Gaat het dan om het acterenquote:Op maandag 15 november 2004 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tara is drie keer niks.
Kan niet janken, kan niet acteren.
Jij hebt ook geen verstand van mooie vrouwen.quote:Op maandag 15 november 2004 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ze heeft een berenreet die volgens eigen zeggen alsmaar dikker wordt. Zoiets zei ze toch tegen Ilyas?
Jij ook niet?quote:Op maandag 15 november 2004 19:14 schreef Orginial het volgende:
Jij hebt ook geen verstand van mooie vrouwen.
Tara = Mooiquote:Op maandag 15 november 2004 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij ook niet?
Het blijft natuurlijk altijd een mening he...quote:Op maandag 15 november 2004 19:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tara = Mooi![]()
Ben het deze keer met Wiv eens, Tara is echt een verschrikking!!!!! Ziet er niet uit, kan niet acteren en kan niet huilen!!! Ze IS om te huilen!!quote:Op maandag 15 november 2004 19:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tara = Mooi![]()
In dit geval een waardeloos kortzichtige mening. Wat denk je hoeveel kerels er al aan Tara's reet frommelden? Buwèèèèrrrrrcccckk!quote:Op maandag 15 november 2004 19:19 schreef Airelle het volgende:
Het blijft natuurlijk altijd een mening he... :').
Ik wil het niet zien, sterker nog ik wil het niet eens weten!!!!!quote:Op maandag 15 november 2004 19:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In dit geval een waardeloos kortzichtige mening. Wat denk je hoeveel kerels er al aan Tara's reet frommelden? Buwèèèèrrrrrcccckk!
Behalve een stel stevige tieten is er niks bijzonders aan.quote:Op maandag 15 november 2004 19:22 schreef soapie het volgende:
Ben het deze keer met Wiv eens, Tara is echt een verschrikking!!!!! Ziet er niet uit, kan niet acteren en kan niet huilen!!! Ze IS om te huilen!!
Dat zag er idd geweldig uitquote:Op maandag 15 november 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup, heb je al een leuke cap van Lizzy in haar ondergoed, vandaag?
Jepquote:Op maandag 15 november 2004 20:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik neem aan dat alle hetero mannen aan het kwijlen waren bij Lizzy in dat strakje boxershortje![]()
Nu pas?quote:Op maandag 15 november 2004 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Tonnie zwaar overtrokken reageren, zeg. Wat een macho, botte lulDie heeft voorgoed afgedaan voor mij
.
Marnix heeft groot gelijk. Het huis is officieel van hem en niet van Joyce. Joyce moet niet zeiken. Weet je nog wel hoe zij zich aanstelde toen Claire bij Niels in het tuinhuis wilde gaan wonen? Het was Victors huis (dus: haar huis), Claire had er niets te zoeken, bla bla bla. Nu heeft Joyce niet alleen van Marnix bezit genomen, maar ook van zijn huis, terwijl ze niet zijn getrouwd en ze ook geen samenlevingscontract hebben.quote:En Marnix vond ik ook aso bezig, sloeg ook nergens op. ZIJN huis?? Ik dacht dat het nu HUN huis was. Hij voelt zich duidelijk bedreigd door Niels![]()
Het vliegtuig heeft vertraging. Aafke komt vrijdag.quote:En Aafke heb ik niet gezien vanavond, dus daar ga je met je voorspellingen, wiv
En jij dan, als bisexueel? Heb jij dan niet gekwijld? Waarschijnlijk toch ook wel.quote:Op maandag 15 november 2004 20:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik neem aan dat alle hetero mannen aan het kwijlen waren bij Lizzy in dat strakje boxershortje![]()
Op zich ben ik homo...maar op dat soort momenten begin ik ook te twijfelenquote:Op maandag 15 november 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En jij dan, als bisexueel? Heb jij dan niet gekwijld? Waarschijnlijk toch ook wel.
Helemaal juist!quote:Op maandag 15 november 2004 20:29 schreef MirSus het volgende:
Jemig wat een verademing, Tanja Jess in ONM!!!
Ze is nu al beter als Tara, Tonnie, Iris en Shirina bij elkaar![]()
![]()
Dus het is nog niet te laat?quote:Op maandag 15 november 2004 20:35 schreef Markie-Mark het volgende:
maar op dat soort momenten begin ik ook te twijfelen![]()
Jemig wat een klotezooi, Tanja Jess in ONM!!!quote:Op maandag 15 november 2004 20:29 schreef MirSus het volgende:
Jemig wat een verademing, Tanja Jess in ONM!!!
Ze is nu al beter als Tara, Tonnie, Iris en Shirina bij elkaar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |