Veronica Magazinequote:Op zondag 14 november 2004 21:12 schreef tybalt2 het volgende:
In welke zin ben jij zakenpartner van endemol dan WIV?

HGH populair? Ik dacht dat alleen maar een hond samen met zijn vlooien er naar kijkt?quote:Op zondag 14 november 2004 23:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Yolanthe van Kasbergen, die binnenkort ook in ONM gaat spelen, was vandaag te zien in de rol van studente in de nog altijd even populaire Nederland 2 soap 'Het Glazen Huis'.

HGH is nog even populair als vóór de veranderingen. (Ik was de ironie-tags vergeten.)quote:Op zondag 14 november 2004 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
HGH populair? Ik dacht dat alleen maar een hond samen met zijn vlooien er naar kijkt?

goh....Sarcasme is voor jou ook een vreemde taal hequote:Op zondag 14 november 2004 23:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
HGH is nog even populair als vóór de veranderingen. (Ik was de ironie-tags vergeten.)![]()

quote:Op maandag 15 november 2004 13:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
De grootste Nederlander?

Lijkt me wel. Ik zou geen andere manier wetenquote:Op maandag 15 november 2004 13:43 schreef Lemijn het volgende:
Wup, hoe maak je telkens die mooie caps? Ik snap het niet. Heb je soms een tv-kaart in je pc ofzo?

Met een programma als PowerDVD kun je screenshots maken van opnames die gemaakt zijn met je dvd-recorder.quote:Op maandag 15 november 2004 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt me wel. Ik zou geen andere manier weten.

Dat is ook een mogelijkheid iddquote:Op maandag 15 november 2004 14:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Met een programma als PowerDVD kun je screenshots maken van opnames die gemaakt zijn met je dvd-recorder.![]()

Iwan?quote:Op maandag 15 november 2004 13:59 schreef Orginial het volgende:
Jullie zijn toch soapfan?
Kom dan in je eigen soap spelen!
Klik op FORUMFOK Soap -topic en geef je op voor een rol!![]()

quote:Op maandag 15 november 2004 13:33 schreef Iwan1976 het volgende:
De eerste week van Tanja Jess & Danny de Jong:
[afbeelding]
Tanja Jess
Tanja Jess komt voor 6 maanden de cast versterken als Marjolein Curie, een sympathieke co-assistente, die een relatie zal gaan krijgen met Renée Couwenberg. Tanja maakte haar soapdebuut als bitch Bowien Galema in GTST. Daarna speelde ze mee in diverse films en series.
[afbeelding]
Danny de Jong
Kortom jij bent op onmplace geweest
Danny speelt sinds afgelopen vrijdag de rol van Gyman Couwenberg. Gyman is al een tijdje niet meer in ONM gezien, maar hij gaat de komende tijd spannende dingen beleven met Renée, Marjolein, Kyra, Shirina en een vogelspin. Danny werkte voorheen bij McDonalds in Waardenburg.

Ik speel al in een soap mee.quote:Op maandag 15 november 2004 14:34 schreef Orginial het volgende:
Iwan?

Welke?quote:Op maandag 15 november 2004 15:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik speel al in een soap mee.![]()

ik heb niks tegen Robin Rienstraquote:Op maandag 15 november 2004 12:14 schreef babette21 het volgende:
ik vond Robin Rienstra van de week trouwens ernstig goed!
vooral in die scene met Kyra [tja ik weet 't: een vreselijke combi]
tja ik wilde 't toch eventjes kwijt *, ere wie ere toekomt enzo..
* al zet ik hier mijn dingetje met Wup mee op 't spel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |