Ach toe, mag ik de rol van Hilly spelen? Kan ik lekker achter Iris aanhollen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:54 schreef Viking84 het volgende:
jij had hillard wel kunnen spelen
Het was geen belediging tov Katja..quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Katja Schuurspons, maar om haar zo te beledigen gaat te ver.
Is Renee ook niet een beetje oud voor een Co-assistent?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgende week nog geen kinky seks tussen Renee en Marjolein zo te lezen![]()
Dat zal wel door de PR-afdeling van ONM bedacht zijn... Op de Yorin site is er nog niks te lezen over de komst van Tanja Jess. Ik had toch wat meer media-aandacht verwacht... promo's rondom GTST...quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:14 schreef Wup het volgende:
poehpoeh nounou,
zo bijzonder is Tanja Jess nou ook weer niet .....
niet dat de rest van het rijtje iets voorstelt ... wie maakt zoiets?
Misschien heeft Gyman wel een oogje op z'n nieuwe stiefmoeder.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh please, dan hoop ik dat ze de camera naar het plafond richten. Een siliconenjuf met een ouwe muts, wier krullen er van ellende zijn rechtgetrokken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Ehm ja, die is een beetje, ehm, kapotquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxylovertje: wat heb je dan met de laptop die ik je voor je verjaardag gaf uitgehaald?
Tuurlijk! En Theo van Gogh ook.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
Etnische spanningen ook al zichtbaar in ONM, zal Fortuyn dan toch gelijk krijgen?
Die Julie was inderdaad een geplamuurde muts die de tekst van een autocue lasquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
Joyce heeft nu tenminste een normale secretaresse.
Niemand! Alleen Renée belebbert haar.quote:En wie zal Tanja Jess als eerst te grazen nemen? (qua mannen)
niemand, want ze gaat zich richten op vrouwenquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
Joyce heeft nu tenminste een normale secretaresse.
En wie zal Tanja Jess als eerst te grazen nemen? (qua mannen)
Van JOYCE bedoel je.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is die nieuwe secretariaatmuts van Bettina?
Ik snap niet wat jij er nou lekker aan vindt. Alles aan dat mokkel is nep en van plastic.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Marjolein Curie
hehe, read my mindquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niemand! Alleen Renée belebbert haar.
al waren t twee verklede mannen. Als ze er maar als vrouwen uit zienquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij er nou lekker aan vindt. Alles aan dat mokkel is nep en van plastic.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niemand, want ze gaat zich richten op vrouwen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |