ik moet eerlijk toegeven dat mijn hart een sprongetje maakte toen ik haar zagquote:Op maandag 15 november 2004 20:29 schreef MirSus het volgende:
Jemig wat een verademing, Tanja Jess in ONM!!!
Ze is nu al beter als Tara, Tonnie, Iris en Shirina bij elkaar![]()
![]()
Ik denk dat Wup wat pissed is vandaag......quote:Op maandag 15 november 2004 21:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Waar blijft die Nikkie foto nou
Dat had ik toen ik Lizzy in haar superstrakke boxershortje zag! Jeeeming, wat een stoot!quote:Op maandag 15 november 2004 21:02 schreef Viking84 het volgende:
ik moet eerlijk toegeven dat mijn hart een sprongetje maakte toen ik haar zag
... wat moet ik zonder jou beginnen, hoor je het bonzen van mijn hart ...quote:Op maandag 15 november 2004 21:02 schreef Viking84 het volgende:ik krijg een heel apart gevoel van binnen als jij me aankijkt, lieve schat
![]()
alleen dat hoofd...quote:Op maandag 15 november 2004 21:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik Lizzy in haar superstrakke boxershortje zag! Jeeeming, wat een stoot!
quote:Op maandag 15 november 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
... wat moet ik zonder jou beginnen, hoor je het bonzen van mijn hart ...
- Je valt inderdaad op ouwetjes! Corry Konings is ver over de 50.
Ik kijk toch alleen maar tussen de knieën en de kin.quote:Op maandag 15 november 2004 21:10 schreef Viking84 het volgende:
alleen dat hoofd...![]()
Ik hoop dat die siliconenmuts Renée wegkaapt en dat ze samen met haar en Gyman opflikkert.quote:Op maandag 15 november 2004 21:16 schreef Viking84 het volgende:ik heb nu al zin in morgen
Tanja... YESSS!!!
![]()
Hij is niet scherpquote:Op maandag 15 november 2004 21:16 schreef Viking84 het volgende:
* Airelle avatar ge-updated heeftik heb nu al zin in morgen
Tanja... YESSS!!!
![]()
Gyman en Renee weg...quote:Op maandag 15 november 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hoop dat die siliconenmuts Renée wegkaapt en dat ze samen met haar en Gyman opflikkert.
Dat ze die rooie tutmuts en die halve Indiër van haar maar in HGH zetten. Dan is de tv over een paar maanden van die twee verlost. HGH zakt binnenkort als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op maandag 15 november 2004 21:34 schreef MirSus het volgende:
Iris is de liefste....
Jaa misschien als ze in HGH gaat spelen!![]()
quote:
quote:Op maandag 15 november 2004 21:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja Viking, toon je wansmaak maar weer eens, meissie.![]()
Nu vind je het nog leuk..... maar straks....quote:Op maandag 15 november 2004 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Airelle wordt trouwens mijn mama in de nieuwe Fok!-soap. Hi mama![]()
Geen dank... ik doe dat uit eigenbelangquote:Op maandag 15 november 2004 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
* Airelle avatar weer updaten gaat
- edit -
* Airelle avatar ge-updated heeft.
Met dank aan Airelle
Nee, Renee mag niet weg. Zij is de vertegenwoordigster van mijn soort
Hebben jullie ook nog een normaal leven?quote:Op maandag 15 november 2004 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Airelle wordt trouwens mijn mama in de nieuwe Fok!-soap. Hi mama![]()
Reden genoeg om ze weg te schieten!quote:Op maandag 15 november 2004 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Nee, Renee mag niet weg. Zij is de vertegenwoordigster van mijn soort
Jij bent degene die het meeste post hier hoor...quote:Op maandag 15 november 2004 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog een normaal leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |