Pagina 105 Teletekst
Sinds wanneer mag de FBI in Nederland opereren?
quote:wat is de wereld weer gezellig zeg
Op woensdag 12 september 2001 23:29 schreef DorMammu het volgende:
Nederland heeft ook Pakistanen tot atoomgeleerden opgeleid. Deze zijn vervolgens terug gegaan naar pakistan en maken daar nu atoombommen.
quote:Nou moeten we ze wijs maken dat Kootwijkerbroek ons centrum van de macht is.
Op woensdag 12 september 2001 23:28 schreef Re het volgende:
bommen op Nederland als Harbourers?
quote:Lees het tekstje nog eens aub...
Op woensdag 12 september 2001 23:29 schreef golfer het volgende:
De FBI nam de administratie in beslagSinds wanneer mag de FBI in Nederland opereren?
Heeft niemand het over gehad...
quote:Ik lees toch echt in dat tekstje:
Op woensdag 12 september 2001 23:32 schreef SittingDuck het volgende:Lees het tekstje nog eens aub...
Heeft niemand het over gehad...
quote:
De FBI nam in de nacht na de aanslagen de administratie van de vliegschool van Dekker in beslag.
quote:Dat meen je niet..
Op woensdag 12 september 2001 23:29 schreef DorMammu het volgende:
Nederland heeft ook Pakistanen tot atoomgeleerden opgeleid. Deze zijn vervolgens terug gegaan naar pakistan en maken daar nu atoombommen.
quote:Maar nadat hij de FBI zelf had ingelicht. Waarschijnlijk heeft hij het dus vrijwillig opgegeven. Daarbij denk ik dat de BVD op het moment de FBI ruim baan geeft.
Op woensdag 12 september 2001 23:34 schreef golfer het volgende:
Ik lees toch echt in dat tekstje:
[..]
quote:De vliegschool is in Florida...
Op woensdag 12 september 2001 23:34 schreef golfer het volgende:Ik lees toch echt in dat tekstje:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
De FBI nam in de nacht na de aanslagen de administratie van de vliegschool van Dekker in beslag.
quote:Beter lezen dan:
Op woensdag 12 september 2001 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lees toch echt in dat tekstje:
[..]
quote:
Nederlander leidde twee kapers op HILVERSUM Twee voormalige studenten van de Nederlandse vliegschoolhouder Ruud Dekker uit Florida
quote:Die heeft bij de UCN in Almelo gewerkt en heeft daar een hoop gegevens achterovergedrukt en is snel naar pakistan vertrokken. Een spion.
Op woensdag 12 september 2001 23:34 schreef nipeng het volgende:[..]
Dat meen je niet..
Waar heb je dat vandaan?
De instructeur met Nederlandse nationaliteit was in Florida gevestigd.
Lezen is echt een kunst.. FokForum is een uitstekend platform om mensen met dyslectie en vermeende snelleeskunsten te diagnostiseren. (En eventuele raad-kunsten)
quote:want de eerste regel is de titel van het artikel dan komt meestal de plaatsnaam vanuit waar het is geschreven.
Op woensdag 12 september 2001 23:36 schreef nipeng het volgende:[..]
nog Beter lezen dan:
[..]
Nederlander leidde twee kapers op
Hilversum.... blablabla
zo moet je het lezen.
quote:Ach ja, na bijna 36 uur onafgebroken hier wat orde in de chaos scheppen slaat zelfs bij mij de vermoeidheid wel eens toe.
Op woensdag 12 september 2001 23:40 schreef PhalanX het volgende:want de eerste regel is de titel van het artikel dan komt meestal de plaatsnaam vanuit waar het is geschreven.
Nederlander leidde twee kapers op
Hilversum.... blablablazo moet je het lezen.
Bovendien is de vergelijking van mensen die geen kras op de lak van hun auto willen die naar films kijken waarin x-aantal auto's opgeblazen worden toch wel erg ver gezocht vind ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |