Gewoon zorgen dat hij in een opvangbak staat en er een waterslot op zit dan kan er weinig fout gaan.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:24 schreef Redux het volgende:
M'n moeder zei altijd dat je de wasmachine uit moet doen als je weggaat. Ondanks dit goedbedoelde advies laat ik hem gewoon lekker draaien als ik wegga.
Wat doe jij, laat je je wasmachine aan of doe je hem uit als je weggaat? Kan het gevaarlijk zijn om dat ding aan te laten als je weggaat?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:07 schreef dahei het volgende:
Tot voor kort liet ik mijn wasmachine aan staan als ik wegging, maar nu niet meer...
<eng verhaal>
Maar ik had er niet aan moeten denken wat er was gebeurd als ik niet thuis was geweest, misschien was mijn hele huis wel afgefikt geweest.
Bij mij werkt 'ie ondertussen alweer 3,5 jaar prima naar behoren.quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:21 schreef Pearly het volgende:
het is mij vorig jaar afgeraden om een wasmasjien en droger in 1 te kopen.
Hoe meer functies je in 1 machine stopt ... des te slechter hij werkt ....
Is dat zO?
He!!! Open je eigen topic jah!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:21 schreef Pearly het volgende:
het is mij vorig jaar afgeraden om een wasmasjien en droger in 1 te kopen.
Hoe meer functies je in 1 machine stopt ... des te slechter hij werkt ....
Is dat zO?
Ik denk dat ik heel erg ruzie ga krijgen met de buren boven, onder en naast me als ik dat doequote:Op zaterdag 13 november 2004 13:01 schreef Adelante het volgende:
ik laat de machine altijd 's nachts draaien (nachttarief)....
Nee doe jij maar normaal!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:00 schreef Pearly het volgende:
[..]
Doe effe normaal
Egoistisch ding! .......
Wij zetten hem altijd uit, want bij ons is hij al een keer in de fik gevlogen. Gelukkig lag er een waterleiding naast die gesprongen was, anders was het huis afgebrand..........quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:24 schreef Redux het volgende:
M'n moeder zei altijd dat je de wasmachine uit moet doen als je weggaat. Ondanks dit goedbedoelde advies laat ik hem gewoon lekker draaien als ik wegga.
Wat doe jij, laat je je wasmachine aan of doe je hem uit als je weggaat? Kan het gevaarlijk zijn om dat ding aan te laten als je weggaat?
eh...jaquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:00 schreef Pearly het volgende:
.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
eh...ja
maar pearly dat van die combi's is mij ook afgeraden door mijn ouders, terwijl ik van andere mensen weer betere verhalen hoor.
Ik wil het ook wel ff weten, dus ik open wel ff een topic
Heb jij mazzel!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:47 schreef BigB het volgende:
[..]
Wij zetten hem altijd uit, want bij ons is hij al een keer in de fik gevlogen. Gelukkig lag er een waterleiding naast die gesprongen was, anders was het huis afgebrand..........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |