D'r hokje, dat klinkt als een peeskamertjequote:Op zaterdag 13 november 2004 12:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Melis is hard aan 't werk in d'r hokje
Ja ik had even klantjes...quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:11 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
D'r hokje, dat klinkt als een peeskamertje![]()
Ach als je maar wel extra aandacht aan ze besteed, anders komen ze niet meerterug en krijg je een slechte recentie in 'hookers.nl'quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja ik had even klantjes...
uhm oeps... nu maak ik het erger of niet![]()
Ben bang dat ik daar toch niet aan kan tippenquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:28 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ach als je maar wel extra aandacht aan ze besteed, anders komen ze niet meerterug en krijg je een slechte recentie in 'hookers.nl'
Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar toch niet aan kan tippen
Maar veel oefenen danquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:49 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Oefening baart kunst
Nu nog de klanten laten komen in grote getalen.. misschien een advertentie zetten op de NS site..?quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar veel oefenen dan
Dat zou ook nog wel eens kunnen kloppen ja...quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:54 schreef bastardhost het volgende:
Correctie: Oefening baart kinders, geen kunst
Thanx for reminding me sweetiequote:Op zaterdag 13 november 2004 14:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding] !!Melis gaat naar Anastacia!! [afbeelding]
Zeggu... Die rol was al vergevenquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eric_Cantona mompelt iets over 'n wandelende agenda...
*kuch* *kuch*
Jammer dat die onvoldoende wordt ingevuldquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Zeggu... Die rol was al vergeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |