons in charge of his business. Older brother Hein (Bram van der Vlugt) cheats younger brother Simon (Gerard Thoolen) out of his share, claiming that Simon was disinherited because he is homosexual. Hein grows powerful, while Simon seems to weaken with each passing day. Flash-forward several years: the dying stockbroker calls his sons to his side. Faithful Simon agrees to dad's wishes that he be buried in Pervola, but Hein doesn't want to go to the trouble of transporting the body; he finally agrees to help Simon, out of fear that his brother will learn of his long-ago treachery. While arduously journeying to Pervola with the father's body strapped to a sled, Hein inadvertently confesses; Simon, however, is of strong enough moral fibre to forgive his brother. When they finally reach Pervola, it is Simon who is the more "powerful" of the two brothers

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23349335
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:35 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Die is nu ook al 60 hoor!
Ome Willem wordt januari alweer 62. Denk dat ze binnen een ajar of 5 voor een jongere (50+) Sint gaan. Pff moet er niet aan denken.. November/Decmeber zonder Bram is... als een lucifer zonder vlam.

Potentiele opvolgers met een knipoog :

- Ivo Niehe: "Mooie tekening jochie, maar dat kan natuurlijk beter"
- Jack van Gelder: "Laat het zien kapitein, want NU moeten we de haven binnen, nu wil ik het wel eens zien."
- Louis van Gaal: "Zijn jullie nu zo stout geweest, of ben ik nu zo lief?"

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 16 november 2004 @ 12:23:29 #90
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23349680
Louis van Gaal... dat lijkt me een goede.

Maar was Jos Brink niet in de running? Is ook al de 60 gepasseerd, maar Sinterklaas is toch al honderden jaren oud dus dan gaat hij nog wel even mee.
Ik zie het al voor me: "Zo kleine jongen, kom jij maar eens bij de Sint op schoot."
Er spoken ineens van allerlei vunzige teksten door mijn hoofd, iets met zijn staf enzo. Nee, denk toch dat hij niet zo'n goede zou zijn.

Dus toch Louis van Gaal.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_23358507
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 12:23 schreef dutchie het volgende:
Louis van Gaal... dat lijkt me een goede.

Maar was Jos Brink niet in de running? Is ook al de 60 gepasseerd, maar Sinterklaas is toch al honderden jaren oud dus dan gaat hij nog wel even mee.
Ik zie het al voor me: "Zo kleine jongen, kom jij maar eens bij de Sint op schoot."
Er spoken ineens van allerlei vunzige teksten door mijn hoofd, iets met zijn staf enzo. Nee, denk toch dat hij niet zo'n goede zou zijn.

Dus toch Louis van Gaal.
Of wat dacht je van Hans Teeuwen "Maak jij de Sint maar eens vrolijk Edgar"
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_23359895
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 12:23 schreef dutchie het volgende:
Louis van Gaal... dat lijkt me een goede.

Maar was Jos Brink niet in de running? Is ook al de 60 gepasseerd, maar Sinterklaas is toch al honderden jaren oud dus dan gaat hij nog wel even mee.
Ik zie het al voor me: "Zo kleine jongen, kom jij maar eens bij de Sint op schoot."
Er spoken ineens van allerlei vunzige teksten door mijn hoofd, iets met zijn staf enzo. Nee, denk toch dat hij niet zo'n goede zou zijn.

Dus toch Louis van Gaal.
Tja, maar de officiele "tweede Sinterklaas" van Nederland is toch écht een niet bekend iemand, althans, niet bij het grote publiek.

Tis een man die al jaren één van de pieten is (wel een piet die op de achtergrond blijft) en die bij het uitvallen van Bram de rol van Sint op zich zal nemen. Hij is al eens eerder op tv geweest, niet bij de intocht oid maar bij één of ander programma. Hij is alleen zo goed dat je het verschil serieus amper op zult merken.

Hoe ik het weet? Ik ken de man niet als gewoon een meneer, maar wél als Sinterklaas. Hij was namelijk de Sinterklaas bij mij op school (zijn kinderen zaten bij mij op school) en heeft daar jaren lang voor kindervriend gespeelt. Langzaam aan is hij opgeklomen, om het zo maar te zeggen...
pi_23360074
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 19:51 schreef innovative het volgende:

[..]

Tja, maar de officiele "tweede Sinterklaas" van Nederland is toch écht een niet bekend iemand, althans, niet bij het grote publiek.

Tis een man die al jaren één van de pieten is (wel een piet die op de achtergrond blijft) en die bij het uitvallen van Bram de rol van Sint op zich zal nemen. Hij is al eens eerder op tv geweest, niet bij de intocht oid maar bij één of ander programma. Hij is alleen zo goed dat je het verschil serieus amper op zult merken.

Hoe ik het weet? Ik ken de man niet als gewoon een meneer, maar wél als Sinterklaas. Hij was namelijk de Sinterklaas bij mij op school (zijn kinderen zaten bij mij op school) en heeft daar jaren lang voor kindervriend gespeelt. Langzaam aan is hij opgeklomen, om het zo maar te zeggen...
Cool verhaal Hoewel het verschil waarschijnlijk (voor ons) altijd wel te merken zal zijn, maar ben benieuwd. Ergens komt dit me wel bekend voor ja. Ik heb ook ooit eens een andere Sint gezien (wel in exact hetzelfde pak). Dat was een ander dan de Baron (Bassie & ADriaan) die het ook enkele keren heeft gedaan op Fox/Kindernet. Ohja 1 keer ooit Eugene van Stempel gem Althans de man die dit typetje deed toen CallTV nog CallTv was.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 16 november 2004 @ 20:17:01 #94
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_23360559
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:30 schreef Kozzmic het volgende:
70 jaar oud inmiddels. Wie moeten ze daar ooit als opvolger voor vragen???
Paul van Gorcum.
Hij is een goeie tweede...
Hij doet het ook al jarenlang en dan veel voor Nickelodeon, Kindernet, Fox kids et cetera
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_23360758
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 20:17 schreef Patch het volgende:

[..]

Paul van Gorcum.
Hij is een goeie tweede...
Hij doet het ook al jarenlang en dan veel voor Nickelodeon, Kindernet, Fox kids et cetera
Hmm vind het persoonlijk niks. Maar wellicht komt dat omdat ik hem niet meer kan loskoppelen van de Baron.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 16 november 2004 @ 20:32:31 #96
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_23360942
Als ik me niet vergis is Paul van Gorcum allang officieel de opvolger van Bram vd Vlugt in Hilversum & Aalsmeer...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 november 2004 @ 20:38:39 #97
862 Arcee
Look closer
pi_23361091
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 20:32 schreef Patch het volgende:
Als ik me niet vergis is Paul van Gorcum allang officieel de opvolger van Bram vd Vlugt in Hilversum & Aalsmeer...
  dinsdag 16 november 2004 @ 20:50:16 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23361368
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:24 schreef shmoopy het volgende:
Er is maar 1 echte Sinterklaas, en dat is Bram van der Vlugt.

Wat een geniale zet is dat destijds geweest om deze man als nationale Sinterklaas in te huren.
Met een gratie waardoor je gaat twijfelen of het 'm niet stiekem toch echt is, en een behoorlijk cynisch gevoel voor humor is deze verklede meneer zelfs voor volwassenen leuk om naar te kijken.

[afbeelding]

* Viking84 is groot fan
medisch centrum west
dáár ken ik sinterklaas dus van kwam me altijd al zo bekend voor. En idd, dat is de enige echte sinterklaas.
Niet meer actief op Fok!
pi_23361409
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 20:32 schreef Patch het volgende:
Als ik me niet vergis is Paul van Gorcum allang officieel de opvolger van Bram vd Vlugt in Hilversum & Aalsmeer...
De baron van Baron van Bassie & Adriaan dus...Die zal toch ook wel al op leeftijd zijn
  dinsdag 16 november 2004 @ 20:52:22 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23361416
Wie is die zwarte piet ook alweer? Die zat ooit in ONM toch?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')