Volgens mij ben jij meestal de gene die ruzie zoektquote:Op zondag 14 november 2004 03:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?
Daar heb je vannacht niets van laten merken.quote:Op zondag 14 november 2004 14:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Volgens mij ben jij meestal de gene die ruzie zoekt
Vannacht??? je had me belooft om het niet aan andere te vertellenquote:Op zondag 14 november 2004 18:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daar heb je vannacht niets van laten merken.
Btw.: volgende week wordt Iris de persoonlijke assistente van Marnix. Joyce is het er duidelijk niet mee eens.
Nee, en wel om twee redenen:quote:Op zondag 14 november 2004 19:40 schreef soapie het volgende:
Zeg Wiv, komt hij (hierboven) met Gepke mee terug naar Ulft???
Hè wat jammer!!!!!!!!quote:Op zondag 14 november 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, en wel om twee redenen:
1. Koen sterft in Zuid - Afrika aan een hartaanval
2. Het Couwenberghuis staat in Amsterdam
Maar nou ff serieus. Aafke komt terug, maar dan gespeeld door Gepke Witteveen. De enige reden waarom Aafke tijdelijk wegging is dat Pauline van Rhenen niet meer met de rol verder wilde. Aafke zal de voorzitster van de RHS (Reitsema Hart Stichting) worden. Ondanks eerdere ruzie zal Bettina volledig met haar meewerken.quote:Op zondag 14 november 2004 19:54 schreef soapie het volgende:
Hè wat jammer!!!!!!!!![]()
in principe vertel ik niets aan niet-die hard fans, maar ik ben in een goede bui, dus vooruitquote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef sannuh het volgende:
Ik kon onm ff 1 weekje niet volgen en opeens is clair dood.. Hoe komt dat?
Hillard stak het overtollige vruchtwater weg.quote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef sannuh het volgende:
Ik kon onm ff 1 weekje niet volgen en opeens is clair dood.. Hoe komt dat?
Waar heb je dít nou weer vandaan....quote:Op zondag 14 november 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aafke zal de voorzitster van de RHS (Reitsema Hart Stichting) worden. Ondanks eerdere ruzie zal Bettina volledig met haar meewerken.
Endemol.quote:Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef soapie het volgende:
Waar heb je dít nou weer vandaan....
UZD (=Uit Z'n Duim)quote:Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef soapie het volgende:
Waar heb je dít nou weer vandaan....
BRON: rtlnl.web-log.nlquote:GEPKE WITTEVEEN NIET IN ONM
Er gingen geruchten op het net dat Gepke Witteveen, bekend van o.a. Goudkust, de rol van Aafke zou gaan spelen in de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). De rol van Aafke werd 10 jaar lang vertolkt door Pauline van Rhenen. Tv Vrouwen - Online heeft navraag gedaan bij RTL Nederland en die wisten ons te vertellen dat de rol van Aafke niet terug komt.
Je bedoelt "Iris_en_Lizzylovertje"?quote:Op zondag 14 november 2004 20:13 schreef Markie-Mark het volgende:
bosmongool weet ik veel
Endemol en betrouwbaar in één zin.quote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb met RTL Nederland niets te maken. Ik heb het nieuws uit betrouwbare bron (Endemol) vernomen. RTL Nederland weet doorgaans niets. Alleen een paar programmagegevens.
Naar de zakenpartners toe is Endemol betrouwbaar. Ik had toch ook gelijk toen ik zei dat Daphne terugkwam?quote:Op zondag 14 november 2004 20:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Endemol en betrouwbaar in één zin.
Net zo betrouwbaar als 'De TV Makelaar' en 'De Perfecte Partner'?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |