quote:Op donderdag 30 december 2004 13:20 schreef misspoezz het volgende:
Zou iemand deze voor mij even op maat willen maken? ik krijg m niet passend
[afbeelding]
* heel vriendelijk dank u wel zegt!
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:51 schreef Bos81 het volgende:
Hallo,
Kan/wil iemand deze 2 plaatjes achter mijn huidige icoon zetten?
[afbeelding]
[afbeelding]
De overgang tussen de plaatjes het liefst niet al te snel als dat mogelijk is.
Alvast bedankt,
Als je aangeeft wat je ook wil kan ik je misschien helpen :-)quote:
eerst ff een quote uit de OP:quote:Op donderdag 30 december 2004 16:39 schreef Daalemmer het volgende:
Iemand zin om een icoontje voor mij te maken? Verzin zelf maar wat, als het redelijk is zet ik hem onder mijn naam. Jouw beloning: Het recht om mijn usericon te maken :-D.
maar goed...quote:Nieuwe icoontjes kunnen dus ook aangevraagd worden, maar geef aub zo duidelijk mogelijk aan wat je wensen m.b.t. je nieuwe icon zijn. Met een opmerking als "maak maar es iets!" kunnen we niks, dus even een paar steekwoorden zouden handig zijn!![]()
De tweede is goedquote:Op donderdag 30 december 2004 16:36 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
of iets trager
[afbeelding]
Toepasselijker kan haast niet:quote:Op donderdag 30 december 2004 16:39 schreef Daalemmer het volgende:
Iemand zin om een icoontje voor mij te maken? Verzin zelf maar wat, als het redelijk is zet ik hem onder mijn naam. Jouw beloning: Het recht om mijn usericon te maken :-D.
quote:Op donderdag 30 december 2004 16:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Als je aangeeft wat je ook wil kan ik je misschien helpen :-)
Wat spijtig dat ik een van de weinige Fok!kers blijk te zijn die oog voor artistiekiteit (stoer woord) heeftquote:Op donderdag 30 december 2004 16:59 schreef Daalemmer het volgende:
Omdat H-G-T de eerste was krijgt hij de geweldige eer mijn plaatje te maken. Bedankt!
Hij was eerder, en bovendien, jij bent voor FC Den Bosch. Nee, geintje. Hij was gewoon eerder.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat spijtig dat ik een van de weinige Fok!kers blijk te zijn die oog voor artistiekiteit (stoer woord) heeft.
Eigenlijk vind ik het gewoon een schande dat je dat ding boven de mijne verkiest, maar ik probeer me in te houden.
Ook dan ben ik helemaal niet blijquote:Op donderdag 30 december 2004 17:25 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Hij was eerder, en bovendien, jij bent voor FC Den Bosch. Nee, geintje. Hij was gewoon eerder.
Maar als je ze nou allebei achter elkaar kan zetten in een animated gif, zet ik die erin en dan zijn jullie allebei blij.
quote:Op donderdag 30 december 2004 17:01 schreef Radjwantie het volgende:
[..]
Kan je deze plaatjes dan achter het plaatje zetten wat ik nu heb? Net zoals bij die anderen achter mekaar.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, van dat laatste plaatje wilde ik eigenlijk alleen het rechtermeisje. Als dat niet kan hoeft dat niet hoor. Dan kan dat plaatje gewoon weggelaten worden.
Dankje!!![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 18:06 schreef Jonathon het volgende:
Kan iemand deze wat verbeteren,![]()
alvast bedankt !
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 december 2004 17:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat spijtig dat ik een van de weinige Fok!kers blijk te zijn die oog voor artistiekiteit (stoer woord) heeft.
Eigenlijk vind ik het gewoon een schande dat je dat ding boven de mijne verkiest, maar ik probeer me in te houden.
Hij ziet er ook niet uit, dat besef ik ook. Ik heb dat stuk uit de OP er niet voor niets gequote. Als je een aanvraag doet zonder je wensen neem ik het eerste beste plaatje dat ik vind wat iets te maken heeft met de nick. Ik poste die pedaalemmers alleen maar omdat het me ten eerste geen moeite kost om dat te maken en om te duidelijk te stellen dat er best iets meer wensen kenbaar gemaakt worden omdat je anders een plaatje krijgt dat slecht is.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ook dan ben ik helemaal niet blij.
Klopt dat ie een paar minuten eerder was, en als dat je reden is dat je em wilt gaan gebruiken dan moet je dat lekker zelf weten, maar ik vind dat ding er gewoon niet uit zien. (punt)
Oke, oke, sorry, sorry, sorry, ik heb die van jou al ingesteld.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ook dan ben ik helemaal niet blij.
Klopt dat ie een paar minuten eerder was, en als dat je reden is dat je em wilt gaan gebruiken dan moet je dat lekker zelf weten, maar ik vind dat ding er gewoon niet uit zien. (punt)
Nee hoor, ik ben geen kind meerquote:Op donderdag 30 december 2004 18:35 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
.....
En HGT, ik hoop dat je nu niet boos op me bent.
quote:Op donderdag 30 december 2004 18:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (uploadbaar)
[afbeelding] (niet uploadbaar, maar je kan deze url gebruiken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |