SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:02 schreef Sharkdoggie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]Waarschijnlijk kan ik beter met subs spelen ofzo. Midden in aktie luister ik niet echt wat er allemaal gezegd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Daar ben jequote:Op vrijdag 12 november 2004 23:57 schreef Neverstop het volgende:
Rodie denkt ik ben klaar met spelen, maak maar gelijk een nieuw topic.
Moet nog is wat met levels doen, iemand een uitleg?
En leuk samen met je te hebben gespeeld, we hebben wel ff gekingd in die warthogquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was lachen net op LIVE!.
Geweldige game.. BRILJANT!.
en waarschijnlijk heb je ook nog gebruik gemaakt van de 3=2 aktie... lekker prijsje voor je dusquote:Op zaterdag 13 november 2004 08:14 schreef taart het volgende:
[..]
Iemand?quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar kan je ook alweer je stats bekijken?
Dankuquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:31 schreef Xante het volgende:
http://www.bungie.net/stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |