- edit: lees de faq even en je weet weer hoe het zit met on- en offtopic -quote:De processors komen uit een aantal IBM's en Dell's waarvan we niet genoeg onderdelen hadden om ze weer compleet en snel op te bouwen. Ze doen het nog allemaal...
Ik zal even kijken voor een koeler voor je. Passief of met Fan? Mijn ervaring is dat ze perfect Passief gekoeld kunnen worden zonder dat ze erg warm worden.quote:Op maandag 15 november 2004 12:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
WaSTeil, ik wil die 933 van je. Ik werk in Nieuwegein, dus ik kan 'm ophalen? Heb je d'r bij de weg nog een koeler bij ook?
Jaromir is je voor. Zo gauw ik van hem geen reaktie ga ontvangen ben je de volgende!quote:Op maandag 15 november 2004 13:52 schreef Siegfried het volgende:
Ik bied 15 euro excl verzenden voor die 866
Mail me je adresgegevens dan stuur ik hem vanavond nog op. Je kan het adres pakken wat in mijn profiel staat bij msn-adres.quote:Op maandag 15 november 2004 15:07 schreef Siegfried het volgende:
Naja dan als 3e keus de 800 voor 15 incl.
Ik geloof het niet. AMD-K6-2 heeft Socket 7 en P3 Socket 370.. Daar is op je moederbord ook een hele andere chipset voor nodig.quote:Op maandag 15 november 2004 15:09 schreef Apekoek het volgende:
is het mogelijk om 1 van deze te vervangen voor een amdk-6 2 ? (450mhz)
De deal is nog niet concreet, maar ik wacht nog even af. Niet iedereen heeft zo weinig te doen op zijn werk zoals ik.quote:Op maandag 15 november 2004 15:11 schreef Siegfried het volgende:
Ik wacht liever eerst af of Jaromir nog reageerd.
Of is jullie deal al concreet?
Hahaquote:Op maandag 15 november 2004 15:38 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
De deal is nog niet concreet, maar ik wacht nog even af. Niet iedereen heeft zo weinig te doen op zijn werk zoals ik.![]()
Jaromir je hebt email gehad, maar nog niet gereageerd. Zou je misschien kunnen reageren aangezien er meer kopers zijn!quote:Op zondag 14 november 2004 12:49 schreef Jaromir het volgende:
Ik heb wel interesse in die p3 866 socket processor, ik bied 15 euro incl. verzend
Jaromir antwoord verder niet. Heb ik morgen nog geen berichtje van hem, dan is de 866Mhz voor jou..quote:Op maandag 15 november 2004 15:52 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hahaprima, dan wacht ik met je mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |