Nee, dat was ons nog niet opgevallen... :')quote:Het grappige is wel, dat ik eerst de one night stand van Hugo van Walsum speelde. En hij is nu dus mijn broer! Maar ja, dat is soap hè? Het is verder helemaal niemand opgevallen.
op aanraden van meisje Klomp leest ze hier niet mee:)quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog zo'n leuke quote van meisje Cobben:
Nee, dat was ons nog niet opgevallen...![]()
quote:MA. 22-11-2004
Na het verschrikkelijke nieuws van Hugo besluit Tara een laatste wanhopige poging te doen om met Brian in contact te komen. Iris pikt de slechte eindbeoordeling van Niels niet en zoekt het hogerop.
DI. 23-11-2004
Wanneer blijkt dat Tara niet is thuisgekomen, wil Lizzy een zoektocht beginnen. Hugo vindt een aanwijzing over Joosts verblijfplaats. Niels probeert zijn pillen te verbergen.
WO. 24-11-2004
De ontvoering van Joost en Tara krijgt een schokkende ontknoping. Joyce ontdekt dat haar minnaar Marnix mooi weer speelt met het geld van een ander. Tonnie is jaloers op Ilyas.
DO. 25-11-2004
Joyce komt tot de ontdekking dat Marjolein niet eerlijk is geweest tijdens haar sollicitatie. Stijn wil uitstel, nu zijn computer is gecrasht, maar Niels is onverbiddelijk.
VR. 26-11-2004
Boos en ongerust belt Renée stad en land af om de spijbelende Gyman te vinden. Toch windt hij zijn moeder weer om zijn vinger.
Waarom een zoektocht?quote:Wanneer blijkt dat Tara niet is thuisgekomen, wil Lizzy een zoektocht beginnen.
Als ze levend worden gevonden is dat voor ons inderdaad schokkend.quote:De ontvoering van Joost en Tara krijgt een schokkende ontknoping.
Nah lekker laten, zou ik zeggen..... Opgeruimd staat netjes!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom een zoektocht?
eindelijk.......quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:13 schreef Iwan1976 het volgende:
... Horen we waarom Chris en Hugo zo zijn.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:37 schreef Orginial het volgende:
Wup,weet-ik-veel,Iwan willen jullie in SOP?
Kunnen jullie een relatie beginnen met een Lizzy ofzo![]()
Als de cast van SOP vandaag niet compleet is,dan gaat het niet eens door!quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]hou es op met stalken, zeg
jij had hillard wel kunnen spelen
Het klinkt misschien gek, maar ik heb naast onm kijken en op dit forum posten ook nog een leven.quote:Op maandag 15 november 2004 22:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Soms post Joyce_en_Roxylovertje via mijn account als de accu van haar laptop weer eens leeg is.
Ik dacht al. GET A LIFEquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek, maar ik heb naast onm kijken en op dit forum posten ook nog een leven.
Enne W_i_v ik heb niet eens een laptop, die wilde ik in december kopen![]()
BRON: www.tvgids.nlquote:DE TV TOP-5 VAN DINSDAG 16 NOVEMBER:ONM (Yorin) TROS TV Show (NED 2) In Holland staat een huis - VIP Special (RTL 4) SamenWonen (NET 5) Coupling (Canvas)
poehpoeh nounou,quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:06 schreef Iwan1976 het volgende:
BRON: www.tvgids.nl
Thanx, maar met jullie instemming is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:49 schreef Viking84 het volgende:
we hebben afgesproken dat WIV nog één Iris is de liefste topic krijgt en daarna krijgen wij weer een kans
En dat terwijl Ilyas gelijk had. Tara is een slettebak. Dat is toch al lang geen geheim meer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:58 schreef Nano het volgende:
Tonnie en Ilyas en hun vechtpoging!
Dramatisch!!!!!!!!!!!!
Ik ben geen fan van Katja Schuurspons, maar om haar zo te beledigen gaat te ver.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:57 schreef Airelle het volgende:
Waarom wordt alles en iedereen altijd vergeleken met Katja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |